Cessily Flynn
Elev
Evne: Kviks?lv + overmenneskelig styrke.
Sparkling Angels
|
Post by Cessily Flynn on Nov 30, 2006 17:38:22 GMT 1
Yessir, her er stedet hvor der er nogenlunde fritslag sålænge det ligger tæt på emnet.
Pesonligt syntes jeg det er synd at de to genre har et image som noget børne noget, da jeg personligt foretrækker dem der beskæftiger sig med noget mere alvorligt og Dybt, hvilket er grunden til at NGE er på min topliste
((NGE= Neon genesis evangelion))
|
|
|
Post by Eclipse Veritas Knightly on Nov 30, 2006 17:53:13 GMT 1
Hellsing!!!
Den serie skal bare ses/læses
|
|
|
Post by Arrai Tsumo on Nov 30, 2006 18:40:08 GMT 1
jeg forholder mig til DNAngel, Naruto, Full Metal Alchemist, Wolf´s Rain og Inuyasha.
jeg har dog set andre serier, men de var ikke lige min smag.
|
|
|
Post by Mss. Megan Lytz Shien on Dec 1, 2006 21:23:55 GMT 1
Jeg forholdte mig skam også til DNangel. indtil jeg var færdig med manga serien og havde set den serie Anime altså på Tv eller hvad skal jeg sige? :S.. og havde læst den. Såeh.. Hvad skal jeg gå igang med
|
|
|
Post by Eclipse Veritas Knightly on Dec 1, 2006 21:25:37 GMT 1
Nogen der ser Bleach? NGE? eller Naruto?
|
|
Cessily Flynn
Elev
Evne: Kviks?lv + overmenneskelig styrke.
Sparkling Angels
|
Post by Cessily Flynn on Dec 2, 2006 21:01:50 GMT 1
Jeg tror kun der er to animer jeg tilbeder dette er NGE og GitS(Ghost in the shell) som jeg begge anser for at være blandt det bedste der nogensinde er lavet, det er dybt underligt med gode karakter og en smule action uden at humoren går hen og bliver alt for plat.
|
|
|
Post by lioness on Dec 3, 2006 0:42:48 GMT 1
NARUTO!!! Yeah.. Den er for sej.. Måden de forskellige er på og alt det der.. hehe... jeg blev helt bidt af den serie...
|
|
|
Post by Arrai Tsumo on Dec 4, 2006 7:08:42 GMT 1
Nogen der ser Bleach? NGE? eller Naruto? jeg har set Bleach serien, Naruto kører endnu og den ser jeg stadigvæk og min storebror har alle Ginex filmene, jeg har dog kun set klip fra det... det vækkede ikke rigtigt min interesse. Bleach stoppede jeg dog med, da serien blev for langtrukket... jeg så 97 episoder. Naruto som er en af mine favoritter, er indtil videre på 211 episoder, og den har jeg set alle af, hver og en, selvom de sidste bare er fylde episoder.
|
|
|
Post by Eclipse Veritas Knightly on Dec 4, 2006 8:41:53 GMT 1
Bleach er også kun nået til 105 lige nu (Ihvert fald for os der ikke kan japansk ;P)
|
|
|
Post by Arrai Tsumo on Dec 4, 2006 9:45:01 GMT 1
jeg så nu serien på japansk med engelske undertekster, hvilket intet betyder for mig om den er subbet eller ej.
|
|
|
Post by Eclipse Veritas Knightly on Dec 4, 2006 10:10:42 GMT 1
det var også den jeg snakkede om
|
|
|
Post by Antonio "Galax" Fuego on Dec 4, 2006 21:12:41 GMT 1
hmm det er nok ikke anime.. men south park er jeg bare helt vild med.. er ikke så meget for manga da jeg næsten har set alle slags af dem og syntes det er blevet lidt kedeligt.. hehe
|
|
Caim Sparda
Elev
Evne: Lamme folk for f?lelser
The winds of the frozen north whispser that a new king Shall rise from the depths
|
Post by Caim Sparda on Dec 5, 2006 21:43:07 GMT 1
nogen ide til noget? har set alle naruto og bleach til nu :l
|
|
|
Post by Steve Leonard on Dec 5, 2006 22:06:19 GMT 1
Så SKAL du prøve Hellsing! Ultimativt god. Og også Akira. Den ser måske lidt fesen ud, men er faktisk ok god, hvis du ´gir den en chance de første to bind
|
|
|
Post by Riku Shiroi on Dec 5, 2006 23:22:13 GMT 1
skal prøve men lover ikke for noget xD
|
|