Mark Forster
Elev
Evne: Tegninger/skulpture p?f?rt signatur bliver virklige
|
Post by Mark Forster on Jan 4, 2008 16:49:23 GMT 1
Mark Forsters close up: ((hver post er én side i dag bogen. denne første post er forsiden.))
|
|
Mark Forster
Elev
|
Post by Mark Forster on Jan 4, 2008 16:54:58 GMT 1
((denne plads er reserveret til hændelser der er ført ind i dagbogen før Mark begyndte på denne skole.))
|
|
Mark Forster
Elev
|
Post by Mark Forster on Jan 4, 2008 17:05:17 GMT 1
Torsdag d. 3 januar I dag var jeg tidligt oppe.. Min onkel var tavsere end sædvanligt, men han nåede da at ønkse mig held og lykke og forklare at han håber at jeg bliver behandlet hurtigst muligt, så jeg kan vende hjem og fortsætte min udannelse. Han ville hyre en privat lære til mig og håber da at jeg vil skrive hjem engang imellem.. og formanede mig samtidig om at bruge den bærbare pc til at maile på, han har købt en helt ny maskine til mig da han er bange for at blive angrebbet af bogstaver hvis jeg skriver i hånden.. jaja jeg tror bare han er lídt over forsigtig dér.. Jeg havde pakket mit grej i forvajen så jeg sagde et hurtigt forvæld til min onkel i lejligheden og slæbte mine tasker ned til min kværn.. Det tog lidt tid at få den læset men det lykkeds, det er ikke fordi min onkel ikke har en bil... men han var bare lidt.. tja skeptisk ved idéen om at køre med til skolen.. Jeg ankom vel til skolen omkring middags tid..... [/i][/color] En pige Kira Angel var det, hun kan skifte skikkelse og vandrede ind af døren i skikkelse af en smuk hvid ulv.. Jeg snakkede længe med hende, senere på dagen meldte jeg mig på rektorens kontor.. En besynderlig travl mand, jeg fik en masse papire af ham som jeg lige skal have set igennem. Men først vil jeg pakke ud og skrive til min onkel, jeg ved han venter en mail fra mig..
|
|
Mark Forster
Elev
|
Post by Mark Forster on Jan 12, 2008 1:28:36 GMT 1
Lørdag d. 5. januar. Kl: 12:45. Idag brugte jeg tiden på at få orden på mine skolesager. Jeg tror jeg har slæbt flere tons bøger fra bibloteket ned på mit værelse...
Jeg mødte to piger deroppe Yo Faa en Nightwish fan ligesom jeg selv og Lillith Le fay, opkaldt efter en heks fra en gammel historie. Jeg lånte bogen, men efter at have læst et par linjier i den allerede må jeg nok hellere forlænge reservationen ihvertfald 4 måneder frem ad.
Ellers har det gået stille og roligt, min onkel skrev imorges at han ville sende mig en pakke med forskelligt godt i hvis jeg skrev en liste med hvad jeg mangler. Han vil helst ikke have at jeg forlader skolen, han skriver at han har fået forspørgsel på at lave våbenprogrammer og teknologi designet specielt med henblik på mutanter. Det er svært at tro, jeg er da ikke så anderledes er jeg?
|
|