|
Post by John Smith on Jun 17, 2008 9:44:02 GMT 1
((LOL ja det er sandt XD))
John smilte og nød det, han stønnede af nydelse og var glad for hun idetmindste passede på, han ville nok straffe hende hårdt hvis hun stak hans lem, han smilte dog og støttede sig til hende, han smilte og nød det virkelig, han begyndte stille af bevæge sig selv, han smilte og nød det virkelig, han smilte og begyndte stille at snakke mellem stønnene, "a-ah j-j-ja, bli-v v-ed, det er så-så-så dejligt."
|
|
|
Post by Anita Smith on Jun 17, 2008 12:07:16 GMT 1
Anita måtte da han begyndte at bevæge sig koncentrere meget mere om at passe på da hun ikke ville straffes af ham. hun havde heldigvis ikke været ude for at komme til at stikke hans lem med sine hjørne tænder der jo var længere og spidsere end normalt. hun bad til at der ikke skete noget
(skal man lade det ske? XD)
|
|
|
Post by John Smith on Jun 17, 2008 12:20:56 GMT 1
((det bestemmer du selv, men jeg siger bare det vil hun nok fortryde))
John blev ved og nød det, han rødmede og smilte, "ohh ja, jeg kommer snart," han stønnede og kom kort efter, han stønnede mere end før, men blev ved med at bevæge sit lem frem og tilbage, det var mest for at for mere nydelse, men også for at for tømt helt ud, han smilte og trak hende væk fra sig.
|
|
|
Post by Anita Smith on Jun 17, 2008 12:26:13 GMT 1
Anita gjorde ikke andet nu end at sørge for at der ikke skete noget imens. hun gjorde sit bedste for ikke at gøre noget og det var også ret tæt på at hun fkatisk havde fået prikket hul men det var lykkedes hende ikke at gøre det. hun så op på ham og håbede at han ikke var sur over det havde været så tæt og det havde jo ikke været med vilje heller
((gad vide hvad der nu vil ske XD))
|
|
|
Post by John Smith on Jun 17, 2008 12:35:04 GMT 1
John hev hende op, han så på hende, og slikkede hende på halsen kort, "tag dit tøj på," han begyndte selv at tage sit tøj på, dette var hendes straf, han ville ikke skade hende, men han ville heller ikke tilfreds stille hende, hun havde været for uforsigtig, og det kostede, han så ud til at være en lille smule skuffet mens han tog sit tøj på, han blev færdig og så på hende.
|
|
|
Post by Anita Smith on Jun 17, 2008 14:16:47 GMT 1
Anita var ked af at det var sket sådan men var glad for at det ikke var værre end dette. hun begyndte at tage sit tøj på og viste at det ikke nyttede noget at prøve at overtale ham overhovedet. hun fik taget sin kjole på og til sidst sin trøe hvorefter hun ventede på hvad der nu skulle ske
|
|
|
Post by John Smith on Jun 17, 2008 16:08:24 GMT 1
John så på hende, "troede du ville modsige mig, måske hvis du ber-om rigtig pænt, kan det være jeg ombestemmer mig," han så på hende og gik hen til hende, han krammede hende og holdt armene om hende, "vil du love mig at passe bedre på," han så hende ind i øjnene og kyssede hende kort.
|
|
|
Post by Anita Smith on Jun 17, 2008 16:10:39 GMT 1
Anita så ned i gulvet og sagde "regner jo ikke med at det vil nytte noget for du er jo så stædig... men det derfor jeg kan lide dig" hun nød at han krammede hende og sagde "bare lad være med at bevæge dig så meget så kan jeg sagtens undgå det og jeg er virkelig ked af at det skete" hun så op i hans øjne og man kunne se hun mente det fuldt ud
|
|
|
Post by John Smith on Jun 17, 2008 16:18:58 GMT 1
John smilte og nikkede, "det lover jeg," hen tog ned mellem hendes ben og smilte venligt, "hvis du gerne vil tilfreds stilles så smid tøjet igen, men vi går bagefter," han smilte og kyssede hende igen, men fjernede hånden mellem hendes ben, han smilte venligt til hende, han holdt om hende og ventede på hendes svar.
|
|
|
Post by Anita Smith on Jun 17, 2008 16:25:24 GMT 1
Anita smilede til ham men spurgte "hvorfor skal vi hele tiden smide alt tøjet?" hun begyndte dog at klæde sig af bagefter for at vise hun intet havde imod det overhovedet og bare ville have han var tilfreds med alt hun gjorde for ham
|
|
|
Post by John Smith on Jun 17, 2008 16:28:26 GMT 1
John smilte og kyssede hende igen, "fordi det gør alt meget mere spændende," han smilte og da hun var nøgen smilte han, "du er bare så lækker," han kyssede hende og tog hende på brystet, hans anden hånd tog mellem hendes ben nede ved hendes skede, der gik ikke lang tid før han stak 2 fingre op i hende, han begyndte at bevæge dem.
|
|
|
Post by Anita Smith on Jun 17, 2008 16:30:31 GMT 1
Anita smilede og sagde "det bliver jeg aldrig træt af at høre dig sige" og stønnede nydende over hans fingre. hun blev hurtigt våd da hun jo ikke havde fået lov til at komme før men det havde været hendes eget valg jo og nu ville hun bare nyde det. hun kunne dog godt tænke sig noget andet end bare hans fingre men hun sagde ikke noget om det
|
|
|
Post by John Smith on Jun 17, 2008 16:36:32 GMT 1
John smilte og satte sig ned på knæ, han begyndte at slikke hendes klitoris, han ville blive ved sådan indtil hun kom, "rør ved dig selv," han begyndte at slikke hende igen, og satte farten lidt op med fingrene, samtidig med han gjorde det en smule hårdere, han nød virkelig at slikke hende, at høre hendes stemme stønne, det hele var ekstremt ophidsende på ham selv.
|
|
|
Post by Anita Smith on Jun 17, 2008 16:40:39 GMT 1
Anita gjorde som der blev sagt og begyndte at tage sig selv på brysterne imens hun stønnede nydende og virkelig nød hans tunge og fingre i sig. hun ville ikke kunne få nok af det i lang tid det var sikkert
|
|
|
Post by John Smith on Jun 17, 2008 16:44:10 GMT 1
John slikkede hendes klitoris og nød virkelig smagen, den var så speciel, hans hænder var våde og han vidste ikke helt hvordan han ville få det af, måske slikke dem rene, eller få hende til det, han nød virkelig hendes stønnen og den måde han manipulerede hende på, hun elskede ham virkelig for meget, hun så aldrig den rigtige ham, men kun den bror hun elskede.
|
|