|
Post by Sai Mardek on Jun 7, 2008 17:55:32 GMT 1
Sai gik ude i skoven og kedede sig egentlig men var i et godt humør da han så helt normal ud bortst fra sit lilla hår men det var han van til så det var ikke så slemt for ham. han gik i en sort løs t-shirt og grønne baggy pants som for ham var fine nok. han var ligeglad med hvad folk ville synes om hans valg af tøj for han gik i det han kunne lide. han så op på himlen der var en pæn blå farve og med enkelte skyer lige nu
|
|
|
Post by Yo Faa on Jun 7, 2008 18:01:36 GMT 1
Yo gik ned gennem skoven. Hendes kjole blafrede lidt i vinden. Hun smilte lidt for sig selv og kiggede ned i jorden for hvert et skridt hun to. "Gad vide hvor Rafeal er henne af. Ham har jeg heller ikke set i lang tid. Jeg vælger de forkerte kæreste." mumlede hun kort og gik bare med bliket ned i jorden. Hun kiggede op på træerne og smilte ganske kort.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 7, 2008 18:07:16 GMT 1
Sai gik videre igennem skoven og nød bare dagen selvom han følte en underlig trang til at lede efter grankogler som han dog undlod at gøre. han regnede med at det bare var en lille forandring som gjorde han var lidt ligesom et egern eller et andet dyr der ledte efter grankogler for at snuppe frøene. hans humør blev dog ikke dårligt af den grund
|
|
|
Post by Yo Faa on Jun 9, 2008 9:27:21 GMT 1
Yo smilte bare lidt for sig selv. Hun holdte stadig blikket nede i jorden. Hun kunne mærke energien fra dyrene, træerne og vinden. Det var en god energi at være ved. Her ude havde hun mere kontrol over hendes evner. Hun kunne hurtigt fremkalde et eller andet. Smilet forsvandt fra hendes læber og hun sukkede kort. "Hvorfor vælger man de forkerte kærester?" mumlede hun og sukkede kort. Hun gik bare stadig med hovedet ned imod jorden men gik ind i en eller anden person soom også gik. Hun rettede hovedet op og tog sig lidt til panden. "Det må du undskylde" sagde hun og kiggede kort på personen, blikket gik ned i jorden igen.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 9, 2008 11:11:58 GMT 1
Sai gik i sine egne tanker og hørte slet ikke der kom nogen gående da han var travlt optaget af at ignorere lysten til at hoppe op i træerne og lede efter nødder. han tænkte *hvilken ironi at jeg vælger at gå en tur i skoven netop den dag jeg åbenbart er ligesom et egern* han blev overrasket da nogen stødte ind i ham og undskyldte men svarede roligt "det gør ikke noget" til hende
|
|
|
Post by Yo Faa on Jun 9, 2008 11:16:00 GMT 1
Hun smilte kort til ham og kigged så ned i jorden. "Hvad laver man så på disse kanter?" spurgte hun og smilte til ham. Hun sagde det jo kun får at være høflig. Man skulle jo være høflig selvom man måske ikke havde det så godt. det havde hun lært.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 9, 2008 14:37:09 GMT 1
Sai smilede venligt til hende og sagde "nyder naturen" han tilføjede lidt efter "og prøver på at lade være med at opføre mig som et egern..." han vidste at det lød ret underligt men han kunne jo ikke gøre for det og han skulle jo også forklare hvorfor han jo nærmest paranoidt så sig omkring hele tiden
|
|
|
Post by Kira Angel on Jun 10, 2008 13:22:32 GMT 1
((huske på at en post minimum skal fylde 3 linjer.. XD))
|
|
|
Post by Yo Faa on Jun 12, 2008 11:21:49 GMT 1
((Det gør de også Angel xD)) Yo smilte kort og løftede så det ene øjnbryn. "Et egeren?" sagde hun og kiggede underligt på ham. "Hvordan kan man prøve at lade vær med at være et egeren?" spurgte hun og grinte kort. "Så vidt jeg kan forstå er du en mutant. Men nå ja nogen muntanter har jo sjove evner." sagde hun og grinte kort.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 12, 2008 11:38:06 GMT 1
Sai smilede og sagde "tjaa jeg lader ihvertfald til at have egern tendenser idag" han grinede kort. han syntes egentlig hans evne havde sine gode tidspunkter og det her ville han regne som en af dem da han kun havde tendenser som et egern og ikke lignede et
|
|
|
Post by Yo Faa on Jun 12, 2008 13:26:16 GMT 1
Yo grinte kort og kiggede på ham. "Nå ja det kan man vel også have." sagde hun og grinte kort. "Det er nu noget helt anderledes end hvad jeg har som evne men okey." sagde hun med et kort grin og kiggede på ham. "Hvad er dit navn egentlig? spurgte hun og smilte kort.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 14, 2008 15:11:15 GMT 1
Sai grinede og præsenterede sig "jeg hedder Sai og hvad angår min evne så er det altså ikke at jeg er som et egern. det skifter hele tiden" han sagde det tydeligvis ikke ondt ment da han smilede venligt til hende. han ville gerne lære folk at kende og helst holde sig væk fra problemer så godt som muligt
|
|
|
Post by Yo Faa on Jun 15, 2008 0:20:12 GMT 1
Yo smilte til ham og nejede venligt. "Mit navn er Faa. Yo fa, det er hyggeligt at møde dig Sai." sagde hun med et smil på læben. "Hvis ikke din evne er at være et egeren hvad er det så?" spurgte hun og kiggede på ham med et smil.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 15, 2008 11:28:17 GMT 1
Sai trak lidt på skuldrene og sagde "er ikke helt sikker på det men det er næsten ligesom formskiftning. jeg har bare ikke meget styr over det" han grinede lidt og syntes hun havde et smukt smil der jo nærmest kunne få en til at blive i rigtig godt humør
|
|
|
Post by Yo Faa on Jun 19, 2008 10:48:43 GMT 1
Yo smilte kort og løftede hænderne op. En lille vind kom hen til hende og løftede hende kort op. Hun lagde benene over kors og det så ud som om at hun sad på en stol. "Nå på den måde. Jamen man er jo på skolen for at læer lidt om sine evner og for at kunne kontrulere dem." sagde hun med et grin og kiggede på ham.
|
|