Amy White
Elev
Evne: har vinger og kan derfor flyve
|
Post by Amy White on Jan 1, 2007 16:44:24 GMT 1
._. Thea, endnu engang er jeg misundelig! - Kunne virkelig godt tænke mig at prøve alt det der inde for skuespil, -Desværre er der bare ingen skoler i mig område :/ ^^ -Anyways! Du er heldig
|
|
Thea Valens
Elev
Evne: Manipulere med folks f?lelser
? Thea valens ?
|
Post by Thea Valens on Jan 1, 2007 17:23:51 GMT 1
Heh, tak Amy.. jeg synes også selv jeg er meget heldig, for det er virkelig fedt! men lad os nu se hvor langt tid der går inden det er slut, for man må sige at det er en risikabel karriere hvis man vil fortsætte..
|
|
Amy White
Elev
Evne: har vinger og kan derfor flyve
|
Post by Amy White on Jan 1, 2007 17:36:49 GMT 1
Ja, selvfølgelig, men det er også spændende. -Jeg skal på efterskole her næste skoleår, men mine forældre kræver at den skal være med i KFUM. - Rimelig træls, for så kan jeg ikke komme på dramaefterskole :S
|
|
|
Post by Faith Elizabeth o'Connor on Jan 2, 2007 12:09:44 GMT 1
Thea, min helt store drøm er at blive skuespiller og lægge stemme til film.
Hvordan kom du ind i det, og kan du evt. gi nogle links?
|
|
Thea Valens
Elev
? Thea valens ?
|
Post by Thea Valens on Jan 2, 2007 15:18:54 GMT 1
altså jeg har rigtig gode kontakter. jeg kender op til flere skuespillere som dubber, og ved hjælp af dem fik jeg en praktik plads på sun studios, hvor de lod mig prøve.. det er altså ikke noget de normalt gør, men på den måde fik de øjnene op for mig..
jeg er ikke sikker på at du vil komme ind i branchen ved at skrive derind, de lader ofte kun folk som de på en eller anden måde kender kommer ind, og jeg går på den her dramaskole som har et super ry.. Deruodver skal man gennemgå en masse stemmeprøver og derefter udvælges hvilket er meget få der bliver. men du kan jo altid prøve, og bliv ved med at tro på dig selv..
|
|
|
Post by Kyrie Eleison on Jan 3, 2007 14:23:14 GMT 1
Navn; Morten Alder; 15 I fritiden; Er jeg sammen med venner og går på efterskole. Jeg elsker at; Penge, vennerne Livret; Lasagne Yndlingsfilm; LOST (godt nok en serie) Yndlingsband; Har faktisk ingen Bedste sang; Der er noget galt i danmark - med john mogensen Bedste bog; Ved snart ikke. Læser så mange bøger jeg ikke kan vælge en bestemt Bedste Genre; Fantasy Dyr; Nope har ingen. Andet; Går på efterskole nær hobro ^^
|
|
|
Post by Lillith le Fay on Jan 3, 2007 14:33:25 GMT 1
Navn; Sabine Alder; 17 - lidt endnu ^^ I fritiden; Arbej- nå nej, det gør jeg ikke mere.. Hmm.. Skriver romaner, tegner (en helvedes masse), læser og hvad jeg nu ellers lige kan finde på af sjove ting ^^ (Ja, jeg har også venner >.<) Jeg elsker at; Sove xD Livret; Lasagne Ò.ó Yndlingsfilm; Signs Yndlingsband; ... Øh... Der er lidt for mange til at de alle kan nævnes... Kan ikke specificere dette emne... Bedste sang; Se sidste svar ^^ Bedste bog; En af Joseph Delaney ^^ Bedste Genre; Fantasy/krimi/sci-fi/osv. Dyr; Kat ^^ Min lille Albus, er nok den mindst katteagtige kat i verden -.- Andet; ... Næh?
