|
Post by Zach Freeman on Jun 11, 2008 11:59:48 GMT 1
Zach kom gående ud på pladsen og kiggede sig lidt omkring. Hvor var han nu endt henne, nå ja kamppladsen. Hvad skulle han dog her? det var vel lige meget nu hvor han var endt her alligevel. Der var heller ikke nogle mennesker at se her. Det var Bare som om han ikke kunne finde nogle. Han havde da mødt nogle elever på gangen. Men de hilste ikke engang, Zach følte sig ikke helt tilpads her endnu.
|
|
|
Post by adrian on Jun 11, 2008 12:19:01 GMT 1
Adrian kom gående ud gennem nogle døre, han var udenfor, snart endte han ved trænings banen, han kunne se en enkel dreng, han gik roligt hen til ham, "goddag," han anede ikke hvor han var, det var lidt underligt lige her omkring, som om der var bygget noget anderledes her.
|
|
|
Post by Zach Freeman on Jun 11, 2008 12:23:18 GMT 1
Zach havde ikke hørt eller set der var kommet andre så han blev lidt overrasket men ikke meget. "Halløj" sagde Zach efter at havde vendt sig imod Adrian som Zach hurtigt betragtede inden han prøvede at få øjn kontakt. Zach smilede venligt og rakte hånden frem og sagde "mit navn er Zach, hyggeligt at møde dig" Indelig er der nogle der taler til mig" tænkte Zach
|
|
|
Post by adrian on Jun 11, 2008 17:23:12 GMT 1
Adrian tog hånden, han smilte og nikkede, "Adrian, og hyggeligt at møde dig, er du ny her, eller?," han smilte og kiggede sig lidt omkring, "hvor er vi? jeg kan ikke huske at have set et sted som dette før?!" han så på ham, han tog dog hurtigt ned i lommen, fremdrog en pakke smørger og en zippo lighter, han tændte smøgen og tog et væs af den.
|
|
|
Post by Zach Freeman on Jun 11, 2008 17:31:47 GMT 1
Zach smilede venligt og svarede "ja jeg er ny her kom i dag" Han så sig lidt omkring men vendte så ansigtet imod Adrian igen "tja, hvis jeg skal gætte er det kamp pladsen, er ikke sikker" sagde Zach og trak på skulderne. Han betragtede Adrian lidt nærmere, Adrian rød åbenbart, Zach havde aldrig prøvet det, og havde heller ikke lyst til det sådan røgen lugtede.
|
|
|
Post by adrian on Jun 11, 2008 17:38:10 GMT 1
Adrian så på ham, "samme her, skal vi prøve en kamp, eller skal vi undersøge skolen noget mere, han så sig omkring, han ville gerne se en anden evne, en evne i aktion, for at sammenligne hans styrke med den andens, han så spørgende på ham, han vidste han kunne skære med sin evne, men hvis den bare skulle være lidt skarp skulle han koncentrere sig, det betød han kun kunne bruge en tråd, ellers var det bare snore.
|
|
|
Post by Zach Freeman on Jun 11, 2008 17:48:21 GMT 1
"jo det kan vi godt, men jeg håber ikke du bliver forvirret af min evne, det er den engang imellem selv for mig" sagde Zach venligt og kløede sig i nakken. Han kunne svagt huske at han var tvunget til at bruge sin evne på alle mulige måde under den bedøvelse han var, så han faktisk bare var en dukke der gjorde hvad der blev sagt. Zach rystede på hoved han ville helst ikke huske det,.
|
|
|
Post by adrian on Jun 11, 2008 19:39:53 GMT 1
Adrian nikkede til ham, og gik ind i kamp arenaen, "ok så indtil den ene ikke kan kæmpe mere, det vil sige hvis man låser modstanderen fast, eller slår ham ud, ingen dødelige angreb," han så på ham, han havde ikke selv noget mod blå mærker, men at kæmpe for livet, det var ikke hans smag.
