Séndri Nale
Nyankommet
Evne: F?lelses l?sning.
|
Post by Séndri Nale on Jun 11, 2008 20:21:26 GMT 1
Langsomt bliver den store egetræs dør skubbet op, og lukker en dejlig brise samt middagssolens smukke stråler ind i entreen. En tynd og en smule svag skikkelse vandrer baglæns ind i huset, slæbende på en enorm kuffert der tydeligvis er blevet proppet med alt, alt for meget skrammel. Da skikkelsen endelig stopper midt i hallen er det med et suk, derefter forfulgt af en lettere hæs, men også en blid, mumlen. Séndri Nale er -endelig- ankommet til skolen, og har nu været på skolens grund i cirka ti minutter, og er allerede faret vild.. Hun sætter sig på kufferten og piller sin jakke af, inden under har hun en stor løs T-shirt, og et par halv store jeans der bliver holdt oppe af et slidt læder bælte..
|
|
|
Post by Zach Freeman on Jun 11, 2008 20:26:16 GMT 1
Zach kom gående ned i indgangshallen, han var entelig på vej ud i byen men han så en pige sidde på en kuffert midt i det hele. "Hey" sagde Zach venligt og gik hen imod hende. Hun måtte nok være nu siden hun havde kuffert med. Da han var komet hen til hende rakte han hånden frem og sagde "mit navn er Zach, har du brug for hjælp". Han var i et dejligt humør, denne skole havde virkelig givet ham en dejlig frihed han aldrig havde følt før
|
|
Séndri Nale
Nyankommet
|
Post by Séndri Nale on Jun 11, 2008 20:40:26 GMT 1
Langsomt tører hun sit, en smule klamrende, hår væk fra sit ansigt.. "Øhm, hjælp?.. Jeg klarer mig vist.. nok.." Hun kiggede lidt rundt i hallen.. Så sukkede hun igen og så på drengen foran hende. "Okay, måske kunne jeg godt bruge noget hjælp.. Jeg ved faktisk ikke helt hvad jeg skal, eller.. Noget som helst" Langsomt trak hun sin store jakke på igen, lommerne raslede med et eller andet, og i inderlommen var der helt klart en flaske af en eller anden art.. Hun holdte øje med ham mens han gik hen mod hende og introducerede sig selv, han rakte sig hånd frem, og efter en smule tæven trak hun sit ærme op, blot for at vise en hånd i silke hvid bandage som så tog hans og rystede den kort.. "Jeg er Sén, bare sådan, Sén. Og øh.. Ja, du må godt hjælpe.."
|
|
|
Post by Zach Freeman on Jun 11, 2008 20:44:40 GMT 1
Zach lagde hoed lidt på skrå og tænkte *hun er godt nok nervøs*. Han smilte så venligt, tog hånden til sig igen og sagde "hvad skal du have hjælp med, skal du finde rundt eller noget i den stil". Han satte sig ned på hug for være i nogenlunde i samme højde som hende. "er der skert noget med din hånd siden den er forbundet" spurte Zach venligt og ville kun være venlig over for hende.
|
|
Séndri Nale
Nyankommet
|
Post by Séndri Nale on Jun 11, 2008 20:58:32 GMT 1
Hun trak lidt i sin jakke og rettede i folderne.. Hendes hænder rodede rundt i de forskellige lommer mens hun observerede drengen stille og roligt.. "Jo.. Øhm, jeg er faktisk helt, helt helt ny her.. Så.. Jeg ved egentlig ikke hvor jeg skal hen.. Om jeg skal snakke med rektor først eller bare skal finde mig et værelse eller sådan noget.. Så.. Jeg er temmelig lost lige nu.." Hun stak hånden, som igen var dækket af jakkens ærme, ind i inderlommen og trak en cola flaske ud.. Langsomt åbnede hun den mens hun observede sin hånd da han spurgte om bandagen. "Øh.. Det egentlig bare fordi jeg ikke har min handske.. Jeg kom til at lægge den i tasken.. Så nu bruge jeg bare det her silke bånd.. Det ser ellers meget fedt ud, syntes jeg.." Hun stirrede på hånden i et stykke tid før hun drak af colaen og lagde den på plads i jakkens skygge.
|
|
|
Post by Zach Freeman on Jun 13, 2008 11:59:25 GMT 1
"ja, det gør det også... men jeg tror det er bedst at finde en lærer først.. jeg har endnu ikke selv mødt rektor, men jeg har fået et værelse" sagde Zach betænktsomt og smilte. Han havde kune været her 1 dag, men der var da taget godt imod ham. "nå.. men hvor komemr du fra" spurte Zach så venligt, han var lidt nysgerig men hun virkede meget nervøs.
|
|