|
Post by Satoshi Hiwatari on Jun 10, 2008 20:28:59 GMT 1
Satoshi nikkede stille og lod smilet falde. "Men vi får at se om du skifter mening efter nogle dage.. Hvis din stemme får sin egen vilje igen og du vil lege med vand, så find mig, så slipper du for at rydde op bagefter" tilbød han hende. Han ville kunne holde vandet på plads, så det ikke bare løb alle mulige steder hen.
|
|
|
Post by April LaRoux on Jun 10, 2008 20:35:22 GMT 1
"Et fristende tilbud" sagde April med et grin. Hun havde aldrig prøvet at kobinere vand og sine lydbølger, ikke siden hende uhæld på badeværelset, den morgen for så mange år siden. Det kunne helt klart blive en fordel hvis hun kunne bruge sit skrig på den måde. "Helt klart værd at tænke over," fortsatte hun tankefuldt.
|
|
|
Post by Satoshi Hiwatari on Jun 10, 2008 20:41:46 GMT 1
Satoshi nikkede. "Man skal modtage den hjælp man kan og vil" sagde han og slappede af op af træet, med lukket øjne. Han tog sine brille af for at bedre kunne mærke det hele i ansigt, så hans glas ikke igen bliver dugget til. Det havde han prøvet mange gange efterhånden. Det var ikke fordi han havde brug for dem, det var kun når han skulle læse, men han havde vænnet sig til at gå med dem.
|
|
|
Post by April LaRoux on Jun 12, 2008 22:12:02 GMT 1
"Det er så sandt som det er sagt," svarede April. Hun kørte fingrene over græsset, og nød den kildrende fornemmelse på son håndflade. Hun havde altid elsket at opholde sig udenfor, men kunne ikke rigtig om sommeren. det er være rødhåret havde sin pris, og April blev let solskoldet. "Det der bekymre mig mest, er hvis jeg smadre et eller andet der ikke skal smadres." fortsatte hun lavmælt "jeg er ude af stand til at kunne erstatte noget som helst"
|
|
|
Post by Satoshi Hiwatari on Jun 17, 2008 12:37:28 GMT 1
Satoshi nikkede til hvad hun sagde og så på hende uden hans briller. Der var en vis forskel og han husker tydeligt i hans skole år hvor meget pigerne havde klaget over han gik med briller, da de synes at han så så meget bedre ud uden. Piger havde aldrig interesseret ham, så var pænt ligeglad med deres mening og havde beholdt brillerne i et godt stykke tid efterhånden.
|
|
|
Post by April LaRoux on Jun 26, 2008 18:31:40 GMT 1
April sukkede. "Nogen gange ville jeg bar ønske jeg kunne komme væk fra det her sted.. Alle forpligtelserne, og alle bummerterne - så hellere ikke bruge mine evner." lød det stille fra hende. Hun støttede hovedet på sine arme, der hvilede på knæene. hun havde leget med tanken et stykke tid, og hun syntes mere og mere om den.
|
|
|
Post by Satoshi Hiwatari on Jul 27, 2008 15:55:13 GMT 1
Satoshi nikkede og lyttede til hende. Han kunne godt se hvad hun mente. Han havde selv haft følt det samme den gang han lige var startet på skolen. "Men det er nu vores evner som gør os så anderledes fra dem og når man først har fået sin kontrol er det den bedste følelse i verden" sagde han roligt og satte sine briller på igen og rejste sig op. Hvis du nu vil ha' mig underskyldt, så vil jeg gå op og se om jeg har en mulighed for at starte en time op engang sagde han og begyndte at gå tilbage på skolen og tænkte lidt over hvor han ville holde timen, nok ved basiet, som ville være det mest logiske.
// out
|
|