ZamiaLillium
Elev
Evne: Synge sange, som manipolere med vejret
|
Post by ZamiaLillium on Jun 12, 2008 22:49:31 GMT 1
Zamia var tavs en tid, mens hun tyggede på pigens spørgsmål. Hun ville gerne besvare dem, men det var ikke helt let for den lille pige, der jo aldrig selv havde prøvet det. Hun havde læst om folk, der var forelskede, så hun mente, at hun havde en ret god idé om, hvordan man skulle have det, når man virkeligt var forelsket i en person - det var nok ikke helt sandt, men stadig. Pigen virkede så ked og fortvivlet, at Zamia fik det helt dårligt. Hun kunne ikke lade være med at lægge armene om pigen, som hun havde gjort det, da Nigle havde været ked af det; det plejede at hjælpe lidt. "Altså," mumlede hun så, "det virker i hvert fald som om, du havde følelser for Nigle, inden du vidste, at han havde følelser for dig, så der kan du vidst ikke rigtigt komme udenom det, men jeg ved ikke med denne William," hun holdt en lille pause, men fortsatte så: "men hvis du også føler noget for ham, så har du virkeligt et problem," det hjalp nok ikke rigtigt på pigens problem, men Zamia havde det med at pointere og udtale de ting, andre forsøgte at gemme væk. Hun sagde ikke mere, for der var ikke så meget mere, hun kunne sige lige nu, følte hun.
|
|
|
Post by Kira Angel on Jun 12, 2008 22:54:59 GMT 1
Hun smilte mildt da hun mærkede pigens arme om sig, havde hun mon gjort det samme ved Nigle da han havde grædt? Hun smilte lidt bredere ved tanken om Nigle, men lagde så tanken fra sig og sagde roligt og denne gang mindre trist "ja jeg har vidst et problem! Det ender med at jeg må holde mig fra dem begge, for ikke at såre dem begge blot endnu mere end hvad der ellers kan ske!" hun ønskede virkelig ikke at såre nogen af dem. Hvis det skulle stå til hende lige nu, ville hun ønske at hun ikke havde forelsket sit i nogen af dem, for så ville hun ikke kunne såre hverken dem eller sig selv i enden. Det hele ville ende fortalt, lige meget hvad hun gjorde..
|
|
ZamiaLillium
Elev
Evne: Synge sange, som manipolere med vejret
|
Post by ZamiaLillium on Jun 12, 2008 23:02:51 GMT 1
"Eller du kunne vælge en af dem," forslog pigen stille, "hvis de begge virkeligt holder af dig, vil de nok respekterer dit valg, uanset hvad du vælger," hun talte bare rent gætteri lige nu, for hun havde ikke den fjerneste idé om, om de ville være forstående. Nigle havde nu virket lidt som om, han havde accepteret, at hun hade en anden og elskede ham, men hvordan ville han mon reagere, hvis han fandt ud af, at hun også havde følelser for ham? Endnu en gang var Zamia virkeligt glad for, at hun ikke var indbundet i kærlighedens skrøbelige net - det ville hun nok ikke kunne holde til. Hun kunne lyde meget selvsikker på, hvad man skulle gøre og sådan, men i virkeligheden var det hele mere eller mindre bare noget, hun gættede sig til, hun var langt fra helt sikker.
|
|
|
Post by Kira Angel on Jun 12, 2008 23:12:19 GMT 1
Kira smilte roligt frem for sig, var ikke helt sikker på noget lige nu. For hun var ikke helt sikker på om hun overhovedet følte noget sådan rigtigt for Nigle. Så hun ville ikke lave en masse postyr på grund af ingenting. Så hun ville først finde ud af hvad der skete imellem hende og Nigle og så derefter måtte hun vælge, hvis hun altså rigtigt følte noget. Uhh, det hele var så indviklet, selv om at det lød så simpelt. Det var nemlig ikke bare lige så simpelt at finde ud af det, eller vildt let at skulle vælge. Det hele var så meget mere kompliceret end det lød og hun vidste knap nok hvor hun skulle starte. Hun smilte roligt til Zamia, nikkede kort og sagde så venligt "først må jeg finde ud af om der rigtigt er følelser for Nigle og så må jeg vælge, hvis der er!" hun lød knap så selvsikker som ordene havde været. For hun var slet ikke sikker på ret meget lige nu..
|
|