|
|
|
Post by Zach Freeman on Jun 11, 2008 19:44:59 GMT 1
Zach gik ind og havde hænderne i lommem. Hvordan kunne han entelig vinde denne kamp, det var lidt svært. Eller på en anden måde var det ret nemt. "du begynder bare når du er klar" sagde Zach som sukkede lidt og tænkte hvordan han skulle gribe det an.
|
|
|
Post by adrian on Jun 11, 2008 19:48:55 GMT 1
Adrian tog et hvæs af smøgen, kastede den ud til siden, men inden den ramte jorden var den i flere stykker, hvis han var heldig kunne han se snoren på grund af den reflekterede solen, men det var ikke sikkert, "begyndt," han havde nu flere tråde, de var ikke skarpe mere, men ikke destro mindre, så kunne de nemt gribe fat i en, dog indtil videre var de kun rundt om ham, han ventede tydeligvis.
|
|
|
Post by Zach Freeman on Jun 11, 2008 19:57:45 GMT 1
Zach tog hænderne op af lommerne og starkte sig. "okay, gad vide hvad du kan, det bliver jo spændene at se" Efter at have skrukket sig, så stod han med et skod i hånden, det var entelig det Adrian lige havde kastet. "du burde ikke kaste sådan noget på jorden". Zach havde bare brugt sin evne til at lave et dimentionelt tids parradox, i den dimention havde zach været henne og samle det op inden de begynde og stillet sig på plads igen. For så derefter lukke parradoxet efter sig. Så Det eneste Adrial ville se var at Zach strak sig og pludselig stod med skodet i hånden.
|
|
|
Post by adrian on Jun 11, 2008 20:01:18 GMT 1
Adrian så på ham, han smilte og tog hænderne ud til siden, trådene bevægede sig, han slog dem sammen, og trådene bevægede sig mod Zach for at sno sig om ham og holde ham, *hvordan gjorde han det, jeg var sikker på han ikke flyttede sig, kan han teleportere, nej, det er noget andet,* han spændte trådene så de ville klemme sig om Zach.
|
|
|
Post by Zach Freeman on Jun 11, 2008 20:11:06 GMT 1
Zach mærkede noget omkring sig men vidste ikke hvad der rørte ved ham. Han mærkede de byndte at klemme om ham, vhilket ikke var særligt behageligt så han lukkede øjne og begynde at lave et parradox rundt om kamp pladsen. Hvilket nok havde været en dum ide, for det var lidt svære end beregnet, nu havde han lavet et paradox, hvor både ham og Adrian var fanget i. Zach ændrede det til at han var kommet ud af det der holdte ham fast og stod 10 meter til højre. Dog havde Zach ikke helt styr på dette paradox, så nu var solen blevet sort og alting havde en mat og kedelig grå farve selv huden. "ups" mumlede Zach som nu skulle se hvordan Adrian ville reagere på alt var gråt og kedeligt og at Zach stod 10 meter væk.
|
|
|
Post by adrian on Jun 11, 2008 20:16:58 GMT 1
Adrian så på ham, han så på sig selv, *hvad er det her, han styrer tydeligvis noget, verdenen, eller hvad,* han så på ham, "spændende evne, lad mig gætte, du kan ikke se dem, kan du vel," han kunne godt se solen, og det var ekstremt ubehageligt, han tog trådene tilbage, Zach stod for langt væk, det var irreterende, men han undslab en sikker fælde, hvordan?.
|
|
|
Post by Zach Freeman on Jun 11, 2008 20:22:39 GMT 1
"hvis du mener det som greb fat om mig så nej, håber ikke du har noget imod omgivelserne, bliver først normalt efter vi er færdige engang" sagde Zach og grinte lidt, men var lidt nervøs for at han skulle gøre noget dumt igen. Lige nu befandte de sig begge i en verden hvor solen var sort og Zach stod hvor han var. Han burde godt kunne lave om på alt som ahn havde lyst til, men det kunne gå galt som denne gang, da der skete ting som han ikke ville have skulle ske. Zach koncenterede sig og pludselig var der en meter græs over hele banen, han havde skabt et paradox hvor dette område havde en meter græs, nu burde han kunne se ting komme nede fra i græsset.
|
|