|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on May 28, 2008 8:57:19 GMT 1
Da Nightmare hørte hendes ord tænkte han over flere måder om hvordan hun havde kommet på at kalde ham lige det? Det det var virkelig godt ramt og overvejede at kalde sig Nigle på skolen istedet for, men han skiftede hurtigt mening igen. Det var også han mutantnavn i forvejen.
|
|
K18
Elev
|
Post by K18 on May 28, 2008 12:18:09 GMT 1
Hun kørte i lang tid i stilhed, uden rigtigt at sige noget til Nigle... Indimellem biler kørte hun, på den mindst lovlige måde. Dog sukkede hun til sidst, og så tilbage mod katten idet hun drejede temmelig dristigt "Det går for langsomt, ikke?" Spurgte hun med et listigt smil. Åh, hvor havde hun lyst til at trykke på nitroknappen!
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on May 28, 2008 14:25:02 GMT 1
Nightmare syntes det begyndt at blive lidt uhyggeligt. Først giver hun ham et navn, som i forvejen er hans mutantnavn og nu ville hun kører race? Han begyndte at tænke over grunden til hans mutantnavn. Det var oprindeligt noget hans forældre havde kaldt ham, derefter blev han kaldt af det af de andre fra hans by. Han husker tydeligt de mange måder de havde prøvet at slå ham ihjel på, men det havde aldrig haft lykkes dem. Han var et sandt mareridt som ikke ville stoppe.
|
|
K18
Elev
|
Post by K18 on May 28, 2008 20:18:20 GMT 1
Et glimtende smil viste sig kort på hendes tænder, før hun med et blidt skub trykkede knappen ind der omgav nitroen ind i benzinen. Igen stejlede den vildt tunede Knallert, som snarere var en racercykel, og med blållige stråler bag dem gled de forbi mennesker og biler som om det bare var lydløse paséer, noget som ikke var virkeligt. Flashbacks. Det ufattelig hurtigt, men alligevel så hun ud til at kunne se trods for den syge vindmodstand... Hvilket nok var grundet hendes cyborgevner. Hun grinede fornøjet og så tilbage mod sin nye lille Nightmare. "Du er altså flot af en kat at være! Og vildt rar... Jeg kan ikke forstå at du ikke er ejet af nogen! Det er okay at jeg kalder dig Nightmare, ikke? Jeg ved godt det ikke er pænt sagt, men mareridt kan godt være gode. De får en til at tænke på andre gode tin også, nemlig!" Igen stejlede hun, mest for egen fornøjelses skyld, og derved var de snart fremme ved mutantskolen.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 1, 2008 18:10:50 GMT 1
Nightmare kiggede op lige i det hun satte farten op. Han følte hvordan hele vinden blev slået i hovedet på ham, så han trak hovedet ind igen. Det var ikke nogen god idé at kigge ud. Lidt efter hendes kommentar kunne jeg ikke lade vær med at smile indvendig. hvad viste hun om at være en mareridt? At ikke engang kunne slå en anden for den han elsker pga. han er så mørk?
|
|