|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Aug 11, 2008 13:33:22 GMT 1
Mørket var stille faldet på. Nigle gik rundt inde i Red Star og kiggede efter ting som kunne ha' værdi. Han havde sit hologramur på, som gjorder at hans hale og ører ikke var tilstede, hans før gule øjne var sorte og aret var væk. Han var klædt i sorte stramme jeans og en sort læder jakke. Hans sko var hvid-sorte snikers. Han var stadig overrasket over at han var kommet ind på rektors kontor og sluppet godt ud igen. Men nogle ord hang stadig i hans hoved: 'Har du noget du vil fortælle mig?', gad vide om rektor havde regnet det ud? Han sparkede til nogle få ting, han kunne ikke glemme de sidste uger kaos.. Han havde været i en anden form. Han vidste ikke hvilken, han husker intet.. Han måtte få fat i en, som ville kunne stoppe ham når det var at han gik amork, en som var stærkere og havde en bedre evne end ham og gøre ham til viceleder...
|
|
|
Post by Kyrie Eleison on Aug 11, 2008 14:03:15 GMT 1
Kyrie havde valgt at troppe op i denne bygning af en simpel grund. Han ville se om der skete noget interessant. Han ville se om Nigle var i gang med at snakke med nogle nightwalkers medlemmer, eller om der var andre medlemmer til stede sådan generelt. Han vidste nemlig at dette var en af nightwalkers mødesteder. Han gik med hænderne i lommerne og betragtede ellers den forladte bygning med sit rolige og klare grønne blik. En gaben undslap ham og han overvejede om han skulle vende tilbage til skolen... Han var dog begyndt at frygte rektoren en smule, noget han ikke havde gjort i sine år på skolen... Ikke før nu. Grunden var at rektoren var tankelæser, og med hende i nærheden var chancen for at blive opdaget pænt stor... Før havde han egentlig ikke noget at skjule som rektoren ikke måtte vide, men nu... Tsss
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Aug 12, 2008 16:59:09 GMT 1
Nigle kunne høre nogle stå ude foran, men det rørte ham ikke. En hvid kat havde sneget sig ind, forbi Kyrie. Det var ret tydeligt nu at Nigle var i bygningen, hvis Kyrie tænkte sig om. Den hvide kat løb starks imod Nigle. Den havde haft fuldt efter ham de sidste par dage, hver gang den opdagede at Nigle var i gyderne. Nigle satte sig på en stor papkasse og så bare på den hvide kat, som ikke kunne genkende ham, kun på hans lugt.
|
|
|
Post by Kyrie Eleison on Aug 12, 2008 17:11:31 GMT 1
Kyrie betragtede den hvide kat som sneg sig indenfor... *Nigle?* Tænkte han med et skævt smil før han gav sig til at gabe og gå indenfor i bygning. Først kunne han ikke se noget, for der var alligevel væsenligt mørkere herinde end udenfor, men lidt efter vænnede hans syn sig til mørket og han begyndte at kunne skimte omridset af forskellige ting "Yo Nigle" Lød det bare kort fra ham, inden han gik lidt længere ind i bygningen, stadig med hænderne begravet dybt i lommerne og et ubekymret, næsten kedsommeligt ansigtsudtryk. Han vidste Nigle var herinde, men ikke om der var andre medlemmer fra Nightwalkers.. Medlemmer som han faktisk ikke kendte til, men vidste eksisterede.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Aug 12, 2008 17:18:30 GMT 1
(( Hvor Yo?! XD ))
Lugten og lyden af Kyrie overrasket ham en smule, da han ikke regnet med at Kyrie ville taget det alvorligt. Men han ville være den perfekte til at stoppe ham når uhyret brød løs. Nigle tog et tykt lys op af lommen, da han ikke havde haft ordnet lyset, da han ikke havde forstand på sådan noget. Det havde Shiri lovet at ordne, da hun vidste en del eller ville få en del af vide af sin værge, som åbenbart havde den vane at forkæle hende pga. hun lignede hans afdøde datter. Han tog sin lighter op fra lommen og tændte lyset, så Kyrie bare kunne følge lyset og finde ham. "Jeg troede sgu ikke jeg ville se dig igen, Kyrie" sagde han med et grinende smil og satte lyset ned på gulvet.
