|
Post by Sai Mardek on Jun 19, 2008 12:24:56 GMT 1
Sai så på hende og sagde "ja og hvis man kunne styre sin evne lige fra starten ville det jo ikke være spor sjovt overhovedet" han smilede let til hende kort inden han igen så sig om og så en grankogle hvilket fik ham til at anstrenge sig for ikke at springe op i træt og begynde at gnaske i det for det ville bare være for pinligt og aldeles grinagtigt
|
|
|
Post by Yo Faa on Jun 19, 2008 12:30:32 GMT 1
Yo smilte til ham og kiggede lidt frem og tilbage indne hun kiggede på ham igen. "Sjovt? Jeg vil ikke lige frem sige at min evne den er sjov." sagde hun og sukkede kort. Hendes evne var alt andet en sjov. Den var faktisk farlig. Hun fattede ikke at nogne kunne leve med den evne de havde. Men nå ja de lærte jo også og bruge den
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 19, 2008 14:28:00 GMT 1
Sai så på hende og sagde "det er vel ens egen mening. jeg synes min evne har sine op og nedture. jeg aner ikke mo jeg vågner op næste morgen som et eller andet totalt latterligt" han smilede dog selvom man ikke var i tvivl om han ikke brød sig direkte om sandsynligheden
|
|
|
Post by Yo Faa on Jun 19, 2008 14:39:13 GMT 1
Yo kiggede på ham med et smil. "Et eller andet totalt latterligt?" sagde hun og kiggede på ham. "Men nå ja okey. Jeg hader nu min evne. Den er ikke hver at have. Jeg ville faktisk ønske at have en anden evne på en eller andne måde." sagde hun og sukkede kort.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 19, 2008 15:01:20 GMT 1
Sai så på hende og svarede "alle evner er værd at have selvom man ikke kan styre den" han smilede stadig venligt til hende men kunne godt forstå hvordan hun havde det. han havde det selv sådan nogle gange med sin egen evne. han havde det faktisk sådan ret tit med at hade sin evne og ønske han havde en anden
|
|
|
Post by Yo Faa on Jun 19, 2008 15:05:23 GMT 1
Hun sukkede kort og kiggede på ham. "Nej din evne ødelægger ikke lige frem byen. Det har min gjort op til flere gange. Og jeg har lagt byen næsten hen i en istid." sagde hun og sukkede kort. Han skulle være glad for den evne han havde. Hendes voldte altid kun problemer. På den ene eller den anden måde.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 19, 2008 15:18:01 GMT 1
Sai så på hende og sagde "der er tider hvor jeg er mere dyr eller monster end meneske og der har jeg altså også gjort forfærdelige ting så vi er vel lige gode om det og aldrig i livet at jeg vil kalde en som dig for direkte livsfarlig. det skal jeg ihvertfald selv opleve først før jeg vil gøre det" han ville bare ikke tro på at hun kunne være direkte livsfarlig før han oplevede det
|
|
|
Post by Yo Faa on Jun 19, 2008 15:22:42 GMT 1
Hun smilte kort. "Tak for din opmuntring. Men du vil ikke se mig vred ked af det eller sådan noget. Jeg kommer til at ødelægge alt ting. Og du vil faktisk heller ikke se mig ligge i koma. Sidst lagde jeg jo næsten hele byen under sne." sagde hun og sukkede kort. Det var typisk hende at have sådan noget ulemper ved hendes evne.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 19, 2008 15:53:40 GMT 1
Sai så på hende og sagde "så håber jeg at det ikke sker igen og jeg ville aldrig gøre dig vred med vilje" han smilede skævt og venligt til hende for at vise han mente det fuldt ud. han ville virkelig ikke kunne finde på at gøre nogen vred overhovedet hvis han kunne undgå det
|
|
|
Post by Yo Faa on Jun 25, 2008 14:22:14 GMT 1
"Det går nok. Jeg er ikke så nem at gøre vred. Men når jeg er vred så er jeg vred. Det er der faktisk ikke nogen der kan lave om på." sagde hun og smilte kort til ham. "Men jeg sætter pris på din venlighed." sagde hun og smilte igen. "Må ejg egentlig spørge dig om noget personligt? Eller det er ikke helt personligt men det er jo godt at vide." sagde hun og smilte igen.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jul 2, 2008 19:15:54 GMT 1
Sai smilede og sagde "det er da altid noget at du ikke er nem at gøre vred" han gik hen til et træ og kravlede le op i den nederste gren og videre op indtil han kunne side ordentligt hvilket kun var cirka to meter over jorden. han smilede ned til hende og sagde "må du gerne. jeg skal være så ærlig som muligt"
|
|
|
Post by Yo Faa on Jul 2, 2008 19:43:59 GMT 1
Yo smitle til ham. "Ja det er det. Men der skal jo også meget til." sagde hun med et kort grin og kiggede efter ham. Hun løftede en hånd op imod himlen og lukkede hånden sammen. Et vindstød kom hen til hende. Hun tog en hånd ned imod jorden og løftede den op. Lidt efter blev hun løftet op og hun kom op til Sai. "Hvad mener du egentlig om mennesker?2 spurgte hun og kiggede på ham.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Aug 12, 2008 19:16:18 GMT 1
Sai så på hende og svarede "det skifter alt efter hvad jeg ved.... jeg får en frisk start cirka hver sjette måned men lige nu synes jeg om de fleste af dem" han smilede venligt til hende og havde peget mod sin tinding da han sagde frisk start bare for at vise det ikke var noget han kunne gøre noget ved
|
|
|
Post by Yo Faa on Aug 12, 2008 19:22:47 GMT 1
Yo kiggede på ham med et kort smil. "Nå jamen okey. Men mennesker er jo mennesker og der er ikke noget der kan laves om." sagde hun med et smil og satte kiggede på ham. Hun kiggede lidt ned i jorden og så op på ham igen.
|
|