K18
Elev
|
Post by K18 on May 26, 2008 22:26:30 GMT 1
K18 sad helst stille, bomstille oven på en plads. Losseplads. Oven på skraldet hærgede den nysgerrige og altid glade cyborg, som netop havde fundet en spændende genstand: Alternativet til en motor, som rent faktisk stadigt kunne bruges. Hun bevægede sig ikke da hun holdt den i sine behandskede hænder. Mekanikken i hendes krop gjorde at hun ikke behøvede at ånde. Hun så eftertænktsomt på genstanden med et muntert smil, inden hun puttede den ned i en skuldertaske hun havde bedbragt. Inden da tog hun dog sin egen ledning ud af motoren, da hun havde testet den for strøm på denne måde. Så kiggede hun sig kort om, inden hun tog sin slidte skateboard og svang elegant ned af skraldebunken, blot for at køre over mod en ny med et muntert smil. Øj, hendes knallert ville bare blive superfed!
'kniiirrk...'
Hun vendte sig hurtigt om, og så eftertænktsomt tilbageaf. Der var noget. Der var helt bestemt noget. Intet sagde SÅ høj en lyd uden at der var noget! "... Øh... Hvem der?" Spurgte hun lidt usikkert, dog med et muntert smil på. Ikke bekymret. Hvem mon der rendte rundt ude på lossepladsen midt om natten, som hende selv?
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on May 27, 2008 14:21:18 GMT 1
En lille sort kat viste sig. Dens gule øjne stirrede på hende og gik nærmer hen imod hende, med en nysgerrig svingende hale. Da den kom tættere kunne man se en tydelig forskel på de tog øjne, da det ene var mere gråt end det andet. Katten satte sig ved siden af hende og kiggede op på hende. Den sniffede til hende og kunne lugte mutant og en masse metal.
|
|
K18
Elev
|
Post by K18 on May 27, 2008 14:47:25 GMT 1
Hun så ned på dyret og satte sig ned ved siden af det for at ae den på hovedet. Hun smilede glad til den mens hun poppede en slikkepind, hun hele tiden havde haft i munden, ud af munden "Nåårh... Bare en kat. Hej med dig søde lille ven... Kan du lide slikkepinde?" Hun satte sig helt ned på den kolde jord, og rakte langsomt sin slikkepind til katten. Hun håbede ikke den var kræsen med spyt og sådan, Selvom hendes spytventiler var blevet erstattet med mekaniske vandventiler. Hun aede stadigt dyret, og kradsede den let under dens hage "Hvad er der sket med dit øje lille ven?" Spurgte hun med et smil, et bekymret et, mens slikkepinden stadig, langsomt blev ført tættere på Nigle, som hun ikke anede var en mutant. Hun havde hverken evner til at genkende mutanter eller havde personligt nogen. Hun var jo egentlig ikke mutant, blot cyborg,... Men hendes forældre var mutanter. Det udgav lugten...
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on May 27, 2008 18:09:18 GMT 1
Da slikkepinden blev rakt ud til ham snuste han bare til den og begyndte at spinde af hendes nussen og kradsen. Han lade sig ned på alle fire og så på hende, mens hans hale svingede. Han havde ikke kontrol over sig selv længere, hans katte DNA var taget over, ellers ville han havde reaget voldsomt over hun kaldte ham sød. Nightmare hadede at blive kaldet sød kat.
|
|
K18
Elev
|
Post by K18 on May 27, 2008 18:57:54 GMT 1
Hun sukkede og smilede blegt, inden hun puttede sin slikkepind i munden igen, og aede fraværende katten mens hun tog motoren frem igen og lagde den i sit skød, mens hun langsomt studerede den nærmere. Muligvis noget der kunne bruges til en knallert eller lign. I hvert fald noget hun kunne sammesætte...! Hun kløede sig eftertænktsomt i det meget buskede hår, før hun eftertænktsomt lod en finger glide langs sin mekaniske 'krone' på hovedet, som egentlig blot var en slags ekstra hjerne. Så kiggede hun op, og hen på katten igen, før hun lagde sig helt ned på maven, og med svajende ben begyndte at lægge fuld opmærksomhed på den. "Kan du også godt lide skrotbunker eller er du her blot for at fange noget? Mus er jo temmelig glade for at være her..." Hun sukkede stille. Hun havde aldrig været bange for mus selv. Hun synes det bare var dyr, intet andet... Hun så undersøgende på kattens hals "Hmm.. Har du ikke et navn? " Hun ledte lige så stille efter et halsbånd.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on May 27, 2008 19:03:18 GMT 1
Der var intet halsbånd at se i den sorte ples og Nightmare kløede sit hoved imod hendes hånd, mens han glad spindende. Han ville nusses mere, når han først var blevet nusset en énkel gang så kunne han aldrig stoppe igen.
|
|
K18
Elev
|
Post by K18 on May 27, 2008 19:10:49 GMT 1
Hun sukkede kort og så ind i det grøngule øje, som hun tænkte måtte være det, som kunne se. Hun gik nemlig ikke ud fra at det andet virkede helt optimalt, af en eller anden årsag. Så løftede hun op i kattens forben, og løftede den sådant op at hun kunne se maven på katten "Øj, du er en dreng!" Smilede hun fornøjet, satte katten ned igen og begyndte at ae den med et lille smil. Hun anede jo ikke at det var en rigtig person hun lige havde dømt køn på .... XD
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on May 27, 2008 19:21:05 GMT 1
Det var ydrest pinligt for Nightmare og han begyndte stille at få kontrol igen, men forblev i sin katte skikkelse, da alt andet var pinligt. Men han spindede stadig af hendes nussen.
