Cessily Flynn
Elev
Evne: Kviks?lv + overmenneskelig styrke.
Sparkling Angels
|
Post by Cessily Flynn on Jan 14, 2007 20:38:55 GMT 1
Ja...det er nu den 14 januar…det er således fire dage siden at novelle konkurrencen sluttede, dog blev der ikke udråbt nogen vinder…så her gør jeg det selv: Jeg er ophavsmand til novelle nr. 4 ”Tidens skygger” Jeg smider lige en note her som af gode grunde ikke kom med i ”udgivelsen”
”Tidens skygger
Af Chilitoke Frit efter en karakter af Chilitoke Inspireret af et billede, af Ian McConville”
Historien er baseret på en karakter baggrund jeg lavede til en side for et års tid siden. Dog er den her udgave langt mere detaljeret, dog valgte jeg at springe et midterstykke over for at undgå det blev en alt for lang novelle.
Novellen er skrevet på cirka 5 timer, og over to omgange. Hvis der er nogle der kan gætte hvad der er sket i den tid, jeg undlod at skrive er jeg meget interesseret, til dem der ikke kan vente, skal jeg nok afsløre det. Dog ville jeg gerne have kommentarer i forhold til den måde jeg har skrevet den på, især med henblik på stemningen.
PS er det korrekt husket at ”prisen” var 25 stats, en evne og fem karma? PPS kommentare til andre forfatter er selfølgelig også tilladt, ligeledes grunde til at i valgte ikke at stemme
|
|