|
|
Jake Kayhan
Elev
Evne: Manipulere med Glas
Jake Kayhan, 19 ?r... I am not a hero, I am not an angle. I am just a man!
|
Post by Jake Kayhan on Jan 4, 2007 11:07:18 GMT 1
Hvem drømmer ikke om at komme på det store hvide lærred
|
|
Thea Valens
Elev
? Thea valens ?
|
Post by Thea Valens on Jan 4, 2007 11:11:55 GMT 1
Haha, men der er nu mange måder at se sig selv på.. Altså at høre sig selv som en eller anden tåbelig haletudse med kyse og hugtænder, gør ikke altid en så stolt. Så jeg vil rette dig Jake, 'hvem drømmer ikke om at se sig selv i i favnen på Orlando Bloom, på dte store hvide lærred..' :b
|
|
Jacinthe N. E. N. Lerche
Elev
Evne: Bryde ind i folks tanker og sind
Who knows what a little love could do to me?
|
Post by Jacinthe N. E. N. Lerche on Jan 4, 2007 17:35:16 GMT 1
IIIIIIIIH SMØLF! >_< Du stjæler altid mine idéer.. Vi tænker for ens.. Det er blevet bevist masser af gange før.. Sådan sker det når man er for meget sammen.. >_< Navn; NONO ita a secret! Alder; 11 "Arbejde": En gang imellem Amatør skuespil for DB Event, og frivilligt, ubetalt medhjælper og meget andet i min rollespils klub, som kan anses for arbejde, men også som en fritids ting.. I fritiden; Spiller jeg alt den slags rollespil jeg kan. Ellers bruger jeg meget til på at skrive noveller, digte, male, synge, skrive sange og lave kostumer. Jeg elsker at; Synge, spille rollespil, tegne, digte, skive, og at være med mine dejlige venner ^^ Livret; Kinesisk eller Sushi Yndlingsfilm; Phantom of the Opera eller The Da Vinci Code. Derefter National Treasure, Pirates 1-2, Bad Company, og efter det alle x-men filmene. Serie; LOST, helt klart! Derefter kommer den næsten lige så gode serie, Greys Anatomy. Yndlingsband; Evanescence, derefter Nightwish, derefter Within Temptaton. Bedste sang; Evanescence; Missing og Away From Me. Nightwish; Dark Chest of Wonders, derefter End of All Hope. WT; Somewhere Bedste bog; Jeg læser meget, og kan næsten ikke vælge. Men den ALLER bedste er Dæmon Jægeren af Eoin Colfer. Derefter kommer Artemis Fowl serien af E.C., så kommer Bartimæus triologien af Jonathan Stroud, og til sidst Deltoras Bælte serien af Emily Rodda. Bedste Genre; Fantasy eller Fantasy/Sci-Fi bøger. Dyr; To heste, to katte, et marsvin og en hund. Andet; Well.. Jeg er rollespiller, og spiller alle former for rollespil, eller har prøvet alle, spiller dog ikke fast bord rollespil, men alt andet(RPG, bog rollespil, ud af hovedet, live osv.) Bopæl; Vemmelev (Noone knows where it is ) Skole; Forlev Friskole Udover det bliver jeg betegnet som Emo og Goth'er og er egentlig ganske enig. Jeg interessere mig meget for Goth, og ved en hel del som de fleste ikke ved, og Emo.. Ja, sådan er jeg bare stemplet, og jeg er egentlig enig.. Jeg er Emo-kid.. _ _# Mere kommer sikkert..
