|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 3, 2008 20:56:02 GMT 1
Klokken: 22
Nightmare trådte ind i spejlsalen. Han var helt våd i tøjet, efter regnvejr. Han tog sin hætte af og så på sig selv i spejlet. Han var klædt i en sort hætte trøje og stramme jeans, som var helt gennemblødt. Selv hans hvide snikers var med et at skabe en lille pyt under ham. Han tog sin klap af og så på sig selv. Han gik tæt på en af spejlene og så på sit eget spejlbilled. Hans ører, hale og de to blå striber i håret. Alt sammen noget som ikke havde haft før i tiden. Han ville ønske at han kunne havde haft spolt hele tiden tilbage.
|
|
|
Post by Eclipse Veritas Knightly on Jun 3, 2008 21:12:18 GMT 1
Eclipse havde siddet inde i spejlsalen i dets direkte centrum, og manipuleret sine omgivelser til at få det til at se ud som om hun ikke var der. "Du ligner en der ikke er glad for dine ører og dit hår, har jeg ret?" lød ud fra det tomme rum, men egentlig var det bare Eclipse...
Hun rejste sig op, og ændrede sit udseende til ikke at ligne den monstrøsitet menneskerne havde gjort hende til, og lod sig så komme til syne samtidigt med at hun gik over imod Nightmare, sin kjole lidt slæbende henover gulvet...
"Eller er det bare dit udseende generelt du ikke bryder dig om? For den følelse kender jeg godt... Alt for godt..." sagde hun så til ham "Dog vil jeg så sige at personligt syntes jeg dy ser smuk ud... Men det er jo bare en fjollet kvindelig it-admin og redaktør's mening..."
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 4, 2008 12:55:23 GMT 1
Nightmare vendte sit blik imod hende, han havde ikke haft hørt hende, før hun havde begyndt at snakke. Han svarede ikke på det hun sagde, han så tilbage på sit eget spejlbilled, der var had i hans øjne. Nightmares indreblik var af hans første kærlighed hængende ned af loftet, med et reb om halsen.
|
|
|
Post by Eclipse Veritas Knightly on Jun 4, 2008 15:24:47 GMT 1
Eclipse smilte let, hun elskede når folk de var i dårligt humør, det fik hende til at føle sig i bedre humør... "Nå?" sagde hun ventende "Eller er du sådan en tavs type?" og stillede sig ved siden af ham...
*Gad vide hvad han tænker på...* tænkte hun og lod en hånd løbe hen over hans kind og ned over hans skulder...
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 4, 2008 15:30:42 GMT 1
Nightmare slog hendes hånd væk og så på hende med rasende øjne, ikke pga. hvad hun gjorder, men pga. alt det had og sorg, som han følte i dette øjeblik. Han sagde stadig intet, men hans fingre, som var mere klør var blevet skrap og ville nok ramme hende, hvis hun prøvede at røre ham igen.
|
|
|
Post by Eclipse Veritas Knightly on Jun 4, 2008 20:15:32 GMT 1
Eclipse grinte og prikkede Nightmare en enkelt gang i panden, mellem øjnene og brugte sin evne til at læse hans tanker og låse ham fast i mellemtiden... Hun så hurtigt at han var rasende og derefter så hun billedet af en eller anden der hang og dinglede i et reb fra loftet...
Hun lod dog hurtigt være med at bladre videre i Nightmares erindringer da de var ret så smertefulde, værre end hendes egne for at det ikke skulle være løgn... Og hun greb fat om ham, og krammede ham, hun ville ikke have at han skulle se den slags ting igen... "Jeg kan få det til at gå væk..." sagde hun "Alle de dårlige minder... Helt væk..."
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 5, 2008 10:17:51 GMT 1
Nightmares tårer løb fra hans øjne fra alt raseriet, men han begyndte stille at slappe af da hun krammede ham. Hans hænder hang langs siden på ham og hørte hvad hun sagde til ham. Han kom med et koldt kort grin. Han begyndte roligt at skubbe hende fra sig selv. "Er der ingen grund til.. Min fortid har noget med min nutid at gøre.. at glemme eller fjerne den ville være forkert" sagde han med et smil og tørte sine tårer væk. "Man må leve med sin fortid, lige meget hvor slem eller god den er"
|
|
|
Post by Eclipse Veritas Knightly on Jun 5, 2008 23:52:22 GMT 1
Eclipse gav ikke slip på ham, men stod bare med en arm rundt om hans talje og lod sin hånd stryge igennem hans hår... "Det er sandt nok..." sagde hun stille og aede ham stadig uden at give slip...
Hun levede jo selv med en elendig fortid... Hendes brors død... Hendes kidnapning og transformation til et monster... Hun hadede den, men ville ikke skille sig af med den alligevel... "Jeg hedder Eclipse" sagde hun meget stille og lagde sit hoved på hans skulder da hun pludselig følte sig ekstremt svag, som om nogen lige havde drænet hendes energi...
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 6, 2008 9:16:22 GMT 1
Nightmare synes at det føltes lidt underligt, at hun stod med en arm om ham, nussede ham i håret og lagde hovedet på hans skulder. Ikke nogen opførelse han har set fra nogen anden pige, men hendes nussen i håret fik ham til at spinde. Selvom han ikke var i katteform, så var halvdelen af hans dna stadig kat, så han kunne ikke gøre for det. "Jeg hedder Nightmare" sagde han roligt, som om det var det mest almindelige man kunne hedde i hele verden.
|
|
|
Post by Eclipse Veritas Knightly on Jun 6, 2008 23:20:37 GMT 1
Eclipse smilte og fortsatte med at nusse Nightmare i håret da hun ikke kunne gøre så meget andet... Hun kunne lige knapt stå, og hvis mere af hendes energi forsvandt ville hun være lidt på den...
"Det er da et flot navn..." sagde hun stille og smilte over at han spindede, han var virkelig lidt katteagtig som hun startede med at tro... "Jeg kan ihvertfald godt li det..."
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 8, 2008 21:49:36 GMT 1
Nightmare lukkede bare øjnene kort og åbenede dem igen og gik over til spejl væggen, med hende. (Siden hun ikke rigtig har krafter er der vel ikke andet hun kan gøre? ) Han satte sig stille ned op af spejlvæggen og havde hovedet trygget imod spejlet, mens han kiggede lige op. Han var træt, hans raseri og had var begyndt at falde en smule. Han lukkede igen øjnene og slappede helt af i kroppen.
|
|