William Quiles
Elev
Evne: forvandling til phoenix
Jeg er Phoenix - Flammen der aldrig g?r ud.
|
Rod
Jun 9, 2008 22:20:30 GMT 1
Post by William Quiles on Jun 9, 2008 22:20:30 GMT 1
Han gik ind af døren til det overfyldte rum. Måske var der hernede noget han kunne bruge, måske havde nogen på et tidspunkt fundet noget de ikke vidste hvordan de skulle bruge og derfor var objektet end her. For det var ikke hvilken som helst genstand han ledte efter. I sin lange levetid havde han besiddet mange kraftfulde og mægtige genstande, problemet var at han mistede dem alle for lang tid siden. Efter en halv times tids roden gennem kasser og hylder havde han stadigvæk ikke fundet noget, det havde han som sådan heller ikke regnet med, men man kunne jo være heldig.
|
|
|
Rod
Jun 9, 2008 22:34:25 GMT 1
Post by Adam Tiedrich on Jun 9, 2008 22:34:25 GMT 1
Døren til kælderen gik op og et svagt lys kom fra trappen, man kunne høre nogle fortrin og e svagt hosten. ''Det må vøre kælderen..'' kom det fra Adam da han var kommet helt ned, han så sig lidt rundt, det var et ret stort rum. Adam gik rundt i et par mørke blå cowboy bukser og en hvid ærme løs t-shirt. Han hørte nogle som larmede og kiggede hen på personen som rodet ved nogle af kasserne. ''Undskyld, jeg så ikke at der var andre her nede... hehe..Jeg ville ikke forstyre dig i din søgen..'' sagde Adam med et skævt smil og undskyldte.
|
|
William Quiles
Elev
|
Rod
Jun 9, 2008 22:47:36 GMT 1
Post by William Quiles on Jun 9, 2008 22:47:36 GMT 1
Han kiggede op da han hørte fodtrinene på trappen, havde egentlig ikke forventet at møde nogen hernede. Han vendte sig om mod drengen "Det gør ikke noget, jeg tror alligevel ikke jeg finder noget i det her rod" sagde han smilende "Jeg hedder Willliam, hvad med dig". Det lignede en af de nye elever, han huskede svagt at have set nogen der lignede drengen fra sit vindue, men han havde aldrig snakket med ham.
|
|
|
Rod
Jun 9, 2008 22:57:19 GMT 1
Post by Adam Tiedrich on Jun 9, 2008 22:57:19 GMT 1
Adam så på William og smilede stille. ''Navnet er Adam, jeg er en af de nye elever.. Hyggeligt at møde dig William'' sagde han med et smil. Han klørede sig lidt i håret og det svage lys kunne ses fra hans arm. Den dæmon agtige højre arm som han gik med, havde et tykt lag af mørke rødt hud som lignede sten, under det var der en lyse blå blød hud som lyset svagt. Den var ret special og lignede noget som kunne komme fra en gysser/action film eller spil. ''Sig mig hvad ledte du efter??'' spurgte han lidt efter og var en smule nysgerrig over hvad han ledte efter.
|
|
William Quiles
Elev
|
Rod
Jun 9, 2008 23:04:35 GMT 1
Post by William Quiles on Jun 9, 2008 23:04:35 GMT 1
Han fortsatte med at smile til ham. Lagde mærke til den underlige arm han havde men besluttede sig for ikke at nævne den, for ikke at få drengen til at føle sig som et dyr i zoo. "Leder egentlig ikke efter noget specielt, skulle bare se om der var noget interessant gemt af vejen her ned. Hvad med dig, hvorfor kom du herned?" spurgte han roligt og venligt. Det var altid en god idé at få de nye elever her på stedet til at slappe af og føle sig godt tilpas, sammen med andre af deres slags.
|
|
|
Rod
Jun 9, 2008 23:10:09 GMT 1
Post by Adam Tiedrich on Jun 9, 2008 23:10:09 GMT 1
''Joh jeg kiggede mig bare lidt rundt, jeg har ikke set det hele endnu, så må jo lige finde ud af hvor alt ligger.'' sagde han roligt og smilede. Adam gik hen til nogle af kasserne og kiggede kort i dem, hvor efter han fandt noget som lignede en form for træ sværd. Det så ret gammelt ud og havde sikkert ligget her nede i et stykke tid. Han lagde det ned i kassen igen og fandt en masse andre underlig ting som der sikkert har haft tilhørt andre som havde gåret på skolen.
|
|
William Quiles
Elev
|
Rod
Jun 9, 2008 23:19:33 GMT 1
Post by William Quiles on Jun 9, 2008 23:19:33 GMT 1
Han fulgte Adam med øjnene da han gik rundt og kiggede i kasserne, lagde specielt mærke til træsværdet han samlede op. Det lignede en bokken fra hvad han kunne se, en trækatana beregnet til træning. Langsomt gik han hen og samlede sværdet op efter Adam havde lagt det ned igen. Han holdte bokken'en frem mod ham. "Ved du hvad det her er Adam?" spurgte han ham.
|
|