|
Post by Lucia Aglaia on Jun 8, 2008 19:24:02 GMT 1
Lucia stod badet i måneskinnet på den store balkon, hun følte sig lille og forladt.
Hun havde været væk et stykke tid men var nu tilbage. Alt virkede så fremmed for hende. skolen og det hele var anderledes nu. Der var tonsvis af nye elever hun kunne komme i snak med, men lige nu var hun helt alene. Dagens temperaturer hang stadig i luften, så hun var kun iført korte shorts og en sweatshirt.
Tiden væk fra skolen havde været noget rod. Lucia stod helt opslugt i sine egne tanker og kiggede udover den mørke have. Alt var stille, kun fuglenes små forsigte pip kunne hørers. Hun lagde armene over kors og tryggede dem ind mod sig selv. Hun lukkede øjnene et øjeblik og tog en dyb indåndning.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 8, 2008 19:40:41 GMT 1
Sai km roligt gående igennem gangende og havde retning mod balkonen. han gik i en stor blå t-shirt og sorte baggy pants og da han endelige kom til balkonen så han at der var en derude i forvejen. han gik derud alligevel og stillede sig op af kanten så han kunne se ud over byen. han så på pigen der også var derude og sagde venligt "hej"
|
|
|
Post by Lucia Aglaia on Jun 8, 2008 19:51:45 GMT 1
Lucia hørte at der kom en ud men lod som ingenting hun var ikke den frembrusende type.
Det gav hende lidt af en forskrækkelse da han sagde hej til hende, det var ikke noget hun lige var forberedt på og vidste næsten ikke hvad hun ´skulle sige andet end et lille forkvalt "hej" igen. Hun vendte sig stille om og kiggede hurtigt på ham. Hun havde ikke set ham før. hun rødmede lidt og kiggede igen udover haven
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 8, 2008 20:09:50 GMT 1
Sai smilede venligt til hende kort og så ud over byen. han nød den gode udsigt der var herfra. han spurgte "er du ny?" mest for at prøve på at få en samtale igang. han ville gerne lære hende at kende og derfor måtte man jo snakke sammen
|
|
|
Post by Lucia Aglaia on Jun 8, 2008 20:14:31 GMT 1
"Nej... nej jeg er ikke ny." Lucia smilede og kiggede genert ned i jorden mens hun svingede forsigtigt med hendes fødder. "jeg har bare været væk et år" sagde hun og kiggede så direkte på fyren. Hun rakte ham hånden "mit navn er Lucia"
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 8, 2008 20:27:48 GMT 1
Sai smilede og sagde "så det derfor jeg ikke har set dig før... jeg er ny her på stedet" han smilede venligt til hende da hun rake ham sin hånd og tog imod den "jeg hedder Sai Mardek. rart at møde dig Lucia" han rystede hendes hånd og slap den derefter
|
|
|
Post by Lucia Aglaia on Jun 8, 2008 20:52:09 GMT 1
Lucia fniste og rødmede meget nu. Hun var ikke den store samtale-igang-sætter men hun prøvede dog alligevel. for denne gang var det let. "så du er ny her?" hun vendte hovedet på skrå og kiggede indgående på ham. "må jeg spørge hvad du er her for?" hun virkede meget sikker i sin stemme, men inderst inde var hun faktisk bange. hun frygtede at sige noget forkert.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 9, 2008 10:59:05 GMT 1
Sai svarede roligt og venligt "det samme som alle andre er her for vil jeg tro" han spillede let med sin kløvede tunge som en slange ville gøre det. han havde ikke de store ændringer i udseende idag hvilket han var glad for og håbede bare at hun ikke blev bange for ham af den grund
|
|