|
Post by Windy Frances on Jul 12, 2008 14:13:01 GMT 1
Windy teleporterede rundt som sædvanligt, ingen grund til at gå, hun endte inde i teatersalen, sikke et sted, der stod en og sang, hun rystede lidt på hoved, hun teleporterede igen, op på pladsen, bag den anden pige, igen teleporterende, hun var virkelig glad for hendes teleport bare skete, ingen lyd, ingenting.
|
|
|
Post by Windy Frances on Jul 12, 2008 14:28:07 GMT 1
Windy smilte og klappede en enkel gang, men teleporterede det samme øjeblik så lyden nåede at komme, men windy var der ikke mere, hun stod nede blandt tilskuerne, hun regnede med pigen ville vende sig om, så hun havde regnet med at stå mod hendes ryg igen.
|
|
|
Post by Windy Frances on Jul 12, 2008 14:36:51 GMT 1
Windy teleporterede hele tiden hver gang hun vendte sig så hun stod mod hendes ryg, dog ikke helt tæt på hende, hun klappede nogle gange af hende, *du er dygtig,* hun drillede hende nu, men det var lidt sjovt, bare ikke når der nu kom en der indtog ens scene, det var ikke så sjovt.
|
|
|
Post by Windy Frances on Jul 12, 2008 14:49:54 GMT 1
Windy smilte og teleporterede bag pigen, men med det samme krammede hun pigen, "ja," det var det enneste windy sagde, sekundtet efter var hun væk igen, og stod igen som hun regnede med at den anden ikke ville se hen imod, hun smilte og gjorde det hele forfra, med at teleportere og klappe samtidig.
|
|
|
Post by Windy Frances on Jul 14, 2008 9:22:24 GMT 1
Windy kom frem, og så på hende, en smule nervøs, mest fordi den anden virkede sur nu, "jeg pisser ikke, jeg klapper og teleportere rundt," hun så ned i jorden, mest for at være at vis det havde skræmt den anden så var hun ked af det, "og jeg er Windy," hun så op igen, "og hvem er du så, og hvad er din evne."
|
|