|
Post by April LaRoux on Jun 22, 2008 15:36:54 GMT 1
Jeg h ar nu i flere uger gået med en skummel ide xD Jo, jeg har tæbkt mig at lade April droppe ud af skolen i et stykke tid, hun føler ikke at hun har brug for stedet, og vil gerne omvende hende. Det virker lidt dumt hvis hun den ene dag siger at hun ikke ser nogen mening med skolen, og den næste dag elsker hun den. Men altså - jeg planlægger at lade hende bo på gaden i et stykke tid, og uden den regelmessige træning, mister hun så mere og mere kontrol over sig selv. Well, så efter den tid på gaden er ved at være gået, mister hun helt kontrol, og flipper totalt ud - ude af stand til at styre sig selv. Det er her jeg mangler hjælp; det kunne være skønthvis det ville være 3-4 personer der vil lege "redningshold" og næsten dræbe den stakkels rødtop, da det er den eneste måde man kan få hende til at holde kæft.
Selvfølgelig ønsker jeg ikke at tage live at hende, men jeg syntes denne side mangler nogle ofringer og seriøse opgaver ^^,
Så er der nogen der vil næsten-dræbe April, så hun kan idse at hun er en tankeløs flaske der ikke ser længere end sin egen næse?
|
|
|
Post by Professor Jack Fox (Angel) on Jun 22, 2008 17:00:20 GMT 1
weee ja Kira vil gerne være en af dem der halvt dræber hende.. Hvilket nok skaber endnu mere spænding, for hun ville normalt ikke gøre en flue fortræd..
Desuden skal der lige siges at vi er ved at bygge et plot op.. -_-'' Så tålmoddighed folkens.. XD
|
|
|
Post by April LaRoux on Jun 22, 2008 17:22:26 GMT 1
Det går nok xD men nu skal hun jo ikke dræbes oO Hun skal bare have banket lidt fornuft ind i skallen xD
|
|
|
Post by Rektor (Angel) on Jun 22, 2008 17:27:07 GMT 1
hehe ja det kan hun sikkert også godt gøre.. sådan med lidt meget overtalelesevne..
|
|
|
Post by Dominic "Immortal" Johnson on Jun 22, 2008 17:41:30 GMT 1
Dominic er også til rådighed
|
|
|
Post by Kyrie Eleison on Jun 22, 2008 18:00:54 GMT 1
Kyrie er også, selvom han nok mere bliver en slags passiv tilskuer xD
|
|
|
Post by April LaRoux on Jun 22, 2008 18:42:13 GMT 1
Nej hvor dejligt xD Håber på at kunne placere det sidst i ferien, da jeg ikke rigtigt har internet de første uger, og skal på efterskole, såreh xD
|
|
|
Post by Professor Jack Fox (Angel) on Jun 22, 2008 18:46:00 GMT 1
Fint nok, du fortæller os bare når det er og så skal jeg ihvertfald nok være her.. XD Eller ihvertfald forsøge..
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 25, 2008 9:43:11 GMT 1
Ville det hjælpe Kira hvis Nigle var med? xD
|
|
|
Post by April LaRoux on Jul 9, 2008 18:50:52 GMT 1
Aww amn.. Jeg kan altså ikke mere xD det er hyper kedeligt at spille hjemløs, og jeg er ked af at må meddele at jeg trækker plottet tilbage -.-"
|
|