|
Post by Everlyn Sentillio Melai on Jun 18, 2008 18:30:22 GMT 1
Everlyn gik roligt over til sin datter og løftede hende op. Hun gik videre helt hen til mandens stol. "Er du okay?" spurgte hun, idet han virkede en smule fraværende. Hun kom i tanke om, at hun ikke havde præsenteret sig selv og skyndte sig derfor at gøre det: "Jeg er forresten Everlyn Sentillio Melai, professor i sang, dans og musik," hun ville have rakt ham hånden, men hun håbede, han ville forstå, at det var svært, eftersom hun havde sin datter på armen, "og det her er min datter, ZamiaLillium," hun smilede til ham. Hun regnede stadig med at få et svar på sit første spørgsmål, men det var alligevel godt lige at have fået introduktionen overstået.
|
|
ZamiaLillium
Elev
Evne: Synge sange, som manipolere med vejret
|
Post by ZamiaLillium on Jun 18, 2008 18:35:17 GMT 1
Zamia lod bare sin mor samle sig op, hvorefter hun lagde armene om hendes hals og lagde sit hoved på hendes skulder. Hun var meget træt fra at græde så meget, så hun lagde ikke så meget mærke til, hvad hendes mor sagde, idet hun begyndte at glide væk fra den vågne verden. Hun svævede i tilstanden mellem vågenhed og søvn. En gang gav hun et lille spjæt, som man jo gør, når man er lige ved at falde i søvn og så drømmer, at man falder på en eller anden måde, så man ikke kan andet end at spjætte. Efter lidt tid faldt hun dog i søvn.
//Så er Zamia lige ude af billedet lidt, for jeg gider ikke forklare, hvordan hun sover - det bliver forkedeligt i længden XD//
|
|
|
Post by Dane Xanders on Jun 18, 2008 18:59:56 GMT 1
Dane så på kvinden og sagde "nogen lunde" han smilede skævt til hende og præsenterede sig selv "Dane Xanders jeg er skolens nye læge" han så på pigens i hendes arme og sagde "bare lig hende i en af syge sengene hvis du vil så skal du ikke bære rundt på hende hele tiden" han mente intet ondt med det og ville bare hjælpe
|
|
|
Post by Everlyn Sentillio Melai on Jun 18, 2008 19:05:09 GMT 1
Everlyn smilede til ham. "Rart at måde dig," sagde hun så, hvorefter hun gjorde, som han havde foreslået, ved at gå over til den nærmeste seng og lægge den lille pige i den, hvorefter hun kyssede hende blidt på panden. Derefter gik hun over til Dane igen. "Hun sprang vidst ud fra et træ," forklarede Everlyn med et lidt pinligt smil - hun kunne nu huske, hvad det var, Alia havde fortalt hende på hen til Zamia og på vej tilbage til skolen bagefter, "hun er i en fase, hvor hun mere end noget andet vil flyve," hun så sig diskret om efter et sted at sidde ned, for hun havde det ikke så godt med at stå op, mens han sad ned.
|
|
|
Post by Dane Xanders on Jun 18, 2008 19:13:00 GMT 1
Dane nikkede og sagde "alle går vel igennem en eller anden fase på et tidspunkt det var dog synd at hun lige skulle ende med sådan en..." han rejste sig og gik hen til et skab hvor han tog en sprøjte og en lille brun flaske med noget væske i som han tog noget ud af og derefter sprøjtede ind i sig selv. han satte sig på stolen bagefter igen noget mere klar i hovedet da han havde taget noget smertestillende
|
|
|
Post by Everlyn Sentillio Melai on Jun 18, 2008 19:22:47 GMT 1
"Ja, det er en skam," svarede Everlyn med et lille varmt smil, "men hun ville ikke være min Zammi, hvis ikke hun opførte sig sådan," hun smilede til ham, hvorefter hun igen så sig om. "Du har vel ikke en ekstra stol eller noget, så jeg kunne komme til at sidde ned?" spurgte hun stadig med et smil på læbe. Hun var faktisk også en smule træt i benene og i hele kroppen for den sags skyld - mest fordi hun havde været så bekymret, hvilket jo sagtens kunne tage meget på ens kræfter.
|
|
|
Post by Dane Xanders on Jun 22, 2008 14:18:26 GMT 1
Dane rejste sig og gik uden om bordet og hen til et af hjørnerne hvor han kom tilbage fra med en stol som han stillede bag Everlyn. han ventede til hun begyndte at sætte sig før han selv satte sig igen og det ret langsomt på grund af det smertestillende han havde taget
|
|