|
|
|
Post by Arrai Tsumo on Jan 6, 2007 10:47:02 GMT 1
Navn: Tinna (Men jeg forbliver en dreng!) Alder: 14 Køn: DRENG! (eller... jeg mangler noget, og lidt irreteret på det der hedder bryster, men jeg er en dreng!) ting jeg elsker: Daniel, mine venner og mine dyr. ting jeg hader: mad!!! Baddhr! Dyr: 2 køer: Mikkel og Kiwa. 2 katte: Panter og Nuser. 1 fugl: Birdy. laver i fritiden: Går til ridning på et liga junior hold på VBR som den yngste. går tur med Kiwa mindst 1 time om dagen... passer skolen, hænger ud med vennerne og Nuttie ^^ læser Manga´er, ser Animéer sidder foran computeren, malker køer, løber ærner for naboen, laver hus arbejde eller fanger vild slupne køer. Ting jeg har gået til: Spejder 2 år. (da jeg var 6 og 7 år XD) Ridning på PSR i 2 år, (startede som 12 årig, men er meget lærnem, så der kom nogle mænd fra VBR som ville have mig på deres dressur og tilridnings liga junior hold XD forstår ikke hvorfor men er stolt af det.) Teater 9 år. (er ret så god... ^^ startede da jeg var 4 og har været med i en film jeg ikke kan huske hvad hedder XD) svøminig 2 måneder (var vandskræk til at starte med, til jeg Bitch fightede Julie Østergård på stranden, og huhn skuppede mig i vandet XD jeg rev hende med ned og plaskede selv ind til land så godt jeg nu kunne XD og så var den vandskræk væk.) jeg svømmer ret godt, tør springe fra vipper og alt muligt, er total kold overfor det nu, og kan slet ikke forstå at jeg engang var bange for vand. Andet: er måske lidt syg i hovedet XD
|
|
|
Post by Faith Elizabeth o'Connor on Feb 23, 2007 13:45:33 GMT 1
Jeg tilføjer lige en; Ting jeg ikke ville drømme om nogensinde at gøre; Spille Magic kort, det er en princip sag. Få et job jeg ikke ønsker mig *mere kommer*
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Mar 3, 2008 10:28:26 GMT 1
Navn; Camilla
Alder; 15
I fritiden; spiller rollespil(board kun), hører musik, chatter og læser Manga og er ser Anime.
Jeg elsker at; spille rollespil og være sammen med kæresten, snakke, drille folk.
Livret; har ikke nogen, men elsker is og chokolade
Yndlingsfilm; Mit Liv Som Geshia
Yndlingsband; Linkin Park (Men elsker alt slags musik)
Bedste sang; Svært, men tror Linkin Park - Breaking The Habit
Bedste bog; Tusmørket
Bedste Genre; Fantasy, romance
Dyr; Ingen.. Elsker katte
Ting jeg ikke ville drømme om nogensinde at gøre; Den er svær.. hmm.. At være min kæreste utro.
Andet; Er Wannabe Emo og Art er min vampyr-mester x)
|
|
|
Post by riley on Mar 4, 2008 20:20:38 GMT 1
Navn: Maiken (evt Elizabeth eller Helena) "Jinx" Alder: 14 lange år oO I fritiden: Laver kostumer, RPG, guitar, tegner, maler, synger, skuespil som i teater xD Jeg elsker at: Sy, tegne, RPG'e, drikke øl xD Nørde tegneserier osv xD Livret: En god potion salat med det hele er altid dejligt ^^, Yndlingsfilm: Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street, the Phantom of the Opera, Edward Scissorhands og... Sleepy Hollow ^^, Yndlingsband: Flyleaf, Cradle of Filth, (det gamle) Nightwish, Sirenia, Within Tamptation og klassisk musik ^^, Bedste sang: Pyyh.. Den er svær oO Night of Passion af Poodles Bedste bog: Phantom af Susan Kay, the Masque of the Red Death af Edgar Allan Poe Genre: Gotisk Dyr: Et jordegern der indtilvidere hedder Hazel Jacque Sweeney "Bobby" Dark xD Andet: Har jeg sagt at jeg elsker øl? xD Nej, jeg er en lalleglad lille person der bliver hjemmeundervist af farmand (Gah!) og er gal med tegneserier (X-Men og The Umbrella Academy) Jeg er anti-mangasm og elsker at rejse og cookies xD
|
|
|
Post by ifipinaqu on May 23, 2019 16:17:13 GMT 1
|
|