|
Post by adrian on Jun 11, 2008 20:26:57 GMT 1
Adrian smilte, "fint," han lavede nogle bevægelser med hænderne, og trådene snorede som om Zach's ene arm, sekundtet efter strammede den, hurtigt, så nu havde han ham, eller det regnede han med, måske ville Zach lave sine små trick igen, *dimention han styrer, hans dimention, nej det virker for ekstremt,* han så på ham og gik nærmere, han så bestemt ikke venlig ud, han nød ikke kampen, men hadede den heller ikke, dette var bare indu en kamp.
|
|
|
Post by Zach Freeman on Jun 11, 2008 20:36:50 GMT 1
Zach spændte sine muskler i den arm som der blev spændt om for det ikke skulle gøre alt for ondt, og lukkede øjne igen. Han brugte igen sin evne til denne gang at mixe 3 tids paradoxer sammen. 1: det de var i nu, 2: et var Zach stod hvor Adrian stod lige nu, og 3: Et hvor adrain stod præsist som Zach stod ligenu. Han krydsede faktisk fingre for det ville gå godt, og nu stod Adrian hvor zach stod og omvent stod zach hvor adrian stod. Hvilket betød adrian var fanget af sin egen evne lige nu. Zach turde ikke åbne øjne igen for at se om han havde lavet noget dum, men måtte mød til det. Og ganske rigtigt så stod det bare et koldt og øde sted, alt var grådt og der var ingen skole tilbage kun ødet. "ups, jeg tror jeg må stoppe nu" sagde Zach alvorligt, både til Adrian og sig selv.
|
|
|
Post by adrian on Jun 11, 2008 20:44:18 GMT 1
Adrian så på ham, *denne her evne er specielt,* trådene forsvandt, han så på ham, "kom så, du kan vel få os tilbage, jeg tror det er klogest nu," han virkede ikke sur, men ganske seriøs, han smilte ikke men så sig omkring, *hvis han lærer at styre den evne, så har vi den nye generation's leder, det er en næsten umulig evne, selv min er vand ved siden af.*
|
|
|
Post by Zach Freeman on Jun 11, 2008 20:46:50 GMT 1
Zachlukkede øjne, og opløste sit paradox, efter der var gået 10 minutter. Nu var alt normalt igen og Zach lagde sig ned på jorden. han var lidt udmattet. "sådan der, så er vi tilbage igen, jeg har stadig svært med at bruge min evne rigtigt." sagde Zach sukkende. Han lukekde øjne og slappede af efter denne omgang.
|
|
|
Post by adrian on Jun 11, 2008 21:02:37 GMT 1
Adrian så på ham og tog en smøg frem, "skræmmende evne, men ganske nyttig," han tændte smøgen og tog et væs, *du er en god person, håber ikke vi skal slås for alvor en dag,* han smilte og slappede af, han gik hen til den anden, "kom så op med dig, du kan ikke dovne der, vi skal snakke sammen, jeg vil gerne lære lidt om stedet her, jeg er fra london, så kender ikke america."
|
|
|
Post by Zach Freeman on Jun 13, 2008 11:52:04 GMT 1
Zach sukkede og satte sig op igen og sagde "ja ja, men det er også udmattende at lave sådan noget". Han kom op på benene igen og børstede noget støv væk. "tja jeg kan ikke hjælpe dig så meget, jeg har kun været her en dag, og ja jeg har problemer med min hukommelse så jeg kan ikke huske noget fra et måned tilbage" sagde Zach, som entelig godt kunne huske noget men ikke ville snakek om det.
|
|