A. Nicole Mind-Angel Lauritzen
Elev
Evne: udvidedet Psysiske evner/Telepati (medlem i Nightwalkers)
?Don't think that you know? ~Jeg er Ikke s?dere end jeg ser ud~
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on May 29, 2008 18:59:13 GMT 1
Angel var gået på til en fest. hun havde heller ikke kunne sove den nat, og var gået sig en tur og da hun var kommet til diskoteket, var hun bare gået ind. Der var ingen der havde stoppet hende, eller bedt om legimation, det var som om de var ligeglade med at hun var langt under lavalderen. Natten havde været ung, og meget smuk. Der havde været mange smukke stjerne på himlen, som lyste klart og smukt. Angel havde kun haft en af hendes sindelvævs tynde og meget lette natkjoler på, som havde stropper og ikke var så stor som de kjoler hun rendte rundt med til hver dag. Angel var gået ind på danse gulvet. Hun havde valgt at holde sig fra alt der kunne drikkes, og stod nu bare midt på gulvet og dansede til musikken. Der var mange der dansede omkring hende, men der var også lige så mange der bare stod og kiggede på hende. Det tog hun sig ikke af.
|
|
|
Post by Dominic "Immortal" Johnson on May 29, 2008 19:12:14 GMT 1
pludselig lød der et højt brag fra lige for baren, det var lyden af 3 mænd der lige havde smækket en enelt mand direkte ned i bare disken, de skiftes til at stå og slå på ham, men ingen af dem kunne få ham til blods Han er en af dem hørte man fra en af de mange tilskuere, det bliver sagt med et lavt frygtfyldt toneleje, og alle vidste hvad det betød, dem var mutanter, og ja det var han det var Dominic som stod og tog imod et hvert slag de kunne komme med.
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on May 29, 2008 19:15:54 GMT 1
Musikken var så høj som den plejede at være, så der var ikke noget de sådan egentligt kunne høres, men Angel havde godt fornemmet hvad der var ved at ske før der overhoved skete noget. Angen dansede videre men inden i hoved på den fyr der var mutant lød der nogle ord *har du brug for hjælp?* det var en lille pige stemme der lød, og de var helt klare, også nå man tog i betragning at ingen andre kunne høre noget som helts for musikken, og det larm et par knuste glas lavede
|
|
|
Post by Dominic "Immortal" Johnson on May 29, 2008 19:36:35 GMT 1
der kom bare et lille smil på hans læber han svarede ikke igen, en af de 3 havde hentet en flaske og svingede den nu direkte imod Dominic's hoved, han flyttede hovedet lyn hurtigt hurtigere end noget menneske, hans tøj skifter, det er symbioten bliver luftet, stedet for en pæn skjorte og får han en hoodie uden ærmer og et par træningsbukser på, han får et ret vildt blik i øjnene da han 2 sekunder efter hopper op og sparker den ene af de 3 direkte i ansigtet med et cirkel spark
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on May 29, 2008 19:53:39 GMT 1
Angel kiggede ikke engang i hans retningen, men fornemmede det hele. hun dansede blot rundt til musikken. hun var efterhånden ved at være ret så tørsig, men hun lod som intet. hun dansede blot videre. hun hyggede og morede sig. hun havde det rart og det var længe side hun havde hygget sig på denne måde, også selvom det bare var at danse. hun smilte og hørte kort at nogen kaldte hende en fe, eller en elver. Angel nød bare den slags opmæksomhed, *er du ikke snart færdig* lød det igen i fyrens hoved, hun var træt af at folk hellere ville glo på dem danse end hendes dans, og på den anden side ville hun også gerne snakke me ham
|
|
|
Post by Dominic "Immortal" Johnson on May 29, 2008 20:22:30 GMT 1
han overhørte bare, man skulle ikke altid skynde på det hele han skulle jo også have det lidt sjort, desuden havde symbioten fået blod på tanden, lige i det da han lander fra springet går han direkte ned i knæ og tar benene væk under nummer 2 med en sådan kraft at man hører et meget højlydt knæk. Den tredje stire direkte på ham, han så hvad der skete med hans 2 kamarater men virkede dog ret lige glad, han var langt væk på Råhypnoler og ville bare slås,´han var en del størere end Dominic freaks som dig er ikke velkomne her kom der kort fra fyrens mund. Dominic trak ikek en mine Freaks som mig ? har du kigget ned af dig selv på det sidste mine hulk?
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on May 29, 2008 20:47:11 GMT 1
Selvom musikken var høj og overdøvede alle slags samtaler som ikke sket lige ved sinde af en selv, så kunne Angel alligevel høre eller opfange hvad der blev sagt. hun rystede kort på hoved, men det var der ingen der opdagede folk omkring hende troede bare at hun dansede, og som så ofte fik Angel det til at ligne at det bare var en del af dansen. Kort tid efter stoppede Angel dog med at danse og så sig omkring. hun hørte en lyd og en stemme hun ikke kunne genkende men stemme råbte på hjælp. Angel stoppede helt op. lukkede øjne og begyndte at søge. og der. ovre i hjørnet kunne hun fornemme at den lille stemme kom fra. Angel lod drenge være drenge, og lod dem slås som de nu engang ville og gik med faste og hurtige samt lette skridt over mod hjørnet hvor hun fandt noget som hun ikke troede var muligt. en af medarbejderne var igang med at voldtage en af pigerne. Angel blev rasen, og inden nogen nåede at se noget var medarbejderen løftet op i luften og smidt over og ramte de fyre som den anden stod og legede med. Angel gik over ti pigen og kiggede på hende "er du okay??" sagde hun stille og pigen nikkede og trak sig så over til hendes veninde, og det sidste Angel så til hende var at hun var ved at bunde et glas, og Angel forstod hende, men Angel havde ikke tid til at drikke, hun gik med faste, men dog meget lette og elegante skridt over til fyren og kiggede på ham hun vidste var bossen for aftenes fest. "Hvad fanden har du gang i!?" udbrød hun og bossen fattede slet ikke hva Angel snakkede om, hun kunne mærke et voldsomt frygt komme hende imøde. det kom fra den medarbejder hun lige havde smidt tværs igennem lokalet. "hvorfor har du ikke styr på dine medarbejder!?" udbrød hun så, og var midst lige så rasen på chefen som hun havde været på medarbejderen, og kiggede på chefen
|
|