|
Post by John Smith on Jun 12, 2008 14:57:06 GMT 1
John kiggede på det hvide hus, han stod på den anden side af gaden, nogle vagter kiggede på ham, med god grund, han var tydeligt mutant, hans påklædning bedte om ballade, samt han havde stået der i flere timer, han gik i et par sorte trænings bukser, en sort t-shirt og et par kondisko, han smilte og havde en klap for øjet, han så ganske normalt lige nu, han havde dog før set efter præsidenten, han var nogle gange ganske spændende, men lige nu ganske kedelig.
|
|
|
Post by Yo Faa on Jun 12, 2008 15:05:50 GMT 1
Yo gik stille ned gennem gaderne og smilte lidt for sig selv. Hendes kjole blafrede lidt af vinden der kom nogle gange. Hendes hår viftede lidt når vinden kom, hun smilte kort og tog noget af håret over sin skuldre. Hun kiggede op fra jorden og så en dreng stå og kigge på det hvide hus. "Det er der han gemmer sig. Det ender snart med at vagterne sender nogle efter ahm hvis han bliver ved med at stå der. Man skulle tro at han var løbet væk hjemmefra." sagde hun med et kort grin og gik hen imod ham. "Få den dreng væk der fra inden ahn kommer galt afsted." lød en stemme i hovedet og Yo nikkede kort. "Javel rektor." sagde hun og tænkte på den maskine rektor brugte nogen gange får at komme i kontakt med mutanter. Hun var ikke ligesom den gamle rektor men hun var da bedre end ingenting. Yo smilte kort og gik vidre hen imod drengen. Hun bukkede sig ned og kiggede på ham. "Hvad tror du rektor siger til at du stor her ude på denne tid? Og hvad vil vagterne ikke tænke." hviskede hun ham i øret. Hun rejste sig op og nikkede venligt til vagten.
|
|
|
Post by John Smith on Jun 12, 2008 15:15:07 GMT 1
John så på kvinden ved siden af sig, "fuck det, jeg er ligeglad, og jeg tror jeg er en lømmel der overvejer ballade, det med mit udseende gør kun mistanken større," han tog klappen af, han kunne bestemt godt se med begge øjne, *hmm, bare almindelig papir arbejde,* han så på hende, "ohh du må være en lærer," han smilte, lige nu for hans øjne var hun der, men ikke tøjet, han kunne bruge hans evne til en masse sjov, at lure var bare en ting, "fuck, du er lækker," han sagde tit fuck, det faldt ham ikke ind, men sagde det bare.
|
|
|
Post by Yo Faa on Jun 12, 2008 15:18:32 GMT 1
Yo kiggede på ham og løftede det ene øjnbryn. "Mig lære?" sagde hun og kiggede på ham. "Nej ikke lige frem. Men tak for komplimenten." sagde hun med et smil og grinte kort. "Nå nu hvor jeg ved jeg ligner en lære er det jo kun godt. Men tak fordi du også synes jeg er lækker." sagde hun med et kort smil. "Skal vi se at gå lidt væk her fra inden vagterne begynder at sige et eller andet til dig og sender nogen efter dig." sagde hun og kiggede på ham med et kort smil.
|
|
|
Post by John Smith on Jun 12, 2008 17:31:44 GMT 1
John smilte lusket, han tog sin klap for øjet og smilte, "du har nok ret, men du er måske ikke en lærer," han så på hende og gik hen af gaden, han smilte lidt, han så normalt, sådan som det skulle være, han drejede af en gade, og var på vej ned mod en lille aften cafe, man kunne spise der, så det var nok hans plan, "er du med?," han så mod hende.
|
|
|
Post by Yo Faa on Jun 14, 2008 15:07:19 GMT 1
Yo smilte kort og nikkede. "Ja jeg er med. Men rektor vil gerne snakke med dig. Hun lød meget alvorlig da hun spurgte mig om jeg ville hente dig." sagde hun med et smil og grinte kort. "Nej jeg er ikke en lære. Jeg er kun 16 faktisk snart 17 og har en urtolig evne. Men lære ikke lige frem. Ligner jeg en?" sagde hun, menn da hun nævte evne hviskede hun lidt. Yo fulgte ham bare kort men tog elegante skridt.
|
|
|
Post by John Smith on Jun 14, 2008 19:47:15 GMT 1
John gik ind på cafeen, "hun må vente," han tog menu kortet og så på en ansat, den ansatte kom efter at have ordnet hans bord, John så på ham, "en pizza med skinke og ost, og ikke andet, samt to mellem cola'er," manden skrev det ned og gik ud bagved, "når jeg er altså 18, og de fleste lærer er 21 efter hvad jeg kan se, og tro mig, jeg ser en hel del," han sad ned og så ud af vinduet, nogle mennesker så uroligt på ham, men han tog sig ikke af det.
|
|
|
Post by Yo Faa on Jun 19, 2008 10:24:14 GMT 1
Yo fulgte bare kort efter og smitle kort. Hun gik ind og satte sig overfor ham. "Ja de fleste lære begynder som 21 årig eller 18 det afhænger lidt af hvad rektor siger." sagde hun med et smil og kiggede på ham. "Du ser en hel del. Ja det sagde rektor også til mig. Men havd er det så lige du ser?" sagde hun og kiggede på ham. Hun skulle lige være helt sikker på om hun skulle passe på ham eller om hun skulle passe på med sine tanker. Nogen kan jo se ens sande hemmeligheder eller hvad der er sket. Ja der var så meget man kunne se nu om dage.
|
|