|
Post by Kyrie Eleison on Aug 25, 2008 21:12:12 GMT 1
"Min grund?" Lød det stille fra ham, inden han gav sig til at tænke i tavshed. Ja hans grund var jo ikke helt som så mange andres, især den måde Nigle formulerede det på, gjorde ham lidt i tvivl. Ja hvorfor ønskede han at dræbe mennesker? Det var han egentlig ikke sikker på at han overhovedet ønskede.. "Min grund" Lød det igen fra ham, som for at tilkendegive at han ikke havde glemt spørgsmålet, men bare lige skulle tænke lidt. Spørgsmålet var dog forventet, for han kunne ikke side og udfritte Nigle, uden der ville komme kontra spørgsmål, så meget var Kyrie klar over... "Tjah - jeg har ændret mig meget på de to seneste år" Kom det stille fra ham "Da jeg startede her, kom jeg med i noget der kaldte sig "klanen" en bande ligesom denne, der kæmpede mod menneskerne, og det gik så vidt at det kom til angreb på det hvide hus" Han holdt en lille pause som man nu engang gjorde når man fortalte længere beretninger "Dengang hadede jeg mennesker over alt på jorden, pågrund af den behandling de havde givet mig" Han smilede lidt for sig selv "Men jeg har ændret mig... Jeg hader dem ikke på samme måde som du gør... Ja jeg ønsker da at vi ikke bliver undertrykte længere og jeg tror ikke på at det kan løse sig via fredens vej, men et decideret had har jeg ikke... Lad os hellere sige at mit hoved motiv ligger i interessen" Han lukkede kort øjnene og undlod et lille gab, inden han igen så på Nigle "Da jeg hørte om dette..projekt, tænkte jeg at det kunne være interessant at se hvad det førte til, hjælpe og se om jeg kunne forhindre at denne gruppe fik samme skæbne som den forrige" Så var fortællingen faktisk ved vejs ende "Så for kort at opsumere det, så er det interessen som er hovedgrunden til at jeg befinder mig her" Kyrie var ikke den der gik og hadede folk, han var en afslappet laid-back type som tog tingene stille og roligt.. Eller sådan virkede han, for hans facade var altid rolig og afslappet, som om han var bekymringsfri... Ingen har kunnet bryde hans facade og ingen får mere at vide end han selv bryder sig om, medmindre disse er tankelæsere eller noget i den retning
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Sept 1, 2008 14:05:30 GMT 1
Nigle nikkede bare af hans forklaring og så stille på den dansene flamme foran dem og sagde stille hvad han havde tænkt sig at give Kyrie som stilling i Nightwalkers, hvis han ønskede det. "Jeg ønsker dig om vice-leder her i Nightwalkers" sagde han roligt, mens han stadig stirrede på flammen. Han virkede helt væk, selvom han var ved fuld bevidsthed.
|
|
|
Post by Kyrie Eleison on Sept 1, 2008 17:12:24 GMT 1
Kyrie betragtede afslappet Nigle da han blev tilbudt en ret vigtig rolle i dette spil. Tjah Kyrie ville jo gerne hjælpe Nightwalkers, forhindre dem i at fejle som klanen gjorde det før ham, vice-lederen havde en god central rolle uden at alt søgelyset lå på ham, hvilket jo var udmærket. "Hvorfor?" Lød det så roligt fra Kyrie. Ja han ville gerne vide grunden til hvad det var der gjorde at Nigle ville stole så meget på Kyrie. Det skulle også være de rigtige grunde for at tage stillingen. Kyries blik virkede utrolig skarpt, fordi den grønne smaragd farve glimtede i flammen fra lyset og gav det hele et lidt mystisk skær. Kyrie var glad for denne skarpe grønne farve, for det var tit nemmere at drage folk ind i en slags hypnose og få dem til at se en ind i øjnene. Kyrie lod sin ene hånd køre igennem det rødbrune hår, før hans blik også lod sig fange af lyset.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Sept 4, 2008 13:27:22 GMT 1
Nigles opmærksomhed var stadig på lysene og han kom med et mindre smil, da Kyrie spurgte. "Fordi du er den stærkeste i gruppen og virker til at vide hvordan en gruppe skal kører. Det ville give mange gode egenskaber hos Nightwalkers" sagde han roligt og så op på Kyrie med sine hologram sorte øjne, hvor ild genspejlende. "Ønsker du at blive vice-leder?" spurgte han mens han så søgende på ham for at få et svar.
|
|
|
Post by Kyrie Eleison on Sept 5, 2008 12:55:55 GMT 1
"Tjah" Lød det tænksomt fra ham... Fra den position havde han jo netop den pågældende autoritet til at kunne gøre det han gerne ville... At hjælpe Nightwalkers. "Så lad gå da" Kom det afslappet fra ham, efterfulgt af et lille overfladisk smil der dog lignede et ægte smil så godt at det var umuligt at se forskel, især i denne sparsomme belysning "Jeg acceptere" Kyrie lænede sig lidt tilbage, tog hænderne op af lommerne og foldede dem afslappet bag hovedet "Så - Jeg går udfra at med jobbet følger der også et større ansvar?" Han forventede ikke at han ville kunne gå og drive den af hele tiden som vice-leder. "Åh ja forresten... Der kom en person og antastede mig på et pizzaria her forleden, han ville vidst gerne havde et møde med dig for at blive optaget i Nightwalkers... Jeg kan ikke helt huske hvad han hed.. Ny elev.. Hunde furry" Kom det afslappet fra Kyrie...
|
|