|
Post by Sai Mardek on Jun 5, 2008 16:39:17 GMT 1
Sai sad for sig selv på marmor trappen og det var ret sent egentligt omkring midnat men han var ligeglad. han havde fået forvandlet sig til et natdyr så han var lysvågen og han syntes det var ret irriterende for han vidste at han ville være komplet flad dagen efter når han endelig faldt i søvn for han ville ikke få mange timers søvn i nat. han sukkede tungt men blev siddende da han ikke havde noget at lave og fandt det formåls løst at være på værelset fordi han ikke kunne sove
|
|
Yuki Cross ( Nightmare )
Elev
Se minder, ?ndre hukommelse og f? person til at glemme. Kan ikke fjerne
Happiness is not having what you want, is wanting what you have..
|
Post by Yuki Cross ( Nightmare ) on Jun 5, 2008 16:49:23 GMT 1
Yuki kom stille gående, hun var selv helt vågnen, men gik rundt i sit nattøj. En blå slike trøje med en nogle lange blå slike bukser. Hun havde haft mareridt, hvilket var en slags bivirking af at se andres fortid, hun drømte om de værste minder om natten, hvilket gjortder hun ikke fik ret meget søvn. Hun så en på trappen og fik stille nærmere. "Go' aften" sagde hun smilende, det var venligt, lige som hendes tone.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 5, 2008 16:53:08 GMT 1
Sai blev overrasket over at høre andre så han for lettere forskrækket sammen men fik kort efter taget sig sammen og sagde "g-go' aften" han havde ikke lagt mærke til at hans hørelse var blevet bedre end normalt før han havde hørt pigen bag sig snakke for det havde lydt som om hun havde skreget ganske kort men han var klar over det langtfra var det
|
|
Yuki Cross ( Nightmare )
Elev
|
Post by Yuki Cross ( Nightmare ) on Jun 5, 2008 16:56:10 GMT 1
Yuki smilte bare og satte sig ved siden af ham. "Du kan vist heller ikke sove?" spurgte hun, selvom svaret gav lidt sig selv. Hun samlede sig lidt sammen på den kolde og hårde trappe, da den nu og en gang er lavet af marmor.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 5, 2008 16:59:30 GMT 1
Sai nikkede kort og svarede "ja..." ganske kort. han var ikke glad for sin evne for tiden han skiftede nærmest dyre egenskaber hver dag lige for tiden og det irriterede ham ret meget især fordi han ikke kunne ændre det tilbage bare uden videre da han ikke kunne styre sin evne decideret godt lige nu
|
|
Yuki Cross ( Nightmare )
Elev
|
Post by Yuki Cross ( Nightmare ) on Jun 5, 2008 17:03:49 GMT 1
Yuki smilende bare og var glad for at få nogle rigtige svar, ikke forhold til Arrai, men han var stum, så var det jo forståligt nok. "Hvorfor?" spurgte hun med et lidt mere barnlig tone, mens hun så på ham. Der var stadig et smil i hendes ansigt. Den dag der ikke var ville være en mærkelig dag.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 5, 2008 17:08:15 GMT 1
Saii svarede igen kort "på grund af min evne..." han sukkede kort og tænkte sig lidt om inden han sagde "jeg tror jeg har fået de samme træk som en flagermus..." han så ikke decideret godt heller lige nu faktisk. han var ikke ret glad for det men han var glad for han vidste hvad han skulle gøre for ikke at gå lige ind i noget
|
|
Yuki Cross ( Nightmare )
Elev
|
Post by Yuki Cross ( Nightmare ) on Jun 5, 2008 17:18:52 GMT 1
Det så Yuki mere noget sjovt end noget alvorligt i, men kom ikke med nogen grinende minde over det, da det ville være ondt. "Jeg synes da lyder fedt.. Vær vågnen om natten, kunne højre en masse lyde og sådan.. Kan du også flyve?" spurgte hun, med et smil, lidt grinende smil. Det var ikke for at håne ham, hun var bare glad.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 5, 2008 17:22:51 GMT 1
Sai kunne ikke lade være med at grine og sagde "nej dog ikke for jeg har ingen vinger" han brugte lyden af pigens stemme til at forsøge at finde ud af hvordan hun så ud men det var svært da der var små lyde fra alle retninger af lige nu. han havde ikke været flagermus før så han kendte ikke så godt til hvordan han skulle gøre endnu
|
|
Yuki Cross ( Nightmare )
Elev
|
Post by Yuki Cross ( Nightmare ) on Jun 5, 2008 18:23:03 GMT 1
Yuki kunne ikke lade vær med at smile mere over at han grinte, det føltes som en sejr for hende, når hun fik nogen til at smile eller grine. "Men kan da håbe.. Ville jeg også prøve" sagde hun og rejste sig op og strakte armene ud og løb lidt op og ned af trappen, mens hun sang lavt for ikke at vække nogen. "I believe I can fly. I believe I can touch the sky"
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 5, 2008 20:27:14 GMT 1
Sai grinede lidt og sagde "du er nu meget sjov egentlig" han grinede lidt mere da hun begyndte at synge lidt men ellers var han stille og lyttede bare til hendes stemme. han var glad for at det ikke var ret skingert hun sang. han syntes mere det var en fin og blød stemme hun havde
|
|
Yuki Cross ( Nightmare )
Elev
|
Post by Yuki Cross ( Nightmare ) on Jun 5, 2008 20:39:18 GMT 1
Yuki grinte bare venligt og satte sig på hug foran ham og nærmere på ham som hun kunne i mørke. Uvidst at hun åndede ham lidt i hovedet. Hendes ånde var stadig frisk efter tandbørsting. Men der var en svag lugt af sved efter hendes mareridt.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 5, 2008 20:43:56 GMT 1
Sai kunne godt lugte at der var blevet børstet prdentligt tænder men der var også lugten af sved men kun svagt. han tog sig ikek af at han blev åndet i hovedet og spurgte "har du haft mareridt?" han var ret sikker på det var det eller også fordi hun havde det rigtig varmt men for ham virkede det sidste lidt usandsynligt
|
|
Yuki Cross ( Nightmare )
Elev
|
Post by Yuki Cross ( Nightmare ) on Jun 5, 2008 20:58:12 GMT 1
Yuki blev overrasket over hans spørgsmål, så hun trak sig lidt væk. "Ja, det er en bivirking ved min evne" sagde hun stadig smilende og venligt, men hun satte sig ved siden af ham.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 6, 2008 8:02:57 GMT 1
Sai så ligeud da han ikke havde brug for at kigge rundt i mørket som det var for ham selvom der var lyst nok til at man sagtens kunne se. han sagde "den slags er aldrig rart... min evne har også bivirkeninger ud over det at jeg ikke rigtig kan styre den..." han syntes hendes var iirterende men hans var nok værre
|
|