|
Post by Yo Faa on Jun 19, 2008 10:53:13 GMT 1
Hun grinte kort og kiggede på hende. og så på hendes skuldre. Hun løftede en hånd nede fra vandet af og løftede den op til himlen. der dannede en lille sky som spærede for solen så April ikke blev alt for rød. Solen var jo varm her de sidste par dage. "Så skulle du have set byen nogen gange. Den har jeg ødelagt et par gange." sagde hun og grinte kort.
|
|
|
Post by April LaRoux on Jun 26, 2008 18:28:09 GMT 1
April nikkede med et smil. "Jamen det er jo ikke en ordenlig by før noget bliver smadret," jokede hun tamt. En spinkel hånd strøg igennem de ildrøde lokker, der hang forand hendes øjne. "Der findes ikke noget værre end en perfekt storby. Det ville være som en fugl uden næb - det ville se helt forkert ud"
|
|
|
Post by Yo Faa on Jun 27, 2008 21:39:05 GMT 1
Yo grinte kort og kiggede på hende. "Det kan du så have ret i. Men nogen mener jo så at byen går lidt for meget i stykker." sagde hun og grinte kort. "Hvad mener du egentlig om mennesker?" spurgte hun og kiggede på hende.
|
|
|
Post by April LaRoux on Jul 5, 2008 20:50:03 GMT 1
April trak på skuldrene, og sænkede igen fødderne ned i vandet. "De er okay, så længe de ikke blander sig i mine sager" svarede hun let "ligesom det er med mutanter, de kan jo ikke gøre for at vi har de evner vi nu har." April nærede ikke ligefrem et had mod mennesker. hun var vokset op blandt dem, og de var for hende en helt naturlig del af hendes hverdag.
|
|
|
Post by Yo Faa on Jul 5, 2008 21:49:51 GMT 1
Yo kiggede på hende og smilte kort. "Så du har ikke noget had til dem?" spurgte hun og kiggede på hende. Nu skulle Yo være helt sikker inden hun ville sige noget dumt. Der skulle ikke være noget dumt eller noget helt andet bare fordi Yo ikke var sikker på personer. "Det er jo så ens far skyld at man bliver mutant. Eller det har jeg hørt. Jeg ved ikke om det er rigtig. Men det siger man jo. Men jeg ved at begge mine fotældre var mutanter og vi var de eneste mutanter i den by vi boede i." sagde hun og smilte kort.
|
|
|
Post by April LaRoux on Jul 5, 2008 21:58:21 GMT 1
April rystede på hovedet. Nej, hun havde ikke noget had til emmesker. "Begge mine forældre var "mennesker" som folk holder af at betegne dem" forklarede hun "Vi er også mennesker, bare en anden type. En ny race." Hun var ikke sikker på hvor Yo ville hen med sine spørgsmål, så hun valgte ikke at sige mere.
|
|
|
Post by Yo Faa on Aug 11, 2008 20:18:00 GMT 1
Yo smilte kort. "Så er vi enige. Jeg har samme mening. Vi er jo mennesker. vi har bare evner. Lige som dem der er hvad er det de hedder. Dem der der kan fornemme ånder eller sådan noget. De har jo også evner men ikke lige som vores. Vi skal lære at kontrulere dem. Det kan de ikke. Men ja du har ret. Mennesker er mennesker og det er du også." sagde hun og smilte ganske kort. "Men har du så hørt om alt det Nightwalkers har gjort?" spurgte hun og kiggede på hende. "Mener mig faktisk om jeg er leder for de gode og jeg vil gerne have en lektion med hver er alle dem der er medlem af gruppen. Jeg mangler bare flere. Men jo flere jo bedre. Men så tænkte jeg på. Nu hvor du ikke har noget imod dem vil du så være medlem?" spurgte hun med et smil.
|
|