|
|
|
Post by Kyrie Eleison on Aug 12, 2008 17:27:55 GMT 1
Kyrie gik hen imod lyset da det blev tændt, og fordi at lyset bare gjorde alting mørkere der hvor lyset ikke rakte, fik han nærmest associationer til døden. Alle de gange man hørte om de døde der så et lys for enden af tunnlen og så fulgte det lys. Han smilede lidt af tanken, og kom til sidst tæt nok på, til at kunne få øje på Nigle "Tjah, et eller andet må du havde gjort rigtigt siden jeg er her" Lød det muntert fra ham. Han satte sig på en kasse, overfor Nigle og betragtede ham med de klare grønne øjne som lyste helt op i lysets skær "Såeh? Sker der ellers noget for tiden?" Ja der skete selvfølgelig meget... Alt dette med mutant mod mennesker, mutant mod menneske elskende mutanter osv. men det var mere om der var sket noget der var værd at fortælle... Var der kommer interessante medlemmer til Nightwalkers, havde de fundet ud af noget om andre grupper, var der lagt planer, hvad som helst der kunne være lidt interessant
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Aug 12, 2008 19:05:43 GMT 1
Nigle trak på sine skulder, mens katten så skiftende på Nigle og Kyrie. "Udover hos er der 5 mere" sagde han roligt og tog en cigaret frem og sin lighter igen og gjorder et nik til ham for at spørger om det var i orden at han røg. Ikke at han var afhængig, men han elsket bare følelsen af afslappelse, som han fik.
|
|
|
Post by Kyrie Eleison on Aug 16, 2008 10:36:30 GMT 1
Kyrie lavede en bydende bevægelse med sin højre hånd for at fortælle at det var i orden han røg. Man skulle jo dø på et eller andet tidspunkt, og Kyrie kunne nok godt klare lidt passiv rygning? "Fem siger du" Lød det stille fra ham "Hvem er det da?" Han ville godt havde navnene på de andre medlemmer, det ville gøre alting lidt nemmere... Nigle burde egentlig også arrangere et møde i den her bygning, hvor alle nightwalkers medlemmerne var til stede, men den tanke havde han nok også selv fået.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Aug 17, 2008 19:53:13 GMT 1
Nigle tændte sin smøger da han blevet givet en form for tilladelse, han tog et sug og der var ild. Han pustede ud imod ilden, blidt, så lyset ikke gik ud og listede stille personerne op. Shiri Appleby.. Real Yxore.. Cassiopeia Abovo.. Darcy O'Breen.. Angel Lauritzen.. sagde han med et bredt smil. Kyrie ville hurtigt kunne høre at alle navne var pigenavne. Altså var de 2 drenge og 5 piger. Han tog et nyt sug af sin cigaret og pustede stille ud og ventede til at hans reaktion.
|
|
|
Post by Kyrie Eleison on Aug 21, 2008 18:12:41 GMT 1
Kyrie lyttede roligt til navnene... Han kendte alle personerne, vidste hvem de var og hvad de kunne, men det var ikke nogen han talte regelmæssigt med og ej heller var dus med. Den han huskede bedst var dog Darcy... Han var den første til at møde hende da hun troppede op på skolen, og der pillede han kort hendes selvtillid og facade fra hinanden, før han forlod stedet. Kyrie smilede kort af tanken, før hans stemme lød i bygningen "Så vi er de eneste drenge?" Tjah som sådan var der jo ikke noget skidt i det, men de kunne nu godt bruge nogle flere knægte til at skabe ligevægt... "Du burde arrangere et møde imellem medlemmerne, skabe noget sammenhold" Han holdt en kort pause hvor hans tanker faldt på fortiden... Han var faktisk engang medlem af sådan en gruppe her... Akkurat samme formål, og gruppen var stor, større en modstandsgruppen og mutanterne var stærke... Gruppen havde ikke noget navn, blev bare kaldt klanen og nu var Kyrie vidst det eneste medlem fra den gamle klan der stadig var på skolen, den eneste der stadig opholdte sig i klanens møderum, og den eneste der sikkert huskede stedet... Selv rektor kendte ikke til det... Klanen havde været så stærk at de faktisk havde planlagt og udført et angreb på det hvide hus, noget der dog forfejlede, pågrund af umodenhed hos mange, inklussiv ham selv. Han var mere moden nu og var overbevist om at han kunne hjælpe denne gruppe, Nightwalkers til at blive lige så stor, uden at begå de samme fejl som klanen gjorde. Alt dette her var jo meget interessant, og det var netop denne interesse der udgjorde hovedparten for Kyries motiv til at være med. "Ved vi noget om modstandgrupper? Navne på fjender opholdssteder og sådan noget brugbart information?"
