|
Post by April LaRoux on Jun 23, 2008 20:05:17 GMT 1
17:49
"Bliv ude, og lad være med at komme tilbage!" råbte en meget stor centervagt efter at have skubbet en lurvet lille teenagepige ud af sin arbejdsplads. April mistede balancen og slog hovedet mod jorden. Hurtigt vendte hun sig om med lodet piblende fram fra hårgrensen der, i forholdt til resten af håret var blond. "Så ber' du sgu også selv om det," skreg hun tilbage; hele bygningen rystede og vagten blev kastet tilbage. Forfærdet slog April hæderne op for munden. Hun greb ud efter sin rygsæk, og kom på benene så hurtigt så muligt. Hun havde aldrig rigtigt haft problemer med at råbe, siden hendes evner trådte ind, så hun stod som en der netop havde set et spøgelse. Vagten kom igen til syne i døren, og da April stak i løb, gjorde han det samme.
|
|
Zola Dillane
Nyankommet
Evne: Springe ting i luften
Beautifull art is a BANG!
|
Post by Zola Dillane on Jun 23, 2008 20:16:46 GMT 1
En arm greb fat i vagten hvorefter han Senji trak til så han fløj tilbage. Senji løsnede sin kappe, så hans arme og krop blev frie, derefter gik han med truende skridt mod ham og knækkede fingrene og sagde samtidig "Hvis jeg nogensinde ser dig røre en til af mine søskende eller brødre, så knuser jeg hver en knogle i din krop.." Senjis blik var fuldkommen tomt og han havde generelt ikke noget imod mennesker, men sådan som han behandlede en søster måtte han næsten dø for det. Alle mutanter burde stå sammen og beskytte hinanden.
|
|
|
Post by April LaRoux on Jun 23, 2008 20:29:26 GMT 1
April stoppede og vendte sig om, Hun hade knap nok lagt mærke til at vagten var efter hende, hun ville bare væk inden hun var skyld i for megen kaos. Med ryksæk og sko over skuldern listede hun stille hen mod de to. "Jeg kan udemærket klare mig selv, tak" muggede April med armene over kors, men hun kunne ikke skjule et triumferende smil i høje mundvig. Hun kastede et blik der kunne dræbe mod vagten, og mærkede en trang til at skrige ham lige op i ansigtet.
|
|
Zola Dillane
Nyankommet
Evne: Springe ting i luften
Beautifull art is a BANG!
|
Post by Zola Dillane on Jun 23, 2008 20:31:40 GMT 1
Senji sagde ikke noget men vendte sig blot om og begyndte langsomt at bevæge sig væk igen, vagten kom hurtigt på benene og sagde så "I vandskabninger..!" hvorefter han løb væk. Senji sagde ingenting, men gik blot rolige skridt hvorefter en bunke sand fulgte efter ham og snurrede rundt omkring hans ben. Han var ligeglad med hvad folk syntes om det hvor underligt det var at sand fulgte en, han kunne udnytte sandet til at dræbe selv de stærkeste mutanter og de smarteste maskiner, han var uniq til at bruge disse våben.
|
|
|
Post by April LaRoux on Jun 23, 2008 20:44:39 GMT 1
April kunne ikke lade trangen ligge, og i det øjeblik vagten havde vendt sig om, åbnede hun munden og skreg af sine lungers fulde kraft. Alting rystede og størstedelen af de omkringstående mennesker faldt omkuld idet April blev båret af sine lydbølger. Da hun endelig lukkede munden, havde hun en gevaldig hovedpine der tvang hende til at sætte sig på jorden. Alting kørte rund, og med en kvart flaske vodka i systemet var det ikke ligefrem en dejlig fornemmelse. Hun tog sig til hovedet, og kastede et blik på Senji. *Jeg KAN klare mig selv* tænkte hun stædigt. Tasken lå nu flere meter fra hende, og skoene var endt på et eller andet tag, flere skældsord stømmede fra hendes læber, imens hun kæmpede for at komme på benene uden at brække sig.
|
|