|
Post by adrian on Jun 10, 2008 18:12:14 GMT 1
Adrian kom gående ind med en sports taske over skulderen, han havde en smøg i munden, han tog et væs, det var godt nok lang tid siden han havde røget, helt fra england af, det var fanme langt, ihvertfald for Adrian, han så sig lidt omkring, ingen mennesker for nu, han satte tasken ned og gik lidt omkring, mest for at se stedet an, det var nu ganske flot bygget, bestemt et sted han kunne leve, han anede dog små brændmærker, ridser og andre skader, som om folk havde lavet fejl, med forskellige ting, som freksempel en olie lampe.
|
|
Elicia Hawkins
Elev
Evne: Skygge Manipulation
I'm never alone. I have my brother with me
|
Post by Elicia Hawkins on Jun 10, 2008 18:20:15 GMT 1
Elicia var faret vild i de mange rum og etager. Det var ikke let for de ny ankommende at finde rundt. Eller Elicia regnede i hvert fald med, at hun ikke var den eneste der faldt det svært. Det var grunden til at hun var kommet ned til den store indgangs hal. For at starte helt fra starten. Hun var sikker på at hun nok skulle finde frem til målet, så snart hun var helt sikker på hvor hun var. Da hun kom der ind så hun en fremmed dreng. Sportstasken kunne godt tyde på at lige var ankommet. Måske havde han været hjemme eller osse var han ligesom hende. Helt ny på stedet. Hun smilede venligt til ham. ”Hej”
|
|
|
Post by adrian on Jun 11, 2008 12:31:36 GMT 1
Adrian så på pigen, hun så ganske sød ud, han smilte venligt til hende, hun virkede også venlig, "goddag Miss," han så sig lidt omkring igen, ingen andre, ikke hvad han kunne se, "du skulle vel ikke være en lærer?," han kunne ikke rigtig finde ud af hvor tingene var henne, han kendte jo heller ikke stedet, så hvordan skulle han også det.
|
|
Elicia Hawkins
Elev
|
Post by Elicia Hawkins on Jun 11, 2008 23:11:09 GMT 1
Elicia gik ud fra, at hun så meget målløs ud. Skulle hun være lærer?? Det måtte være hans spøg. Hun synes endda at han virkede en smule ældre end hende selv. Men han virkede til at være seriøs. ”Nej,” svarede hun uforstående. ”Jeg er elev her. Faktisk er jeg kun lige begyndt i dag.” Det gik stadig over hendes forstand, hvordan han kunne tro at hun var lærer.
|
|
|
Post by adrian on Jun 12, 2008 8:50:30 GMT 1
Adrian smilte lidt undskyldende, "okay, det er hyggeligt at møde dig, jeg hedder Adrian Anderson, hvad er dit navn Miss," han tog et væs af cigaretten, han pustede ud og smilte, det var dejligt endelig at få lov at ryge, dette her sted var forhåbeligt ikke rygefrit, så skulle han udenfor hele tiden, og det ville han ikke lide.
|
|
Elicia Hawkins
Elev
|
Post by Elicia Hawkins on Jun 12, 2008 11:52:32 GMT 1
Undskyldning godtaget. Hun smilte venligt til ham. "Det er også hyggeligt at møde dig Adrian. Jeg hedder Elicia Hawkins." Han havde en britisk accent, og det vækkede hendes nysgerrighed. "Er du fra England??" Hun mente ikke at det kunne gøre nogen skade at spørge ligeud. Den accent var virkelig afslørende. Så vidt Elicia vidste måtte man ikke ryge på skolen. Men hun var ikke sikker. Det havde ikke betydet noget da hun selv ikke røg.
|
|
|
Post by adrian on Jun 12, 2008 11:58:28 GMT 1
Adrian smilte, "ja jeg er fra London, søn og butler i familien Anderson," han smilte og tog sin taske i den anden hånd, "når hvor er du på vej hen, vi kan vel følges," han gik hen ved siden af trappen og ventede på hende, "bare sig hvis røgen generer dig," han smilte, han virkede som en glad dreng, ikke en eller anden gansta wannabe selvom han røg, det passede på en eller anden måde til ham.
|
|
Elicia Hawkins
Elev
|
Post by Elicia Hawkins on Jun 12, 2008 12:05:12 GMT 1
Søn og butler på samme tid. For Elicia lød det meget forvirrende. Men hun havde ikke tænkt sig at køre i det nu. ”Nej, jeg har intet problem med røgen” svarede hun og smilte imens hun gik hen til ham. ” Jeg ville ud på balkonen, men så mistede jeg min retningssans.” Elicia havde på fornemmelsen at dette ville ske mange gange. * Dette her sted er bare for stort.*
|
|
|
Post by adrian on Jun 12, 2008 12:13:59 GMT 1
Adrian så på hende, "så må du hellere føre vej, for som sagt, jeg er lige kommet, så du viser bare vej," han så sig omkring men fandt ikke nogen steder han kunne skodde resten af smøgen, han skulle selvfølgelig ryge en til, men denne her var desværre brugt op, han gik udenfor kort men kom ind igen, med en zippo lighter og en smøg til, som han tændte, "det er lidt af en flyvetur hertil," han lagde tasken ved døren, der var alligevel kun tøj, hvor han gik hen til Elicia.
|
|
Elicia Hawkins
Elev
|
Post by Elicia Hawkins on Jun 12, 2008 12:19:15 GMT 1
”Ja, det må tage lang tid at komme helt fra London til Washington. Er det første gang at du er her??” Spurgte hun venligt og ventede på at han skulle komme hen til hende. Da han var nået derhen begyndte hun at gå. ”Vi skal den her vej.” sagde hun og gik kort efter over til en åben dør. Hun vente sig halvt om for at se om han var med.
|
|
|
Post by adrian on Jun 12, 2008 13:08:13 GMT 1
Adrian fulgte roligt med, "ja det er første gang jeg er uden for England, lad mig sige det, her er der en hel del anderledes end i England, ikke så tåget," han smilte drillende, han vidste godt der var tåget, men langt fra 24/7, han gik roligt med hende ud af døren, "hvad er din evne så, min egen er at lave tråde," han så på hende, tog et væs til, det var nu dejligt med noget røg.
|
|
Elicia Hawkins
Elev
|
Post by Elicia Hawkins on Jun 12, 2008 13:13:44 GMT 1
Elicia stoppede op. ”Tråde??” I princippet burde det ikke være så svært at forstå. Men Elicia kunne godt bruge en uddybning. Hun spurgte dog ikke direkte efter den og svarede i stedet for på hans spørgsmål. ”Jeg kan manipulere med skygger.” Hun lagede mærke til at hun var stoppet op og satte i gang igen.
|
|