|
new job
Jun 16, 2008 16:23:03 GMT 1
Post by Dane Xanders on Jun 16, 2008 16:23:03 GMT 1
Dane gik ude på gaden og kiggede sig lidt omkring. han havde et stykke papir i hånden og det var ret sent lige nu faktisk omkring midnat men han havde heller ikke været så heldig med sit fly da det første havde været aflyst og det andet først fløj nogle timer senere. han havde heller ikke haft råd til en taxa så han havde været nød til at gå hele vejen hvilket havde taget endnu længere tid. han havde sin frakke på som skjulte hans ansigt i skygger og faktisk gjorde ham lettere uhyggelig at se på i mørket. han gik med en taske på ryggen og i sin anden hånd havde han en stor sports taske og de begge så ret tunge ud. han kom ind i indgangs hallen og kiggede sig om selvom han ikke regnede med at se nogen på det her tidspunkt
|
|
|
new job
Jun 22, 2008 12:55:21 GMT 1
Post by Rektor (Angel) on Jun 22, 2008 12:55:21 GMT 1
Med ét hørtes store baskende vinger, så kunne en skikkelse ses og derefter hamrede Kate lige ind af døren og ned imod gulvet. Hun gled godt ti meter hen af jorden, med maven i gulvet og stoppede så op henne ved trappen og blev lignende. Hun var død træt af den lange tur, hele hendes drageudseende krop var vejrbidt og hendes åndedræt var hurtigt. Hele hendes krop var dækket ind i en blodrød skæld og hendes hår var ligeledes blodrødt. Hun besad to par store flagermuse-agtige vinger på sin ryg og en lang pigget hale som begge lå fladt imod jorden og ikke rørte sig en tomme. Hvis man kunne havde set det, ville man have bemærket hendes næsten oplysende orange reptil øjne og de lange hjørnetænder, som var både syleskarpe og længere end normalt, lige som hendes negle. Hun lå helt stille, hev lidt efter vejret og begyndte så roligt at rykke på sig..
|
|
|
new job
Jun 22, 2008 13:04:03 GMT 1
Post by Dane Xanders on Jun 22, 2008 13:04:03 GMT 1
Dane nåede kun lige at komme ud af linjen skikkelsen fløj hen af gulvet i og gik derefter lettere overrasket hen og så på denne person. han syntes det var et intressant udseende hun havde. han stillede taskerne fra sig og rakte en behandsket hånd frem til hende for at hjælpe hende op at stå
|
|
|
new job
Jun 22, 2008 13:15:07 GMT 1
Post by Rektor (Angel) on Jun 22, 2008 13:15:07 GMT 1
Kate rystede lidt på kroppen, hele hendes krop sitrede af anstrengelse. Men hun fik sat sig op, tog glad imod hans hånd og kom så helt op at stå. Hun åndede roligt ud og så, så straks meget mere frisk ud. Hun smilte venligt til ham, vendte blikket imod døren, hvorefter den så lukkede sig og hun smilte tilfredst. Hun endte igen ansigtet imod ham, kiggede nysgerrigt og lyste så straks mere op og sagde halvt begejstret "du må være den nye læge, ikke værst må jeg erkende!" hun lod et blik vandre op og ned af ham. Men hendes ord virkede på mystisk vis, både som om at det kunne være hans evner og hans udseende, hun havde hentydet til. Hun kunne ganske enkelt bare fornemme talent når hun så det og så lidt tankelæsning hjalp jo også på vejen. Men han var interessant, han virkede så mild og venlig af sindet. Så god, men hans evner forvoldte ham til tider smerte kunne hun fornemme. Hun lod blikket vandre ned imod hans hånd, bemærkede til hendes store forskrækkelse at hun stadigvæk holdte den og hev så nærmest hånden til sig og ville havde rødmet, hvis det ikke var fordi at hendes skæld allerede var blodrød..
|
|
|
new job
Jun 22, 2008 13:27:48 GMT 1
Post by Dane Xanders on Jun 22, 2008 13:27:48 GMT 1
Dane smilede venligt og sagde "ja jeg er den nye læge og tak for komplimentet" han lagde ikke mærke til at de stadig havde fat i hinandens hænder. han var nærmest indtaget af hendes utrolige udseende som det var med de blod røde skæl og håret men det der var det mest bemærkelses værdige var hendes øjne. han havde aldrig i sit liv set sådanne øjne før og da hun nærmest rev sin hånd til sig hev han hætten bagover så hans ansigt kom til syne. han smilede bare venligt og varmt
|
|
|
new job
Jun 22, 2008 13:47:28 GMT 1
Post by Rektor (Angel) on Jun 22, 2008 13:47:28 GMT 1
Kate smilte muntert frem for sig, bemærkede sit drageriske udseende og vendte så sin opmærksomhed imod sit holour. Hun trykkede lidt på nogle knapper, hvorefter hendes udseende så markant ændrede sig. Hendes hår blev mere flammerødt, hendes øjne blev rødbrune og kroppen menneskelig og med tøj. Hun havde et nederdele på som gik ned til knæene, derud over en blodrød top og lette sanddaler. Hendes vinger forsvandt desuden også sammen med halen og hendes negle og hjørnetænder, blev igen korte og normale. Hun smilte venligt il ham, holde øjenkontakten lidt og rakte så hånden frem og præsenterede sig for ham "Mit navn er Kate, jeg er Rektor her!" hun kunne sagtens havde fundet ud af hvem han var ved blot at kigge lidt i hans tanker, men hun ville ikke snage og fandt det desuden også mere hyggeligt hvis de kunne snakke lidt sammen i stedet for..
