|
Post by April LaRoux on Jun 10, 2008 18:20:20 GMT 1
April lå på sin jakke i græsset, under et stort bøgetræ. Hele dagen havde været lidt kaotisk, for hver gang hun havde åbnet munden, var hun enten kommet til at smadre noget eller få folk rendene efter sig. Koncentreret, prøvede April at læse. Hun havde taget sin yndlings bog, the Phantom of the Opera, med sig ud, men kunne bare ikke fokusere på de efterhånden slidte sider. April sukkede dybt, hvilket fik trækronen over hende, til at rasle voldsomt. "Det er bare ikke min dag," hvikede hun stille.
|
|
|
Post by Satoshi Hiwatari on Jun 10, 2008 18:24:51 GMT 1
Satoshi kom stille ned i haven for at slappe lidt af. Da han så en af trækronerne ryste lidt voldsomt, blev han nysgerrig og ville undersøge det. Han gik over i mod træet og fandt April. "Hvad laver du?" spurgte han, da han synes det bare lidt underligt at få træet til at ryste voldsomt, men hun havde sikkert ikke samme kontrol, som han havde.
|
|
|
Post by April LaRoux on Jun 10, 2008 18:31:27 GMT 1
April satte sig op med et ryk og gispede højlydt, hvilket sendte en kraftif lydbølge afsted. Hun kunne ikke svare, uden at forårsage hvad der kunne minde og et jordskæv.Istedet rettede hun bare sine smaragd grønne øjne op mod denne fremmede, der nu stod foran hende. Hu fandt det ydmygende, at hun ikke havde mere kontrol, det var jo længe siden hun sidst havde haft så lidt at sige i hvordan hendes evner opførte sig.
|
|
|
Post by Satoshi Hiwatari on Jun 10, 2008 18:37:09 GMT 1
Satoshi kunne ikke lade lade med at smile en smule over hendes manglede kontrol. Han havde oplevet noget så slemt. Han så på hende med sine blå øjne bag glasene. "Prøvet at tale under vand?" spurgte han, da hvis man var undervand, havde man svært ved at høre noget som helst.
|
|
|
Post by April LaRoux on Jun 10, 2008 18:46:45 GMT 1
April nikkede voldsomt. Ja, hun hade prøvet; resultatet havde været en vandvittig bølgegang og flere timers rengøring på et badeværelse. "Det virkede ikke" lød det svagt fra den rødhårede mutant, men skaden var sket. Alt indend for en radius af 10 meter lodt til at gynge voldsomt, efter Aprils sætning, og selv blev hun kokrød i hovedet. *Hvorfor skal det her lige ske.. Det gik jo så godt*
|
|
|
Post by Satoshi Hiwatari on Jun 10, 2008 18:54:14 GMT 1
Satoshi blev helt overrasket af den pludselig bølgegang, men det lykkes ham dog at holde balacen. Han tog sin blok op, som han gik med hver dag. Den var tom, da han ikke havde haft noget at skrive i den endnu. Han tog også en kuglepen frem og rakte den til hende. "Så er vist kun en måde at bruge indtil at det falder lidt ned igen" sagde han venligt og havde stadig et smil på.
|
|
|
Post by April LaRoux on Jun 10, 2008 19:02:39 GMT 1
April smilede og togimod blikken og kuglepennen. Hun tænkte sig lidt om før hun skrev: Det er audiokinese, det bliver overført via mit stemmebånd og omdannet til destruktive lydbølger, eller påvirker hjernen på én bestemt måde... Og jeg kan ikke styre det.. Hun rekte blokken tilbage og stirrede på sine støvler. Det kunne bare ikke være sandt at al træningen havde været tabt, hver time hun havde øvet med sine forældre.
|
|
|
Post by Satoshi Hiwatari on Jun 10, 2008 19:12:44 GMT 1
Han nikkede og satte sig ved siden af hende. "Sådan noget sker jo.. Jeg husker tydeligt da jeg var elev her, nogle lokaler endte med at blive oversvømmet, selv med træning" sagde han med en venlig tone og huskede stille tilbage på alle de gange han skulle hen og tørre op efter sig selv, for hver dag han havde brugt sin evne.
