Yuki Cross ( Nightmare )
Elev
Se minder, ?ndre hukommelse og f? person til at glemme. Kan ikke fjerne
Happiness is not having what you want, is wanting what you have..
|
Post by Yuki Cross ( Nightmare ) on Jun 6, 2008 9:22:18 GMT 1
Yuki nikkede forstående og smilte lidt for sig selv og 'tegnede' på trappen med sin finger. "Hvad er din evne helt præcist?" spurgte hun og så op på ham og tog fingeren op til sig selv.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 6, 2008 19:12:44 GMT 1
Sai så på Yuki som hun tegnede på trappen. han svarede "det ved jeg ikke... det minder om formskiftning men så igen... jeg kan mere end bare at ændre form" han var ikke sikker på hvad hans evne var egentlig men som han sagde mindede det om formskiftning
|
|
Yuki Cross ( Nightmare )
Elev
|
Post by Yuki Cross ( Nightmare ) on Jun 8, 2008 19:47:18 GMT 1
Yuki nikkede forstående og 'tegnede' igen, mens hun så ned i trappen. "Lyder fedt nok.. Jeg har evnen til at se andres minder" sagde hun og smilte venligt ned imod trappen.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 8, 2008 19:57:13 GMT 1
Sai svarede "det lyder rigtig fedt må jeg sige. jeg kunne ihvertfald godt bruge sådan en evne" han var ikke sikker på omfanget af hendes evner men han syntes stadig den var fed. han smilede venligt til hende og var i et godt humør som han ikke lagde skjul på
|
|
Yuki Cross ( Nightmare )
Elev
|
Post by Yuki Cross ( Nightmare ) on Jun 8, 2008 21:04:54 GMT 1
Yuki smilte over hans kommentar. "Jeg synes det ubehageligt.. At kunne se de grimmeste eller ondste ting i sine mareridt bagefter og hvis jeg bruger min evne for længe ender jeg med at den person jeg lige har snakket med har glemt alt om mig" sagde hun med et skævt smil, da hun havde prøvet det i sin fortid, men hun havde om hyggeligt holdt sin evne nede, da hun kom til skolen.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 9, 2008 10:53:30 GMT 1
Sai sagde "nej kan jeg godt se men jeg husker intet ud over de sidste to ugers tid" han hadede virkelig det at han aldrig huskede mere end højst seks måneder og så forsvandt det hele og ikke ligefrem uden at det satte sig som noget der ikke var glemt. han huskede altid kun alt for tydeligt smerten
|
|
Yuki Cross ( Nightmare )
Elev
|
Post by Yuki Cross ( Nightmare ) on Jun 9, 2008 11:03:29 GMT 1
Hun så op på med sørgmodigt blik, det var jo meget værre at slet ikke kunne huske noget lige pludselig. Yuki smilte bare. "Jeg husker ikke min fortid fra da jeg var 5. Jeg husker ikke min oprindelige familie" sagde hun med smilte stadig. Det gjorder ondt ikke at vide det, men det var hun efterhånden blevet vant til.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 9, 2008 14:33:07 GMT 1
Sai sagde "al hvad jeg husker fra før de to uger det er hvad jeg tilsyne ladende har skrevet ned tidligere så det kan helt sikkert ikke gå som andet end påmindelser" han sukkede tungt inden han forsatte "jeg husker højst seks måneder og så forsvinder det hele igen... lægerne aner ikke hvad det er som gør det og de har ikke kunne finde noget som kunne hjælpe på det"
|
|
Yuki Cross ( Nightmare )
Elev
|
Post by Yuki Cross ( Nightmare ) on Jun 10, 2008 10:57:39 GMT 1
Yuki nikkede forstående, hvor efter hun kunne mærke hun var ved at blive træt igen. Hun lagde sig op af hans skulder og faldt stille i søvn. Hendes øjne var lukket og ved få sekunder, ville hun være væk, men kun til hendes mareridt.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 10, 2008 11:00:20 GMT 1
Sai blev overrasket da hun lagde sit hovede på hans skulder og ville ha rykket sig hvis ikke han havde opdaget hun sov. han smilede istedet og ventede bare på at han var siker på hun sov og så ville han bære hende et sted hen hvor hun ikke ville blive forstyrret hvis han altså kunne finde sådan et sted
|
|
|
Post by Kira Angel on Jun 10, 2008 13:17:05 GMT 1
((huske på at en post minimum skal fylde 3 linjer.. XD))
|
|
Yuki Cross ( Nightmare )
Elev
|
Post by Yuki Cross ( Nightmare ) on Jun 25, 2008 14:19:26 GMT 1
En masse hånede stemmer og grin. En død hængende i et reb fra loftet, helt livløs. En person, som før var elsket og hånet. En smerte og bangeansel steg i hendes krop og hun kom med små mumlen. Yuki vågnet hurtigt af sig selv lidt efter og satte sig op med et chok, efter som hun lige havde haft et mareridt. Hun huskede hurtigt hvems fortid det var og hendes åndedræt var oppe og kører og hun gispet efter vejret, som havde hun løbet med flere kilo vand på ryggen, uden at ha fået lov til at stoppe og få en pause.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Aug 10, 2008 14:06:20 GMT 1
Sai så på Yuki da hun vågnede og hev efter vejret som havde hun løbet maraton i lang tid non stop. han spurgte hende "dårlig drøm?" selvom det var ret åbenlyst for ham at se med hendes reaktion som den var lige nu. han ville vide hvor slemt det var for et kunne jo se værre ud end det var
|
|
Yuki Cross ( Nightmare )
Elev
|
Post by Yuki Cross ( Nightmare ) on Aug 14, 2008 11:44:15 GMT 1
Yuki havde næsten fået et hjerte stop da hun hørte at hun faktisk ikke var inde på værelset, men ude på marmortrappen. Og personen som hun sad ved siden af pludselig sagde noget. Hun huskede så det hele igen og tørte stille sin pade af for sved. "Nej, slemme minder" sagde hun og smilte til Sai.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Aug 15, 2008 11:19:50 GMT 1
Sai så på hende og nikkede bare. han ville ikke spørge ind til hendes dårlige minder da det nok ville bringe hende i et dårligere hunør og han hellere ville have hun var glad selvom hun lige nu jo tydeligvis var alt andet end det. han vidste ikke om han skulle forsøge at trøste hende eller et eller andet andet
|
|