|
Post by Kira Angel on Jun 9, 2008 17:02:00 GMT 1
Kira spænede hen imod træningsbanen, hun havde aftalt med en af lærerne (dig) at hun skulle træne i dag og det skulle gerne blive rigtigt hårdt. Hun spænede afsted på sien lette fire poter, hendes snehvide pels dansede elegant afsted for hvert af hendes skridt og hendes dyriske øjne var rødbrune som altid. Hun nåede hen til banen, sat sig roligt ned og ventede så på at han ville komme. Hun havde længe glædet sig som et lille barn til det her. For hun elskede bare at bruge sine kræfter, at overtræde sin grænser og udforske nye sider af sig selv. Hendes snehvide hale logrede sagte bag hende, hendes store øre var nysgerrigt rettet lige fremme og hendes mund stod svagt åben af varme..
|
|
|
Post by Frank on Jun 9, 2008 17:09:34 GMT 1
han stod bag et træ og sagde højt da hun kom "dejligt at der er nogen som gider træne... og dejligt du kommer i god til Kira... Jeg er Frank hvad siger du til vi starter med at snakke om hvad du gerne vild og så kan vi komme igang" han gik med hastige skridt imod hende i en let træningsdragt med håret ulet som altid og smilde
|
|
|
Post by Kira Angel on Jun 9, 2008 17:28:25 GMT 1
Ulven havde hørt hans åndedræt for hun overhovedet kunne se ham. Men nu hvor han var der, logrede hun glad med halen og lagde hovedet nysgerrigt til den ene side. Hun forvandlede sig, hendes krop blev højere og mere slank. Hendes pels forsvandt og blev erstattet af tøj. Hun stod nu foran ham, med brunt hår, de selv samme rødbrune øjne som før og med et stort ivrigt smil på læberne. Hun smilte kort og begyndte så at forklare "mig navn er Kira Angel, hyggeligt at møde dig. Jeg tænkte egentligt bare på konditionen. Men hvis du kan mere, så bare træn mig i det hele. Man kan vel aldrig blive for god til noget!" hun kiggede igen nysgerrigt på ham og afventede så svar..
|
|
|
Post by Frank on Jun 9, 2008 17:30:10 GMT 1
han grinde roligt... og sagde venligt" vi kan tage en lille løbetur.... en 20-30 km det er fint nok så kan vi tage lidt kamptræning og så en løbetur mere... eller noget af mit faorit... militært træning" sagde han glad og stod ved siden af hende og ventede på hun valgte hvad hun ville gøre
|
|
|
Post by Kira Angel on Jun 9, 2008 17:57:22 GMT 1
Hun havde en meget god kondition, på grund af alle de forvandlinger til dyr som krævede det. Men en så hård træning, krævede at hun måtte forvandle sig til dyr og det var egentligt også bedst sådan. For hun skulle gerne træne, ikke kun sig selv, men også de fleste af sine skikkelser. Sådan at hun også kunne klare at løbe/flyve/svømme langt i deres skikkelser. Hun nikkede indforstået og indviede ham så i sine tanker "okay det lyder fint, jeg tænkte på at jeg kunne træne i de fleste af mine skikkelser. Sådan at jeg vil kunne bevæge mig langt i dem alle, både i luften, på jorden og i vandet. Hvad syntes du?" hun smilte venligt og kiggede så nysgerrigt på ham igen..
|
|
|
Post by Frank on Aug 8, 2008 9:31:06 GMT 1
han grinde sødt og sagde så meget energisk og venligt til hende "så kan vi da starte med en lille opvarmningstur og så lade den køre videre til en 10 killometer og så der efter tager vi tilbage hvor du kan flyve så tager vi en vandtur ogsåpå en del og så kan vi se om du stadig er frisk nok til lidt andet træning" i hans tanker håbede hun var det for så kunne de tage en tur i simulatoren som en militær træningsbane
|
|