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Aug 23, 2008 11:25:27 GMT 1
Nigle sad bare og lyttede til hans forslag, mens han sad og tænkte over hvordan han skulle kunne komme i kontakt med dem alle på en gang, hvis der var møde. At gå på skolen og sige det ud ville være for risikabel. Han måtte finde en måde at gøre det på. "Jeg skal nok finde på noget, så vi alle kan blive samlet.." sagde han hvorefter han tog et sug og lyttede til at det næste Kyrie havde at sige. Han klørede sig lidt på sit ene ører. Han havde fat i noget, som han havde haft tænkt over før. Nigle trak kort på skulderne og begynde så at sige noget igen. "Alt hvad ved om denne gruppe er at de hedder X-fighters, mere ved jeg ikke.." infomede han om. Det var ikke meget, men det var da noget.
|
|
|
Post by Kyrie Eleison on Aug 25, 2008 19:45:50 GMT 1
"Ja det ville gøre alting meget nemmere, hvis alle kendte hinanden" Kom det roligt fra ham. Det var nemmere at lave aftaler når man vidste hvem man kunne snakke med, uden pludselig at blive stukket i ryggen, og muligvis blive overfaldet af disse x-fighters. "Tjah det var ikke meget, men bedre end ingen ting" Han kløede sig lidt på hagen i en tænksom gestus. X-fighters - det måtte være muligt at finde ud af mere, ja rektor ville nok være en god kilde, eftersom hun var tankelæser, men det var tilgengæld også farligt at nærme sig hende, hvis nu hun afslørede en som et nightwalkers medlem... Tjah man måtte vel bare holde øjne og øre åbne "Så Nigle... Hvad er grunden i det hele taget for at du har startet denne krig her?" Kyrie smilede afslappet "Altså, selvfølgelig for at få magten, ikke bliver undertrykt osv. men hvad satte egentlig dine handlinger i gang? Hvad motiverede dig?"
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Aug 25, 2008 20:12:11 GMT 1
Nigle blev overrasket over hans pludselig spørgsmål, hans ene ører hang over spørgsmålet, da det svar kun fandtes i hans fortid. Han kunne bruge mange ord for denne forklaring, men han søgte svaret dybt ind i sig selv. "Jeg søger hævn.." sagde han roligt og så på Kyrie. "Jeg har ikke altid set ud som en halv kat og menneske. Jeg var gangske normal til jeg blev 8.. Der var kun person som elskede mig selv om jeg var det jeg var.. Denne person endte med at begå selvmord pga. det.. Og pga. hun blev mobbet hårdt og på en voldsom måde.. Jeg fik skylden for hendes dø, mens mine forældre prøvede at dræbe mig.. Så enkel er det" forklarede han roligt, selve hans stemme var rolig, da det var en historie, som han havde haft fortalt mange gange. Det var der hele hans had til menneskerne lå. Hans første kærlighed som hang som sig selv. Den eneste person som nogensinde havde haft elsket ham som den han var, for første gang i hans liv. Hun var en person han ikke ville glemme. Han ville hævne hende, hævne det som de gjorder imod hende, bare fordi han var anderledes.. Han tog et sidste sug og slukkede sin smøg, mens han pustede røgen ud.
|
|
|
Post by Kyrie Eleison on Aug 25, 2008 20:30:52 GMT 1
Kyrie lyttede roligt til Nigle's historie. Ja det besvarede dog godt nok kun hans spørgsmål halvt, men alligevel var det jo informativt "Men hvorfor lige nu? Du har været på skolen i et pænt stykke tid så vidt jeg husker... Hvorfor først nu?" Han havde nu baggrunden for hvorfor Nightmare ville lave denne krig, bekæmpe menneskerne og mutanterne der stod i vejen, men han havde endnu ikke fået besvaret hvad der havde udløst det... Hvem eller hvad havde trykket på den aftrækker der gjorde at det var lige nu det hele skulle finde sted... Hvorfor ikke for et halvt år siden elelr et år siden? eller måske først om 2 år? Kyrie begravede kort begge sine hænder i lommen, efter den ene lige havde været på rundtur i det rød-brune hår. De grønne øjne betragtede Nigle, imens han lyttede med fuld koncentration. Han ville gerne vide noget om lederen af denne gruppe. Jo mere baggrundsstof og sådan han fik, jo mere hjalp det ham til at forstå Nigles tankegang og handlinger og derved give større mulighed for et godt samarbejde i gruppen.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Aug 25, 2008 20:53:51 GMT 1
Selve det spørgsmål havde Nigle selv svært ved at svare på. Han tænkte lidt længere over dette svar. Han så ned i jorden, mens han søgte svaret. "Jeg ved det ikke helt hvad der udløste det. Nok selve det at høre andre mutaner kan holde af disse.. mennesker" Ordet smagte grimt i hans mund, værre end hans cigaret. Der var meget had trykt da han sagde dette ord, som han hade ligesom meget som selve menneskerne. Han ønskede dem at være en død race. Hans sind ønskede hævn nu. Det kunne ikke vente længere, men hjælp måtte skaffes nu. "Hvad er din egen grund til at blive medlem? Hvorfor ønsker du at dræbe dem?" spurgte han roligt, men den grimme smag var ikke væk endnu. Han mente ikke han havde haft hørt Kyrie grund til hvorfor han ønskede at blive medlem.
|
|