|
|
K18
Elev
|
Post by K18 on May 27, 2008 19:26:18 GMT 1
"Men da du jo egentlig ikke har halsbånd på... Så.. Ejes du jo ikke af nogen..." Hun tog igen fat i katten, satte sig igen op og knugede blødt katten, eller Nigle, ind til sig med et bredt rævesmil. "Ihh, du er altså lidt nuttet af en et-øjet kat at være.." Hun løftede igen ham op som før, hvorefter hun pressede sin næse mod hans og nuldrede den lidt (Poor Nigle!) "Jeg har sådan noget mad og drikke hjemme på mutantskolen... Ved du hvad? Du kan følge med!" Hun smilede varmt og trykkede endnu engang katten ind til sig, mod sin barm... (Really poor Nigle!)
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on May 27, 2008 19:33:35 GMT 1
Nightmare blev ydrest nervøs af hvad hun sagde. Hvis han skiftede over til menneskeform ville alt være pinligt og pigen nok blive ydrest rasende, såret eller skræmt, så han lod hende tage ham med. Men én ting var sikkert ! han skulle i hvertfald ikke spise noget ælket kattefoder.
( meget poor Nigle xD )
|
|
K18
Elev
|
Post by K18 on May 27, 2008 19:38:31 GMT 1
"Hvad kan du bedst lide? Is? Kage? Lakrids?... Eh.. Slik?..." Langsomt lod hun glide hånden op til nakken hvorefter hun grinede forlegent "Altså... Jeg er jo ikke et rigtigt menneske, så jeg bliver ikke tyk af den slags.. Og mine tænder bliver ikke grimme af det... Så jeg spiser faktisk kun rigtig mad hvis jeg bliver bedt om det... Og jeg har ikke andet mad... " Hun så bekymret på katten "Men jeg kan godt købe fisk hvis det er det! Jeg forstår bare ikke hvad i katte ser i det..." Hun tog fat i Nigle og puttede ham ind til sin barm, eller blot bare ind til sig. "Mreew, du er kær!" Grinede hun, mens motoren blev lagt i hendes taske. Med et begyndte hun at løbe, og endda ufatteligt stærkt. Hun tabte ikke pusten. Det kan cyborgs ikke, ikke i hvert fald på den måde mennesker gør. Hun kunne blot løbe tør for batteri, og dér ville hun ryge ned på menneskelig træthed.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on May 27, 2008 19:45:23 GMT 1
Nightmare blev mere og mere nervøs for hvad der ville ske med ham. Han begyndt at tænke på hende mere og mere, som et barn på den måde hun opførte sig. En ældre person ville nok ikke bare tage en kat op fra gaden. Der kunne jo være hvad som helst galt med den? Loppe, beskidthed osv. Dog havde Nightmare aldrig haft loppet og bad var ikke noget problem for ham.
|
|
K18
Elev
|
Post by K18 on May 27, 2008 21:43:59 GMT 1
Hun smilede glad, og trykkede det stakkels kræ ind til sig desto hurtigere hun løb. Hun havde altid ønsket sig en kat! Og den her var ganske køn og fin - desuden var den kælen... Og gjorde ikke synderlig modstand når man tog den op. Hun rødmede af barnlig glæde og nussede den blidt med sin hage, mens de med ufattelig fart pludselig drejede af på et sving. Det så ud til at gå for langsomt for K18, der derfor tog et elegant spring og hoppede derved 3 meter op i luften og landede på en container under hende. Da hun fik tilløb til et nyt spring blev containeren samtidigt knust under hende og hendes vægt - trods alt kunne hun variere sin egen vægt alt efter ønkse... Sort set. Metalliske dele kunne ikke gøres mindre tunge trods alt. Hun sprang derefter et stort spring, og landede derfor på et tag. Herefter løb hun igen hurtigt, sprang over tre tage, før hun pludseligt hoppede ned ved en parkeringsplads med hånden foran sig, og på frierstilling. Håret blev fraværende puffet tilbage, mens hun hurtigt gik over til en tunet, for ikke at sige utroligt udstyret knallert, der mest af alt lignede en racercykel. "Det er så min knallert... Sagde hun ydmygt, mens hun puttede stakkels Nigle ned i en af sidelommerne bagpå knallerten, hvorefter hun lukkede den forsvarligt, så hans hovede lige kunne stikke ud. Hun behøvede ingen hjelm da den kronelignende metalliske ting hun havde på hovedet var nogenlunde tilsvarende til en hjelm.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on May 27, 2008 21:51:16 GMT 1
Nightmare var ikke ret tryg ved hendes fart og hop, men han tog det roligt og rendende med at han ikke blev tabt. Mens klør holdte mig fast i hendes tøj, til hun stod stille på jorden igen. Da han kom ned i sidelomme lagde han sig lidt bedre og var ligeglad med at kigge op.
(( undskyld det blev så kort ))
|
|
K18
Elev
|
Post by K18 on May 27, 2008 21:56:20 GMT 1
Hun så eftertænktsomt ud i luften, før et lille grumt smil gled over hendes læber. Dehjemme lå der et halsbånd for den lille kat. Nu var spørgsmålet bare, hvad skulle hankatten hedde?... "Jeg tror jeg vil kalde dig Night eller Nightmare... For du er lidt uhyggelig med det ene øje..." Totalt uvidende med hvor tæt hun egentlig var på sandheden, hoppede hun op på sin knallert, stejlede kort på et ben før hun med dobbelt så hastigt som før, drønede afsted XD
|
|