|
Post by Kira Angel on May 26, 2008 16:34:51 GMT 1
Da jeg snakkede om at genstarte det hele, mente jeg egentligt ikke bogstaveligt at slette alt og sådan. Jeg mente mere at fjerne de gamle tråde, få opgraderet lidt hist og her og så få tjekket profiler. Jeg har tænkt mig at skrive til alle over mail, hvor der skal stå noget i retningen med at vi starter det hele her op igen og at hvis de har lyst til at komme tilbage, så har de en måned eller vil deres profiler automatisk blive slettet eller blive brugt til andre bruger. Det skal selvfølgelig bare uddybes noget mere og skrives sådan mere venligt.. XD
Men hvad syntes i? skal der skrives mere, eller skal der ændres noget efter jeres mening?
Det kan godt være at jeg er Admin, men jeg kan godt lide at vi er lidt fælles om det hele her og så skal nogle af jer jo også have noget status, når vi når langt nok til at kunne det.. XD Så hvad syntes i?
|
|
|
Post by Arrai Tsumo on May 26, 2008 16:57:15 GMT 1
Det lyder meget som mine idéer, så selvfølgelig er jeg med på det.
|
|
|
Post by Kira Angel on May 26, 2008 17:03:08 GMT 1
hehe ja det var vidst også dig jeg fik idéerne fra, eller ihvertfald nogle af dem.. XD Tusind tak for det, de er gode og kan måske logge folk tilbage hertil..
|
|
K18
Elev
|
Post by K18 on May 27, 2008 17:24:50 GMT 1
Altså nu har jeg ikke været her mere end 2 dage, men som så mange andre rpg'er er det vigtigt at holde siden oppe. Derfor er jeg fuldstændigt enig med dig, og rydde op på siden. Man kunne 'starte på en frisk' - og reklamerer ufattelig meget, samt rydde op i dem som ikke vil være her mere uden at have sagt "Slet mig" - Alt i alt en udemærket idé.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on May 27, 2008 18:04:34 GMT 1
jeg giver jer alle ret ^^
( nu skal jeg aes ! xD )
|
|
|
Post by Kira Angel on May 27, 2008 18:13:21 GMT 1
Hehe okay, da vi ikke er så mange her til at snakke om det. Har vi vidst fået alles mening nu.. -_-'' (ikke mange meninger) Men sådan er det jo, så jeg vil straks gå i gang med at finde på noget at skrive rundt til folk.. XD En side information: Adminen (Kaldet Rektor) har endnu ikke været på sin msn, så jeg har ikke kunnet få fat i ham/hende. Jeg vil holde øje med Ham/hende og forsøge at få kontakt.. XD Så vi endelig kan få lavet lidt status til folk og komme i gang med forbedringer/forandringer..
|
|
|
Post by Rektor (Angel) on May 27, 2008 21:37:39 GMT 1
Så nu blev jeg (Angel) den rigtige slags Admin, Arrai blev under-admin lige som Nightmare og så skulle vi gerne have kæfterne til at kunne starte denne side ordentligt op igen.
Dagsorden:
1) Jeg tænkte på at jeg ville sende dette rundt til alles e-mail:
Så forsøger vi endnu engang. Vi åbner 1mind op igen, denne gang med nye admins og nye idéer. Vi vil forsøge at starte lidt på en frisk og vil derfor bede alle, som skulle være interesseret i at komme tilbage, om at melde sig til mig, den nye Rektor. Hvis du ikke melder dig inden for den 27. juni vil din profil enten blive slettet eller blive brugt til andre brugere. Du vil da læge alle rettigheder fra dig og vil ikke længere have mulighed for at få lige netop den bruger. Men hvis du ønsker at starte på en frisk, få dig en ny karakter, så meld dig ligeledes og vi vil gøre det dig muligt hurtigere. Vi håber at de fleste af jer vil melde tilbage, da vi af os der er der nu, mener at siden fortjener en chance mere. Så bliv en del af sammenholdet, en del af den mystiske mutant verden og meld jer til ved de nye Rektor.
Plus selvfølgelig et link.
