|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Sept 1, 2008 13:49:09 GMT 1
Nightmare nikkede bare af at hun fortalte at Yo var hendes halvsøster. Han vidste også godt fra Yo af, at de ikke havde haft kontakt før nu. "Du med" sagde han roligt, hendes evne ville være en god nytte, men hvis de gik rytter rundt om at han var leder af Nightwalkers, så var hans venskaber på skolen sikkert helt forbi.
|
|
Jocelyn Faa
Elev
Kan g?re sig usynlig (medlem af Nightwalkers)
|
Post by Jocelyn Faa on Sept 1, 2008 17:23:45 GMT 1
Hun klappede kort i bordet og så engang i hænderne hurtigt efter hinanden, dog i en dæmpet tone, så det ikke vakte opsigt "Genialt" Hun smilede bredt og betragtede Nightmare "Så håber jeg at jeg kan gøre nytte på en eller anden måde" Et skævt smil, før den vendte tilbage til det normale og venlige ansigt. Jocelyn lod derefter sine øjne glide lidt rundt på de andre folk i kantinen, gad vide hvor mange herinde der var medlem af Nightwalkers? Nå dem mødte hun jo nok en eller anden dag "Men jeg vil håbe der ikke er nogle alt for kloge hoveder i modstanderens lejr" Lød det smilende fra hende "Jeg mener - ellers kan de hurtigt regne ud hvem lederen er? Efter den avis artikel står det jo klart at mutanten har gule øjne - det er ikke ligefrem normalt selv blandt mutanter og så navnene... Nightmare og Nightwalkers... " Hun lagde specielt tryk på forstavelsen i de to navne.. Night.. "Bare sådan hvis du ikke havde lagt mærke til det" Hun grinede blidt og lænede sig igen tilbage i stolen
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Sept 2, 2008 7:59:50 GMT 1
Nigle ignorerede hendes ord. Hun var allerede irriterende. Han havde haft lagt mærke til de to ords ligheder, men det var ikke noget der rørte ham. Og omkring de gule øjne. Der var mange mutanter på denne skole med gule øjne? Det var ikke nogen sjældenhed. Dens uden havde Nigle en farve forskel på sine øjne, ergo var det ene øjne mere gult end det andet. Så var det virkelig så nemt at tro det var ham? Han forholdte sig roligt. "Hvis du har spørgsmål, så gå ude i gyderne og find en rød stjerne" sagde han roligt og blev færdig med sin mælk og mad. Han rejste sig op og satte det ud, inden han begyndte at gå ud af kantinen. Han skulle op og pakke inden han forladte skolen om aften.
// Out
|
|
Jocelyn Faa
Elev
Kan g?re sig usynlig (medlem af Nightwalkers)
|
Post by Jocelyn Faa on Sept 2, 2008 18:02:25 GMT 1
"Glimrende" Lød det bare fra hende, til hans sidste besked om hvor hun kunne få informationer. Hun betragtede derefter Nightmare indtil han var forsvundet ud af kantinen, før hun rejste sig op med et stort smil *Så er det på plads* Hun gik derefter ud af spisesalen, da der ikke længere var nogen grund til at blive derinde.
//OUT
|
|