|
|
|
new job
Jun 22, 2008 13:53:32 GMT 1
Post by Dane Xanders on Jun 22, 2008 13:53:32 GMT 1
Dane smilede da drage kvinden ændrede udseende for øjnene af ham. han præsenterede sig imens han tog hendes hånd "rart at møde dig Kate jeg hedder Dane Xanders" han rystede blidt hendes hånd inden han slap den. han kunne ikke lade være med at tænke at hun var meget smuk både med normalt udseende og så også med det dragelignende
|
|
|
new job
Jun 22, 2008 13:59:52 GMT 1
Post by Rektor (Angel) on Jun 22, 2008 13:59:52 GMT 1
Kate smilte venligt til ham, nikkede kort som en hilsen og sagde så med rolig stemme "nå, men jeg må desværre videre nu!" hun smilte venligt til ham og vendte sig så om imod trappen og begyndte at gå op af den. Hendes nederdele fulgte blidt hendes krop de lette sko klaprede for hvert a hendes skridt og hendes hår dansede mildt ved hendes bevægelser. Hun ville hjerteligt gerne blive og snakke, men hun vidste ikke helt hvad de skulle snakke om og det ville næsten blive akavet, hvis de bare stod og stirrede på hinanden..
((Han må meget gerne stoppe hende, hvis han vil.. XD))
|
|
|
new job
Jun 22, 2008 14:04:18 GMT 1
Post by Dane Xanders on Jun 22, 2008 14:04:18 GMT 1
Dane smilede venligt og sagde "jeg havde nu håbet på at få en rundvisning på skolen så jeg vidste hvor tingene lå men det er jo sent så vil ikke være til besvær" han tog sine tasker op og så på hende igen. han blev helt forgabt i hvor yndefuldt hun gik men rystede det af sig da han begyndte at følge efter hende op af trappen
|
|
|
new job
Jun 22, 2008 14:16:12 GMT 1
Post by Rektor (Angel) on Jun 22, 2008 14:16:12 GMT 1
Kate smilte roligt frem for sig, vendte sig om imod ham og smilte så til ham imens hun svarede "jo, jamen det kan jeg da godt. Der er alligevel kun en seng der venter på mig nu. Så følg med og du vil få dit livs rundvisning!" det sidste sagde hun mere muntert og nærmest drillende til ham. Hun ventede til han var nået op på siden af sig og fortsatte så op af trapperne. Da de var nået op til toppen af trapperne, vendte hun blikket imod ham og spurte så behjælpelig "skal jeg ikke sende dine tasker til hospitalsfløjen, hvor dit kontor er?" hun havde før bemærket at taskerne så temmelig tunge ud, så for at han skulle undgå skader, kunne hun lige så godt sende taskerne afsted..
|
|
|
new job
Jun 22, 2008 14:30:02 GMT 1
Post by Dane Xanders on Jun 22, 2008 14:30:02 GMT 1
Dane smilede til Kate og sagde "jo ville være meget rart at komme af med dem. jeg har gået med dem lige fra lufthavnen" han stillede taskerne fra sig og smilede venligt til hende. han var faktisk ret træt i armene af at bærer dem men havde ignoreret det indtil videre
|
|
|
new job
Jun 22, 2008 15:08:50 GMT 1
Post by Rektor (Angel) on Jun 22, 2008 15:08:50 GMT 1
Kate hørte bumpet fra taskerne af da han lod dem falde imod jorden, hun hævede kort sine bryn og spurgte så igen med drillende stemme "hva, har du sten med?" hun havde holdt blikket på hans to tasker, men nu vendte hun igen blikket imod ham og smilte muntert. Hun lod en finger vippe kort op af, hvorefter taskerne begynde at svæve op til en meters højde. Så lod hun fingeren vifte imod døren godt meter fra dem ind til gangene, hvorefter taskerne farede afsted og hurtigt var de ude af syne. Hun smilte venligt til ham da hun igen havde vendt de rødbrune øjne imod ham og spurgte så med fornyet interesse "nå, men skal vi se at komme afsted? Stedet er sort og vi har kun nogle timer!" hun smilte igen venligt til ham, men denne gang virkede det mere kærligt eller venligt. Det virkede bare mere blødt i det, hvorefter hun så begyndte at bevæge sig imod døren hvor taskerne lige var faret afsted imod..
|
|
|
new job
Jun 22, 2008 15:26:34 GMT 1
Post by Dane Xanders on Jun 22, 2008 15:26:34 GMT 1
Dane smilede lidt og sagde "nogle bøger mit tøj og så nogle bilelder ikke andet" han smilede venligt til hende stadig imens han sagde "jo lad os komme afsted" han fulgte roligt med Kate og tænkte på om de kunne snakke om noget fra sted til sted da det jo ville blive kedeligt bare at gå uden at sige noget
|
|
|
new job
Jun 22, 2008 15:38:31 GMT 1
Post by Rektor (Angel) on Jun 22, 2008 15:38:31 GMT 1
Hun smilte roligt, trak på skuldrene og svarede så smilende "nå, men det er da meget normalt. Den virkede bare tung!" hun smilte kort igen og nåede så hen til døren. Det var egentligt ikke rigtigt en dør, det var mere en åbning fra indgangshallen og ud til de mange gange og døre på skolen. Hun gik ved siden af ham ud af døren og afsted gik de imod alle skolens fasiliteter..
((Fortsætter på Dane's kontor, når jeg lige har lavet det.. ))
OUT//
|
|
|
new job
Jun 22, 2008 15:43:50 GMT 1
Post by Dane Xanders on Jun 22, 2008 15:43:50 GMT 1
Dane smilede til hende og fulgte roligt med ved siden af hende imens han sagde " børgerne er også ret tunge omkring to kilo stykket" han grinede lidt men ikke meget. han så sig omkring imens de gik og hver gang han så på hende smilede han venligt og varmt til hende ((ok ))
|
|