|
Post by Anita Smith on Jun 18, 2008 13:31:35 GMT 1
Anita gik ind på sygestuen og fandt sygeplejersken som spurgte hende hvad der var galt. hun svarede ærligt at hun manglede blod fordi hun havde trænet med sin evne lidt for meget og oplyste sygeplejersken om at blodtypen var lige meget hun kunne klare alle blod typer. hun blev bedt om at sætte sig og vente på at sygeplejersken skulle komme igen og gjorde det på en af syge sengene som hun istedet lagde sig på da hun var ret sløv
|
|
Sammy Reich
Elev
Evne: Skabe portaler
The cake is a lie!
|
Post by Sammy Reich on Jun 18, 2008 13:43:03 GMT 1
Sammy kom humpende ud fra baglokalet i sygestuen. Hendes protese havde siddet underligt. Det var et rent helvede når den flyttede sig! Hun kiggede kort på den anden pige, der så temmelig bleg ud. Sygeplesken lage hurtigt et drop og satte den til en blodpose med skriften 'O resus positiv'. Sammy fuldte blodet i slangen med øjnene og fladt lidt i staver som hun bare stod der. Hun burde vel enlig komme ned og få pakket ud. Hun havde været midt i det, da hun trådte forkert og proseten flyttede sig.
|
|
|
Post by Anita Smith on Jun 18, 2008 13:46:53 GMT 1
Anita satte sig op efter lidt tid mere frisk end før og knap så bleg. hun så på den fremmede pige der nu var til stede også og smilede venligt. hun så på droppet og havde mest lyst til at hive det ud og bide hul i slangen da det ville gå hurtigere men hun ville ikke skræmme en potentiel ven selvom hun havde lovet John ikke at stole på nogen så ville hun gerne lære andre at kende. hun sagde venligt men sløvt "hej..." imens hun smilede så hendes tænder kom til syne hvilket hun dog ikke lagde mærke til
|
|
Sammy Reich
Elev
The cake is a lie!
|
Post by Sammy Reich on Jun 18, 2008 13:54:52 GMT 1
Sammy nikkede med et skævt smil "Hey.. Hva har du lavet?" sprugte hun med et lille hovedkast mod blodposen. Hun lagde mærke til tænderne men reagerede ikke videre på det. Hun havde efterhånden set lidt af hvert. Øre, haler, øjne og tænder i underlige former og farver var vist hverdagsting her. Endnu en ting hun vist bare skulle vende sig til. Hun kiggede lidt fra pigen til blodposen og var ikke helt tryk ved det temmelig sultne blik i pigens øjne, men ignorerede det.
|
|
|
Post by Anita Smith on Jun 18, 2008 13:58:38 GMT 1
Anita var lidt fraværende men sagde "brugt min evne lidt for meget..." ganske sløvt men man kunne sagtens se at hun hele tiden fik det bedre i takt med at mere blod kom ind i hendes krop men selv syntes hun at det gik alt alt for langsomt men hun holdte sig i skindet og smilede venligt til den anden pige
|
|
Sammy Reich
Elev
The cake is a lie!
|
Post by Sammy Reich on Jun 18, 2008 14:03:06 GMT 1
Sammy nikkede lidt for sig selv "Dumt... Men det kan jo ske" sagde hun med et skævt smil. "Jeg er Sammy, og nej det er ikke et kælenavn.. Hva' hedder du?" sprugte hun så venligt og støttede sig til sin stok mens hun begravede den anden hånd dybt i lommen på sin hættetrøje. Udover det var hun i skatersko og hængerøvsbukser der blev holdt op med et mørkebrunt bælte med spredte nitter.
|
|
|
Post by Anita Smith on Jun 18, 2008 14:12:02 GMT 1
Anita smilede og sagde "ja det er det skam..." hun smilede skævt igen uden at tænke over hendes tænder blev blottet men var et sted også ligeglad med det. hun smilede og svarede "jeg hedder Anita rart at møde dig Sammy" hun var glad for at møde flere folk og Sammy virkede egentlig meget flink
|
|
Sammy Reich
Elev
The cake is a lie!