Jeg tænkte at det ville være lettere at skrive at folk bare skulle henvende sig til én, i stedet for både Nightmare, Arrai og mig. Da både andre folk og vi selv, da vil have det lettere, når det hele er samlet ét sted. Det vil være lettere at overskue.
Nå men hvad syntes i?
2) Så tænkte jeg på at vi jo skulle have slettet nogle af alle de gamle tråde, hvor ligger grænsen. Hvor nye skal de være, før at jeg ikke må slette dem? En måned gamle, mere eller mindre?
3) Så er der C-boxen, det kan jeg vidst få Arrai til at fikse i morgen. Men hvad syntes i? Jeg kunne personligt godt tænke mig hvis den selv opdaterede, ikke hele tiden loggede en af (for det gør nogen), at teksten ville blive der, som i vores model og ikke bare være forsvundet næste gang man loger på, og så skal den selvfølgelig passe med sidens andre farver.. Mange krav, jeg ved det. Men de skal jo heller ikke absolut alle blive til virkelighed, det er bare mine tanker, hvad syntes i?
4) Har i selv spørgsmål? Eller eventuelt idéer i gerne ville se blive til noget, så skrive det endelig her. Så vi alle i fællesskab kan finde ud af hvad vi gør.. XD
Resume:
1) Hvad syntes i om e-mailen, skal der ændres noget eller er den bare helt gal? 2) Sletning af tråde, hvor ligger tidsgrænsen? 3) C-boxen, hvad syntes i? 4) Egne idéer?
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on May 28, 2008 10:31:36 GMT 1
1) har jeg svaret dig på over msn x] 2) Tja, dem for en halv måneder siden? 3) Jeg er tilfreds, bare den opdatér beskederne selv 4) Ingen lige nu :]
|
|
K18
Elev
|
Post by K18 on May 28, 2008 12:52:21 GMT 1
Arrai kan vist fikse en chatango-box. Det kan jeg ikke lige... *Suk* - Den opdaterer automatisk, og man skal udover det logge på en bestemt bruger, så andre ikke kan spamme med ens eget navn... - Biting ved den er, at man skal være på IE (internet Explore) Før man kan bruge tastaturet normalt, og hvisse ikoner kan slet ikke blive brugt... Men nu må vi se
|
|
Jarlo Cario Greger
Elev
Evne: Shapeshift ulv.
Er ikke elev. Evne: shapeshifter war wolf
|
Post by Jarlo Cario Greger on May 28, 2008 13:05:41 GMT 1
1) Jeg er her endnu, jeg skal vel sende endnu et brev til rektor (om arbejde.) nu hvor der er kommet en ny bag skræmen.
2) min mening: Slet kun de tråde der ikke bliver svaret i inden for 3 uger.. uanset om de blev startet for 1 år siden eller 1 time siden.. -ville også gerne at mine tråde ikke blev slettet lige med det samme har nogen beskrivelser der som jeg skal bruge frem over.
|
|
|
Post by Arrai Tsumo on May 28, 2008 13:11:01 GMT 1
sletning af tråde: 1 måned eller ældre.
c-box. Vi går over til chatango har jeg besluttet. Den logger ikke en af hele tiden, og den opdaterer sig selv hvert andet sekund.
|
|
|
Post by Kira Angel on May 28, 2008 14:38:07 GMT 1
Alt hvad der er over en måned ældre er blevet slettet..
Jeg glæder mig til at se den nye c-box..XD
|
|
|
Post by Mirage Nerrissa Carlson on May 28, 2008 17:42:08 GMT 1
JEG ER HER!! *vinke for at gøre opmærksom på tilstedeværelse*
Vil lige erklære mig enig i alt... *hvorfor føler jeg mig altid ekstremt glemt? x3*
|
|
|
Post by Rektor (Angel) on May 28, 2008 18:13:55 GMT 1
hehe du er ikke glemt, bare utrolig langsom til at svare.. XD
|
|
|
Post by Lillith le Fay on May 29, 2008 10:09:34 GMT 1
*Gør lige opmærksom på, at hun ikke vil slettes*
|
|