|
|
|
Post by April LaRoux on Jun 10, 2008 19:18:51 GMT 1
April kunne ikke lade være med at smile. Hyun havde dog altid fået besked på at bygge eller samle de ting hun havde ødelagt. "Det er næsten værre" pev hun. Denne gang skete der ikke så meget; græsset bevægede sig lidt, men det var også det. April smilede af sin egen "bedrift", hun havde ikke sagt ret meget, én hel dag (hvilket i sig selv var utroligt) og nu var hendes stemme kommet tilbage til de rette toner igen.
|
|
|
Post by Satoshi Hiwatari on Jun 10, 2008 19:23:58 GMT 1
Satoshi smilte over hendes lille bedrift over at det kun var græsset og ikke jorden, som bevægede sig denne gang. "Måske, men jeg har bedre kontrol over det nu" sagde han smilende. "Satoshi" præsenterede han sig og gav hende hånden, for at være venlig.
|
|
|
Post by April LaRoux on Jun 10, 2008 19:37:05 GMT 1
April kastedede et kort blik på Satoshis hånd, før hun tog den. "April," hilste hun i en normal tone. Denne gang kunne det ikke mærkes mere end normalt, som en lille brise der prikker til én. Endnu engang smilede April triumferende, men hun sagde ikke noget. Normalt ville folk have fået hovedpine af handes endeløse plabren på daværende tidspunkt, men hun holte lidt igen. Det sidste hun havde lyst til, var at skulle starte forfra.
|
|
|
Post by Satoshi Hiwatari on Jun 10, 2008 19:44:02 GMT 1
Satoshi trak sin hånd til sig lidt efter. Han håbede et eller andet sted at hun nu ikke troede at han kun var venlig imod hende, fordi han ville skabe god "karma", tværtimod, han synes bare ikke der skulle være den forskel der var mellem elever og lærer. Han synes det var tådeligt at man ikke engang kunne snakke med en elev, uden at man ville tro et eller andet og straks ville være nysgerrige øjne.
|
|
|
Post by April LaRoux on Jun 10, 2008 19:52:35 GMT 1
April lænede sig op af træet, og begyndte at pille ved sine mange øreringe. "Hvordan kan det være, at alle andre muties syntes det her sted er så fedt? Jeg mener, jeg har ikke været her ret længe, men det er jo bare en normal skole," Hun havde tænkt over det spørgsmål siden hun kom, men hun havde kun stillet det en gang. Hun forstod det virkelig ikke, det var jo bare en normal skole med undervisning og lidt overmenneskelige evner hist og her, men ud over det.
|
|
|
Post by Satoshi Hiwatari on Jun 10, 2008 20:05:05 GMT 1
Satoshi smilte bare stadig. Det var et spørgsmål, som han kendte fra de gamle dage. "Jeg tror det er fordi at skolen har en vis form for tryghed, da man kan være sig selv fuldt ud her, uden at nogen peger finger eller gør nar af dine evner.. Selvom den virker så normal, så er det ikke ligefrem de mest almindelige timer som der finder sted på skolen" sagde han med et dybt suk, det havde altid været hans svar på hvordan skolen havde påvirket andre og fået til at synes at skolen var god at gå på som mutant.
|
|
|
Post by April LaRoux on Jun 10, 2008 20:17:03 GMT 1
April nikkede bare. Hun havde ikke følt sig trykkere, men det havde måske noget at gøre med at hun ikke havde været der længer, og fordi at alle dem hun havde brugt tid på før, endten selv var mutanter, ellerbare var ligeglade. Hun havde sågar haft en ven der syntes det var snyd hun havde de evner hun havde. "Andre timer? Det er en af de ting jeg overhovedet ikke har fået noget at vide om," svarede April tænksomt Hun ville uden tvivl ikke være en yndlingselev, ikke når hun talte konstant og havde utroligt svært ved at sidde stille.
|
|