|
Post by April LaRoux on Jun 17, 2008 21:39:18 GMT 1
April fulgte bare med. "Bizart," mumlede hun. Endnu engang rodede hun op i det ildrøde hår. Hun kunne ikke rigtigt forestillet sig en drage, og resultatet blev mere underligt end planlagt; en mægtig dage, siddende på en kontorstol bar et alt for lille skrivebord. April måtte ryste på hovedet, for ikke at grine. "Jeg mener, hvordan kan en drage styre en skole? Det virker fuldstendigt sindsygt."
|
|
|
Post by John Smith on Jun 17, 2008 21:47:26 GMT 1
John så på hende, "hun var stærk nok til at styre min evne, og det enneste jeg ikke kan styre er bivirkningerne, ellers kan jeg styre den perfekt," han tog nogle penge ned i pungen som røg ned i baglommen, han så sig kort omkring, "jeg stoler ikke på rektor, hun virker for useriøs, hun er drage, og har tre sådan rigtige regler, hun virker til både at være farlig, samt en der ikke tænker meget," han så ud til at være vred på rektor, hans ansigt var vred, men han smilte snart igen.
|
|
|
Post by April LaRoux on Jun 17, 2008 21:56:20 GMT 1
"Woah.. Jeg blev pludselig glad for at jeg kun bliver der til jeg får min stemme under kontrol," sagde hun med et skævt smil. Sandt nok, hun brød sig ikke rigtigt om skolen, den var alt for stor med alt for lidt sjov - det måtte være derfor hun altid følte sig så grå. "Det er virkelig et underligt sted, jeg mener, der sker ikke rigtigt noget altså på skolen." En energi bombe som April havde brug for at der var ligt mere gang i gaden, og hun var begyndt at savne sin gamle, småkriminelle "bande" som hun boede med da hun var jemløs
|
|
|
Post by John Smith on Jun 18, 2008 11:12:25 GMT 1
John så på hende og smilte, "hmm så må du selv sørge for der sker noget, jeg er der kun fordi min søster har brug for det, hun følger med mig, og hun er den enneste familie som jeg elsker, så jeg er her mest for hendes skyld," han smilte og gik videre da han havde fået sine penge.
|
|
|
Post by April LaRoux on Jun 18, 2008 20:34:23 GMT 1
"Aww.. Den perfekte bror," lød det glad fra den lille rødtop. "Så er det nu man bliver irriteret over, ens egen bror er for gammel - og ikke vil søge en lærerstilling" April trak på skuldrene, og pustede en tot hår ud af de smaragdgrønne øjne. "Ihvertfald ikke så længe jeg er en aktiv elev" Aprils største ønsk, da hun tog til skolen, bar at Aaron ville tage med. Hen havde blankt sagt nej, givet hende et knus og gået.
|
|