|
Post by John Smith on Jul 11, 2008 22:48:57 GMT 1
John nikkede, han vidste hvad hun mente, han smilte og gengældte kysset, hun var virkelig en dejlig pige, "måske skulle vi anskaffe et sted, men det er svært med den skole, desværre," han smilte og tænkte som en gal, men selvfølgelig med hans evne var det nemt, han ville se personen år før de ville se dem, men alligevel var det irreterende, at skulle bruge den konstant tog på krafterne.
|
|
|
Post by Anita Smith on Jul 11, 2008 22:52:18 GMT 1
Anita så på ham og nikkede inden hun sagde "ja... værelserne dur ikke selvom du bruger din evne... det tager jo så meget på dine kræfter og så det ikke lige så sjovt" hun ville se hvor hendes ord førte hen af med ham for bare at stoppe med det her og så det hat hun nu ikke havde undertøj på var ikke ret tilfreds stillende
|
|
|
Post by John Smith on Jul 11, 2008 23:00:02 GMT 1
John smilte, "nej måske vi skulle droppe skolen alligevel, men det ville være dumt nu, vi har ingen penge," han så frem for sig, han så ned på hende, "og nej jeg udnytter ikke min evne til at stjæle penge," han så frem for sig og så lidt sur ud, han ville ikke risikere at ryge i fængsel, bare det med han var mutant, og hans stil fik allerede politi til at se efter ham.
|
|
|
Post by Anita Smith on Jul 11, 2008 23:06:49 GMT 1
Anita så på ham og sagde "har du ret i" hun vidste at de ingen penge havde og ved hans næste sætning så hun på ham inden hun sagde "det ville jeg heller aldrig så meget som overveje at sige du skulle gøre" hun vidste hvordan folk var ude efter ham fordi han var en mutant og det var så tydeligt sammen med hans tøjstil så var det ekstra slemt
|
|
|
Post by John Smith on Jul 11, 2008 23:18:35 GMT 1
John smilte og nikkede, "godt, det er jeg glad for," han kyssede hende og gik videre, "men hvis vi finder ud af noget så snakker vi lige om det, ikke?" han smilte venligt til hende og gik videre, han ville gerne hjem og iseng, han var ganske træt, men måske var anita ikke færdig, han kunne ikke rigtig lide tanken, istedetfor en rolig seng, så tilfredstille hende igen.
|
|
|
Post by Anita Smith on Jul 12, 2008 10:12:44 GMT 1
Anita nød kysset og lagde sit hovede mod hans skulder imens hun bare roligt fulgte ham. hun lagde ikke helt mærke til hvor træt han var og sagde "selvfølgelig gør vi da det" hun så på ham og kyssede ham på kinden blidt inden hun spurgte "hvornår får jeg så mit undertøj igen?"
|
|
|
Post by John Smith on Jul 12, 2008 10:38:57 GMT 1
John så på hende, han så ud til at overveje det en smule, "det ved man aldrig, når jeg synes du burde, eller hvis du virkelig føler dig ukomfrontabel uden noget indenunder," han smilte til hende og gik roligt videre, "hmm ld os komme tilbage."
|
|
|
Post by Anita Smith on Jul 12, 2008 10:43:06 GMT 1
Anita smilede skævt og sagde "kunne jeg ha sagt mig selv" hun trykkede sig stadig blidt ind til han og fulgte roligt med. hun ville helst gerne have sit undertøj igen men hun havde det ikke så ubehageligt som han ville have det skulle være for at ville give det tilbage til hende
|
|
|
Post by John Smith on Jul 12, 2008 10:45:57 GMT 1
John smilte til hende og gik roligt hen af vejen, der var nogle få biler, en enkel cykel men det var det, de var de enneste der gik lige her, egentlig havde han ikke noget mod det, han kunne ikke lide for mange mennesker, de kiggede for meget efter ham, og når han gik med hende her, fik hun bare et dårligere ry.
|
|
|
Post by Anita Smith on Jul 12, 2008 10:50:13 GMT 1
Anita gik stadig trykket blidt ind imod ham og var glad for at de var så alene lige nu da hun ikke ville være sammen med andre end ham lige nu dels fordi han havde hendes undertøj og hun ikke ville opdages uden det i nærheden. hun kyssede ham kærligt på kinden ganske kort da de var helt alene på gaden
|
|
|
Post by John Smith on Jul 12, 2008 10:58:29 GMT 1
John smilte til hende og gik lidt videre, han tænkte stadig på et sted de kunne være, men for ham så det rimelig umuligt ud, men måske var der en måde, han kunne bare ikke komme i tanke om den, han smilte ikke men gik roligt, han virkede mere søvnig nu og hang lidt på hans søster, men ikke for meget.
|
|
|
Post by Anita Smith on Jul 12, 2008 11:01:20 GMT 1
Anita så på ham da han begyndte at hænge lidt op af hende og sagde "du er da blevet hurtigt træt idag..." hun havde ellers sådan lige glædet sig til at være et mere rent sted med ham men hun ville ikke have at han blev overtræt men hun ville dog stadig ikke gå fra ham foreløbig
|
|
|
Post by John Smith on Jul 12, 2008 11:06:09 GMT 1
John så på hende, "ja det er sandt, fik ikke sovet så meget inat," han smilte og gik videre, han løj rent faktisk lidt, han troede selv han var ved at blive syg, han kunne godt mærke det en smule, men det kunne nå at gå over, intet problem med det.
|
|
|
Post by Anita Smith on Jul 12, 2008 11:09:20 GMT 1
Anita så på ham og sagde "okay er glad for det ikke er andet" hun fulgte stadig roligt med ham så de kunne komme tilbage til skolen og få ham i seng så han kunne få sovet ud o hun kunne få gjort det samme også. hun var godt nok ikke træt men når han ikke var vågen så hun heller ingen grund til at være vågen
|
|
|
Post by John Smith on Jul 12, 2008 11:14:48 GMT 1
John gik videre, men gav hende hendes undertøj, inden de nåede alt for langt ind i byen, "så må du selv tage det på," han smilte, han ville ikke blotte sin søster, men at drille hende lidt var nu meget skægt, når hun fik taget det på gik han videre, stadig med armen om hende, hjem til skolen.
//out
|
|