Cessily Flynn
Elev
Evne: Kviks?lv + overmenneskelig styrke.
Sparkling Angels
|
Post by Cessily Flynn on Dec 7, 2006 16:19:23 GMT 1
Jeg vil mene at jeg ikke er meget galt på sporet hvis det her spil foregår i USA mere præcist washington DC, og vi må vel derfor IG spille efter de amerikanske love.
Deriblandt er der en lov om alkohol udskænkning, i følge national amerikansk lovgivning, er det ikke tilladt at udskænke til personer under 21....
De eneste personer der er over 21 på dette board er lære staben, dog er det aligevel lykkedes 5 personer at få udskænket på diskoteket, hvordan kan det hænge sammen? en af dem er sågar 14, hvordan er denne overhovedet kommet ind!?
Ligeledes er nevada den eneste stat hvor prositution er lovligt altså er bordellet en ulovlig virksomhed, dette er dog ikke så underligt, men beskrivelsen for det bare til at virke som om at alle ved hvor det ligger oh hvad der foregår
|
|
|
Post by Antonio "Galax" Fuego on Dec 7, 2006 16:45:37 GMT 1
Jeg regner med at når du siger ham på 14 mener du mig.. Yondaime ligner en på 18-23...
|
|
|
Post by Antonio "Galax" Fuego on Dec 7, 2006 16:50:46 GMT 1
men enlig synes jeg det bliver for inviklet vis man skal lave en lov om alle de ting.. for ellers er en bedre løsning bare at slette alt det hvor man skal være over 20 for at komme ind i..
|
|
|
Post by pyro on Dec 7, 2006 16:51:23 GMT 1
Kijo er 2 meter og er rimelig muskuløs... Han kan godt gå for en der er 21 eller ældre...
|
|
|
Post by Jin Kazama on Dec 8, 2006 19:41:50 GMT 1
Maxwell jeg skal ærligt indrømme at jeg ikke ved hvordan og hvorledes vi gøre med loven, men jeg kunne forstille mig at det var amrikansk lovgivning. men jeg vil lige få hovedadmin til at se på denne tråd
|
|
|
Post by Rektor (Angel) on Dec 9, 2006 19:53:11 GMT 1
Det foregår i USA, ja .. Logvingningen er amerikansk, men dette er et spil - dvs. at der godt kan fremstå nogle uventede episoder hist og her. Vi forlanger ikke, at folk skal følge lovgivningen 100% da nogen vil få mindre steder at gå hen end de andre på boardet..
|
|
Ceri Reyes
Elev
Evne: Manipulere med objekters udseende
|
Post by Ceri Reyes on Dec 28, 2006 21:40:00 GMT 1
en 14 på diskotek lyder også lidt vildt for mig. der burde man måske ha gjort sin char lidt ældre. men en måde kan vel også være at droppe den der aldersgrænse der er og istedet sige at dem over 19 er for gamle til at gå på skolen, og må derfor ikke være der uden at de er inviteret af en anden der går på skolen. men så har de jo stadig en stor del af forummet at være på, og dem der så er under 15, 18, 21 år eller hvad man nu vælger, må så ikke komme ind og drikke, men de har så igen stadig en stor del af forummet at være på. og sådan er det jo også i den virkelige verden.
|
|
Thea Valens
Elev
Evne: Manipulere med folks f?lelser
? Thea valens ?
|
Post by Thea Valens on Jan 1, 2007 21:36:32 GMT 1
Som rektor også sagde er dette et spil. Og så vidt som jeg ved findes der heller ikke denne salgs mutanter i virkeligheden, så det gør vel ikke så meget hvis man laver lidt om på virkeligheden..
men galax, den 14 der ligner en på 18-23, den er altså lidt dårlig...
|
|
|
Post by Shinobi Jitzuma on Jan 2, 2007 0:10:11 GMT 1
Hvis folk selv bevæger sig indenfor hvad de finder er rimeligt for deres EGEN karakter kan man vel egentligt ikke helt gøre meget mere?
|
|
|
Post by Juliet Harvik on Feb 11, 2007 19:36:39 GMT 1
men galax, den 14 der ligner en på 18-23, den er altså lidt dårlig... Der er jeg en smule uenig, jeg er 15. Og hvis jeg bare har en smule sminke på, har jeg været ude for ikke at kunne gå som værende under 18. Og jeg ser heller ikke Så gammel ud af min alder. Så jeg mener ikke at det er urealistisk. Men nu er det jo ikke det dette emne handler om
|
|
|
Post by selina chok on Mar 11, 2007 2:35:07 GMT 1
jeg må tilføje så må man heller ikke ryge det er ulovligt altså alle er mod loven ALLE på et eller andet tidspunkt så hvis der kommer politi må de vel fange og straffe dem der bryder loven hvis de finder ud af det ((alt det jeg skrev er teori og jeg skal ikke hænges op på noget her))
|
|