|
Post by mette on Dec 10, 2006 15:22:39 GMT 1
Jeg tænkte på, burde det ikke være en "loft" på statsene. Altså sådan at man siger 10 er højest og 5 er normalt. På den måde har man noget at forholde sig til. Nu er loftet vel 60, men det betyder jo også at man skal sætte alle sine points på en for at være god til en ting. Da der er 60 point og en den muligheder at sætte dem på syntes jeg loftet skal ligge på 15 og den middelmådige skal være på 6.
Ved ikke hvad i mener? Så kan man jo også bedre forholde dig til det.
jeg har lige læst at max er 100. Men syntes måske det er rimelig meget højt. For det vil jo sige at jeg knapt nok kan kontrollere hvornår jeg bruger min evne og ikke. Jeg kan godt se at når man vokser med undervisningen, får man flere points at gøre godt med. Men så burde man måske hæve "godheds" niveauet for hver niveau man er på. Altså at 1 niveau er 15 loftet. 2. er det 20 og tilsidst er det så 100?
|
|
Ceri Reyes
Elev
Evne: Manipulere med objekters udseende
|
Post by Ceri Reyes on Dec 24, 2006 14:09:46 GMT 1
jeg manglede selv en liste, da jeg skulle ordne mine stats. jeg havde ikke den fjerneste ide om 10 var meget eller lidt. der må godt gøres opmærktsomt på hvad der er normalen. jeg syntes ikke der skal være et loft på statsne, det må være frit for folk at fordele dem som man vil. især når man får flere.
|
|
Cessily Flynn
Elev
Evne: Kviks?lv + overmenneskelig styrke.
Sparkling Angels
|
Post by Cessily Flynn on Dec 24, 2006 18:51:28 GMT 1
hihi....undskyld jeg gruner her, men hvis i læser denne tråd ( 1mindofxmen.proboards99.com/index.cgi?board=hjlpogsprgsml&action=display&thread=1165178533) Vil i finde ud af at man skal op over 25 inden det betyder noget forskelligt fra 0, hvis man altså er en totalt regelrytter, ligeledes er der et maximum på 100 i hen hold til denne tråd. Dog mener jeg stadig at det der mangler noget at forholde det til at andet end at første trin er dårligt og fjerde er bedst.
|
|
|
Post by Steve Leonard on Dec 24, 2006 21:32:03 GMT 1
kan ikke rigtig li den ide med et loft. For så vil det med at få flere stats blive en smule overflødigt på et bestemt tidspunkt, og det vil sætte spillet lidt i stå
|
|
Ceri Reyes
Elev
|
Post by Ceri Reyes on Dec 25, 2006 0:04:30 GMT 1
hihi....undskyld jeg gruner her, men hvis i læser denne tråd ( 1mindofxmen.proboards99.com/index.cgi?board=hjlpogsprgsml&action=display&thread=1165178533) Vil i finde ud af at man skal op over 25 inden det betyder noget forskelligt fra 0, hvis man altså er en totalt regelrytter, ligeledes er der et maximum på 100 i hen hold til denne tråd. Dog mener jeg stadig at det der mangler noget at forholde det til at andet end at første trin er dårligt og fjerde er bedst. ok, sådan noger er rart at vide, men det burde altså også står sammen med det adnet så det er nemt at finde. og ja, 1. grad.... 1. grad af hvad? syntes det er svært at regne ud.
|
|
Cessily Flynn
Elev
Evne: Kviks?lv + overmenneskelig styrke.
Sparkling Angels
|
Post by Cessily Flynn on Dec 25, 2006 0:21:57 GMT 1
du er ikke den eneste der ikke kan finde rundt i det. Sagt pænt så rager de stats mig en pap and, da jeg foretrækker at lade min karakter udvikle sig gennem historie, hvis jeg vil have stats og ting så jeg kan se en udvikling, så spiller jeg sku et spil hvor jeg kan gå ud og tæve nogle monster og få points for det, men jeg spiller dette for at udvikle en stemning og personer sammen med andre
|
|
Ceri Reyes
Elev
|
Post by Ceri Reyes on Dec 25, 2006 0:30:48 GMT 1
ej, syntes det er en god ide, så man kan sammenligne sin char med andres. på denne måde er det umuligt at powerplaye, da det er meget klart for starten af hvem der er stærkest på forskellige punkter. har flere gange oplevet at jeg har måtte udskyde en kamp eller hive den anden spiller til side, da det var meget uklart om hvem der logisk burde vinde, uden at snyde med powerplay.
|
|
|
Post by Arrai Tsumo on Dec 26, 2006 9:35:36 GMT 1
hvis man nu gerne vil kunne blære sig med at have noget højere end 20 ?
det er måske en lidt dum debat... eller...? det er hvad jeg syntes
|
|
|
Post by Michael Dature on Jan 31, 2007 13:02:00 GMT 1
Jeg forstod det heller ikke istarten, men tænkte så at jeg lavede mit eget lille system for mine stats. Der var ikke rigtig andet at gøre, når der ikke stod nogle steder, hvad 1 for eksempel betød og videre op.
|
|