Post by Prof. Michael Haiss on Dec 11, 2006 20:22:52 GMT 1
Michael Haiss
Prof. Psyk
Navn: Car-Michael Linton Haiss
Alder:37
Køn: Mand
Evne(r):Tankelæsning(Telepati) og følelses sansning (Empati)
Udseede: Prof. Haiss er en høj mand. 195 cm for og være nøjagtig. Manden er sidst i 30'erne,
men hvis udseende nærmere aftegner en mand sidst i 40'erne. han er Almindelig af bygning.
brundt langt hår som går til kragebenet ca. Høje tindinger og hans bakkenbarter er ved at
blive grå. Han går altid klædt i Jakkesæt og skjorte dog uden slips
personlighed: Haiss er som regl en meget rolig men alvorlig herre. Han er koncekvent.
Forventer folk viser hensyn og gør de ting de bliver bedt om. Han er hva Folk vil betegne
som en af de sidste genterlmen. har respekt for sine medmennesker og.. Hvis man vinder hans
respekt en Støtte der vil gå gennem Ild og vand for en anden person.
Dog er Prof. Haiss en mand der ser strengt på Ulydenhed, respektløshed og flabethed.
Han er af den holdning, at de som er stærke har en pligt til at passe på de svage, og
med styrke kommer Ansvar. kort sagt er Car-Michael en af de sidste Gentelmen.
Fortid: Car-Michael er Født og opvokset i Nothingham England og kommer fra en Pæn overklasse familie.
Michael blev mobbede det meste af sin skoletid da han var klassens nørd. efter Skoletiden havde michael
ikke meget selvtillid. Nu var det tid for ham og følge en stolt Familie tradition, og starte en Militær karriere,
i militæret gik det michael godt. Michael fandt ud af at indordnede man sig og hørte efter kunne man komme langt,
det med og indordne sig havde han været god til i det meste af sin skole tid,
så derfor kom han hurtig videre inde for systemet. Et par år og en Officers karriere Senere følte Michael det var tid til
og søge nye veje. Michael havde altid vist han havde en evne il og forstå folk og læse tanker (en evne der har holdt ham
ude af de værste problemer i skolen) og psykologi studie lå ham lige til. Igen kom hans evne ham meget til hjælp.
Han havde som regl ret i hvad der forgik i hoved på e folk han skulle Analysere, Meget ret.
Michael har haft egen praksis i London og senere L.A. inden han blev gennem en bekendt stillede i Kontakt med Skolen.
Og nu har han så søgt ind som Lære i Psykologi og historie
Jeg kunne rigtig godt tænke mig Rollen som Professor da jeg til mener jeg kan bidrage med noget godt spil
og en god undervisning som vores Elvener kan få godt udbytte af også i hverdagen.
Specielt Psykologi og Pædagogik kan jeg Undervise i da jeg har Eksamen i begge fag
Kan undervise i Psykologi, Pædagogik, Historie, Samfundsfag/Politik og Idræt
Din Evne:Tankelæsning og Empati