Caim Sparda
Elev
Evne: Lamme folk for f?lelser
The winds of the frozen north whispser that a new king Shall rise from the depths
|
Post by Caim Sparda on Dec 15, 2006 9:25:07 GMT 1
Vi skal da også snakke lidt om verdens beste Spille serie... Final Fantasy! at de har lavet omkring 15-17 Spil uden rigtig at 'ændre' på navnet ud over Final fantasy VII til VIII osv. det syns jeg er Super godt gået af dem O.o også har de lavet 3 Film om det! og ikke for at sige at de jo os har lavet et Online RPG spil O.O hvis nogen er gode til at lave RPG Spil så er det Dem da alle deres Spil med det Faktisk er RPG...ikke for at udelukke Kingdom hearts 1 og 2! som de også har hvert med til at lave www.square-enix.com/eu/en/index_f2.html ingen laver bedre Spil ind dem de har vist os titlen for at lave de beste RPG spil gemmen årne ((nogen der vil teste deres viden om FF mod mig? ))
|
|
|
Post by Steve Leonard on Dec 15, 2006 9:53:32 GMT 1
YIR! ^____^ Final fantasy styrer!(hvor mon dit avatar billede er fra ) uheldigvis har jeg kun downloaded en af filmene den der hedder Advent children, men den er sgu også meget go. Spillene skal jeg downloade så snart jeg har fået mig en PS2 eller X-BoX Emulator
|
|
|
Post by Antonio "Galax" Fuego on Dec 15, 2006 14:12:03 GMT 1
FINAL FANTASY ! YEA !.. (se ham jeg bruger som billede.. kommer netop der fra )
|
|
|
Post by Steve Leonard on Dec 15, 2006 14:20:03 GMT 1
nej virkelig -___-' hvilken nyhed freja... og dog. DU BRUGER JO DET LORT OVER ALT
|
|
|
Post by Antonio "Galax" Fuego on Dec 15, 2006 14:43:25 GMT 1
ja da ! han er sej
|
|
|
Post by Steve Leonard on Dec 15, 2006 15:15:47 GMT 1
han er homo. han kunne jo for fanden have ******* hende der der er med i advent children mindst hundrede gange men næææh nej
|
|
Caim Sparda
Elev
The winds of the frozen north whispser that a new king Shall rise from the depths
|
Post by Caim Sparda on Dec 15, 2006 17:39:12 GMT 1
Aeris...??
|
|
|
Post by Arrai Tsumo on Dec 15, 2006 20:35:03 GMT 1
ja... jeg hader nr. DØ!!!!!! (8) fordi de har glemt noget MEGET vigtigt ved hovedpersonens hår!!!! en detalje man bare ikke kan glemme!
|
|
|
Post by Steve Leonard on Dec 15, 2006 22:05:33 GMT 1
øøøh... hvilken?
|
|
Inuyasha Okami
Elev
Evne: Ild klinger
To get strong you most have friends, and not only your self.
|
Post by Inuyasha Okami on Dec 16, 2006 10:43:17 GMT 1
Final fantasy nr: 8 er det bedste af alle, også beder end nr: 7 selvom at alle andre er helt vilde med 7'erne.. det forstår jeg ikke det er der kun Sep som er sej.. (kan ikke stave til ham der den onde så kalder ham bare Sep..)
|
|
|
Post by Steve Leonard on Dec 16, 2006 13:14:36 GMT 1
og ja caim. Ham der cloud kunne have kneppet aeris mindst 100 gange igennem filmen. men han gjorde det ikke fordi han er en homo svans
|
|
|
Post by Antonio "Galax" Fuego on Dec 16, 2006 15:35:49 GMT 1
er det bare mig eller var aeris ikke død xD ? .. han så hende jo kun få gange i filmen frks. når han kørte på sin bike hen til kadaj og dem for han lige et syn eller noget hvor han møder hende.. ret mig vis det jeg siger ikke passer -.-
|
|
|
Post by Steve Leonard on Dec 16, 2006 16:54:05 GMT 1
så vil jeg rette dig. for han havde masser af mugligheder for at få et glimrende knald. han er bare for svans til at indse det
|
|
|
Post by Kyrie Eleison on Dec 18, 2006 13:31:29 GMT 1
Caim jeg vil da med glæde udfordre dig på en test om FF viden hvis du tør xD
|
|
Caim Sparda
Elev
|
Post by Caim Sparda on Dec 18, 2006 21:17:10 GMT 1
Det staves Sephiroth eller bare udtales som gud hehe og ff7 er den beste af dem alle..ff8 er for nem... og ja du kommer bare med en test
|
|