|
Post by Everlyn Sentillio Melai on Jun 7, 2008 7:43:07 GMT 1
Hej alle villige elever! Jeg vil skyde dette danseår i gang med en lektion i hula Jeg søger mindst 8 elever, der vil prøve at tage udfordringen af den gamle dans, hula, op - bare rolig drenge, der bliver også noget for jer, hvis i melder jer til, men jeg afslører ikke hvad, og I behøver ikke gå med skørt. Derudover ønsker jeg i hvert fald 2 elever, der ikke er bange for at spille på nogle ikke helt så traditionelle instrumenter. Det vil blive holdt udenfor - i baghaven, dog tæt ved vandfaldet. Datoen er ikke helt slået fast endnu - I får besked, når jeg ved det - men jeg lover alle, at det nok skal blive en smuk og varm dag. Jeg håber at se mange af jer - piger så vel som drenge - på græsset, klar til at lære noget nyt. Indtil da, Professor Everlyn Sentillio Melai Deltagere:Sai Mardek Yuki Cross Yo Faa Nigle Loveless Kira Angel Elicia Hawkins William Quiles
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 7, 2008 23:14:50 GMT 1
Sai sukker op til timen (hvis altså ikke der sker noget uforudset som koster netforbindelsen)
|
|
Yuki Cross ( Nightmare )
Elev
Se minder, ?ndre hukommelse og f? person til at glemme. Kan ikke fjerne
Happiness is not having what you want, is wanting what you have..
|
Post by Yuki Cross ( Nightmare ) on Jun 8, 2008 21:43:58 GMT 1
Yuki melder sig på, helt klar og fuld af energi
|
|
|
Post by Yo Faa on Jun 9, 2008 9:20:10 GMT 1
Og mig xD
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 9, 2008 15:46:52 GMT 1
Så kommer Nightmare også så xD pga. Kira er der..
|
|
|
Post by Kira Angel on Jun 9, 2008 16:08:02 GMT 1
Kira Angel kommer også helt klart.. Nightmare som danser.. o.O hehe, det må blive et syn for guder.. Det her skal hun helt klart ikke gå glip af. ;D
|
|
Elicia Hawkins
Elev
Evne: Skygge Manipulation
I'm never alone. I have my brother with me
|
Post by Elicia Hawkins on Jun 9, 2008 16:11:25 GMT 1
Elicia dukker også op. God måde at møde nye mutanter på ;D
|
|
William Quiles
Elev
Evne: forvandling til phoenix
Jeg er Phoenix - Flammen der aldrig g?r ud.
|
Post by William Quiles on Jun 9, 2008 17:29:01 GMT 1
William dukker op
|
|