|
Post by Sammy Reich on Jun 18, 2008 14:18:22 GMT 1
Sammy nikkede "Og tilbage til dig" sagde hun venligt. Okay, hende her virkede da rimelig normal. Lå det noget under, eller var det faktisk lykkedes at finde en der ikke var syg i bøtten? Det var der vel kun en måde at finde ud af på! Sammy humpede hen til kanten af sengen "Hva' er din evne så?" sprugte hun lidt nysgerrigt. Det bedste måde at finde ud af om man gad folk på, var at lære dem at kende.
|
|
|
Post by Anita Smith on Jun 18, 2008 14:25:03 GMT 1
Anita smilede venligt og så undrende til da Sammy humpede hen til hende men tog sig ikke af det ret længe og svarede "jeg kan manipulere med mit eget blod" hun havde normalt ikke fortalt det til nogen men her var alle jo specielle og hun håbede på at folk ikke ville synes det var en underlig evne men hun kunne nu engang bruge sit blod til alle formål hun kunne finde på
|
|
Sammy Reich
Elev
The cake is a lie!
|
Post by Sammy Reich on Jun 18, 2008 14:36:11 GMT 1
Sammy smilt skævt "Det er sku da rimelig syrret... Men hva fan'! Jeg laver huller i rummet, så det er sku også pænt syrret!" sagde hun og smågrinte lidt. Portaler lød bare så Diablo-nørd agtigt, selvom det vel enlig var det hun lavede. Men det var vel først slemt når hun begyndte at kalde dem TP's* og kastede med ildkugler. Det skulle ligge undre hende hvis der var nogen her der kunne det, men det var fandme ikke hende!
*TP = town portal for dem der ikke lige har nødet Diablo
|
|
|
Post by Anita Smith on Jun 18, 2008 15:37:15 GMT 1
Anita smilede og sagde "ja vi er begge to syrrede men min evne koster mig mit blod og der er kun få måder jeg får det igen på" hun kendte kun til tre ihvertfald og det var at vente på kroppen selv lavede noget nyt hvilket var forbandet langsomt, få det gennem drop som hun gjorde nu hvilket også var langsomt eller simpelthen at drikke det som hun oftes gjorde hvis hun kunne få lov til det
|
|
Sammy Reich
Elev
The cake is a lie!
|
Post by Sammy Reich on Jun 18, 2008 20:30:46 GMT 1
Sammy små lo. "Hehe, ja jeg risikere kun at miste en arm eller et ben hvis jeg ikke koncentrere mig nok!" sagde hun og trak på skulderne "Men sådan er der jo så meget" fortsatte hun som om det ikke var noget særligt. Shit happend, lose a limp, get on with it. Jo, det var ved at irritere hende ihjel, men hey! Hvis hun mistede det andede ben kunne hun få sig en kørestol. Hun smilte lidt for sig selv ved tanken. Fuck hvor måtte det være nederen at sidde i kørestol!
|
|
|
Post by Anita Smith on Jun 19, 2008 12:31:50 GMT 1
Anita så lidt på Sammy og så på hendes ben men kun kort da hun vidste at hun selv ikke ville bryde sig om hvis andre gloede på hende sådan. hun kiggede igen på posen med blod og kunne ikke vente til den var tom for så ville hun være klar til igen at træne med sin evne eller bare gå rundt og forsøge at finde nogen at tale med
|
|
Sammy Reich
Elev
The cake is a lie!
|
Post by Sammy Reich on Jun 19, 2008 14:45:34 GMT 1
Sammy smilte skævt "Bare en skade fra en ulykke.. No big deal" sagde hun kort da hun så Anitas blik på hendes ben. Det var hvertfald det hun fortalte folk. Aldrig i livet om hun skulle fortælle at hun gik med plastik ben. Det var kun et skridt bedre end træben! så manglede hun jo bare en klap for øjet ligesom ham spasseren ned fra haven, så var den skid slået! Sammy holdt det skæve smil, selvom hendes tanker var på vej ud på et dystert skråplan.
|
|