|
Post by Dane Xanders on Aug 6, 2008 21:42:20 GMT 1
((heh sorry... har ikke rigtig biologi så den slags viden hænger sku ikke ved ._.))
Dane holdte bare kysset og ville dagen efter nok ikke gøre så meget ud af det her ud over nok at blive rød i hovedet når han så hende og muligvis ikke forlade sit kontor særligt ofte i lidt tid men lige nu ville han bare nyde øjeblikket fuldt ud og så længe som muligt så længe der ikke skete noget han ikke havde lyst til eller følte var at gå for langt
|
|
|
Post by Rektor (Angel) on Aug 6, 2008 21:58:34 GMT 1
((det har jeg nu heller ikke fået at vide i biologi.. -_-'' Jeg arbejder bare på et sygehus og så skulle det da lige tjekkes da jeg kom forbi sådan en høre-ting som læber høre med.. XD))
Kate nød kysset, holdte det og formede det så stille og roligt til et lidenskabeligt tungekys. Hun lod hånden i hans nakke bevæge sig op i hans hår, lod håret kilde hendes bløde hud imellem fingrene og dansede så lidenskabeligt med hans tung. Hun bevægede sig stille op, tog hånden fra under sit eget hoved og lagde det under hans. Så bevægede hun så langsomt og med smidig krop hen over ham, for så at ende op over ham med et ben på hver side af hans underliv. Kysset havde holdt og var mindst lige så lidenskabeligt nu, som før. Hun mærkede sit hjerte hamre i hendes bryst, det hamrede af glæde og lyster. Hun måtte tøjre sig, for sådan var hun ikke. Det var dragen der havde taget i hende. Men hvorfor kæmpe imod når hun nød hvert et øjeblik der var. Hun ville have mere..
((Jeg er ikke så god til skrive om kærlighed og lidenskab, så du må lige bære over med mig, hvis det lyder underligt.. XD Det er sjovere i virkeligheden end bare at skrive om det.. XD))
|
|
|
Post by Dane Xanders on Aug 6, 2008 22:06:11 GMT 1
Dane holdte kysset men var lidt imod tunge kysset til at starte med men til sidst fik hun sin vilje. han nød hendes fingre i hans hår og syntes det var meget rart imens hans hjerte begyndte at hamre en del hurtigere end før i han brystkasse. han nød hvert sekundt og håbede bare at de ikke endte med at gå for langt så de begge to ville fortryde det her virkelig meget dagen efter
((gør ikke noget og jeg er sikker på du har ret i at det er sjovere i virkeligheden men har aldrig prøvet))
|
|
|
Post by Rektor (Angel) on Aug 6, 2008 22:34:36 GMT 1
((ik..? hvorfor ik? eller det er måske for personligt? Bare sig til så. XD))
Kate fornemmede han tøvede og slap derfor hans læber. Hun kiggede lige ned i hans ansigt, hans smukke ansigt. Hun smilte tøvende og konstaterede så "vi burde stoppe, ik?" hendes drageside ønskede mere, meget mere. Men hun burde ikke. Hun ville ikke gå for vidt. Hun sukkede kort, trådte ned ved den anden side af ham og væltede så ned af sengen med et lille brag. Hun var kommet for tæt på kanten og lå derfor nu med numsen i vejret og snuden lige end i gulvtæppet. Hun tumlede hen på siden at ligge, tog hånden til næsen og kiggede bare forbavset op på ham. Hun var dækket ind i et hav af blodrødt skæl under holouret, så derfor kunne hun intet mærke. Hun smilte muntert frem for sig og satte sig så op med et muntert smil om læberne. Hun vendte pinagtigt hovedet væk fra ham, kæmpede sig svimmelt op at stå og vaklede så hen imod døren til badeværelset "jeg.. øh toilet..!" hun åbnede døren, væltede ud på toilettet og pludselig sad hun på toiletbrættet og vidste ikke helt hvordan hun var havnet der. Hun lukkede døren efter sig og rejste sig op. Hun tændte håndvasken, skyllede sine kinder for at live sig selv lidt op og tørrede sig så derefter. Hun vendte ansigtet op imod sit spejlbillede, sukkede kort og gik så ud ti ham igen. Hvad lavede hun dog her?
|
|
|
Post by Dane Xanders on Aug 6, 2008 22:44:01 GMT 1
Dane så på Kate og nikkede til svar ved hendes spørgsmål. han syntes det ville være at gøre det forhurtigt selvom han havde lyst og hun sikkert også havde det. han satte sig op og spurgte "er du okay?" da hun endte på gulvet på den måde. han ville helst ikke se hende være kommet til skade men det lod ikke til at hun var blevet andet end pinligt berørt over det da hun skyndte sig ud på toilettet og kom ud igen kort efter. han vidste ikke helt hvad han skulle sige men håbede dog at det her ikke ville blive for akavet dagen efter og i noget tid frem
((aldrig haft en kæreste XD))
|
|
|
Post by Rektor (Angel) on Aug 6, 2008 22:58:24 GMT 1
Kate stoppede op i døren, kiggede roligt på ham og virkede næsten ædru igen. Hun smilte svagt, stod og kiggede på ham, som var hun bange for at miste ham og den tryghed han gav hende. Hendes blik vandrede hen imod vinduet hvor der stod en godt polstret stol, hun sukkede kort og vendte så igen sine eftertænksomme blikket tilbage imod ham. Hun knugede sin hænd til dørkarmen, lod blikket dale og vidste ikke helt hvad hun skulle gøre. Hun ville ikke miste ham. Hun vendte blikket op imod ham igen, smilte usikkert og gik så hen imod ham med lette, næsten lydløse skridt. Hun havde været okay før, fysisk smerte var næsten umuligt for hende at føle. Men smerter i sjælen var som en virus. Hun hadede det og vidste aldrig hvordan hun skulle håndtere det. Hun gik hen til ham, bøjede sig ned og kyssede ham kort og blidt i panden. Så gik hun rundt om sengen og lagde sig ved siden af ham med ryggen til ham. Hun lå i fosterstilling med sine dybe tanker, hænderne knuget tæt ind til brystet og sagde så pludselig med en mild nærmest tiggende stemme "vil du ikke holde om mig?" hun vendte sig ikke om, talte bare ud i værelsets mørke og håbede så inderligt han ville lægge sine arme om hende og knuge hende ind til sig i tryghed og varme..
|
|
|
Post by Dane Xanders on Aug 6, 2008 23:04:07 GMT 1
Dane så på Kate som hun stod der i dørkammen. han kunne ikke lade være med at synes hun var smuk så da hun så på ham som om hun var bange for at miste ham forsøgte han at opmuntre hende ved at smile varmt til hende. han fulgte hende med blikket som hun gik rundt om sengen og lagde sig i foster stilling . han gjorde som hun bad om og lagde sig ned bag hende hvorefter han blidt lagde armene om hende for at gøre så meget han nu kunne for at vise hun ikke skulle være bange for at miste ham foreløbig. han havde ingen planer om andet end at være sammen med hende og passe sit arbejde som skolens læge
|
|
|
Post by Rektor (Angel) on Aug 6, 2008 23:24:40 GMT 1
Hun knugede hans hænder i sine, ikke stramt, bare fast nok til at hun kunne fornemme dem imellem sine hænder. Hun lukkede sine øjne i, mærkede hans ånde imod sig og smilte roligt frem for sig i mærket bag øjenlågene. Hun mærkede hans varme strømme til sig, mærkede hans beskyttende væsen så tæt og dejlig. Hun smilte drømmende frem for sig og sagde så med sine øjne fortsat lukkede "tak.. min kære Dane.. tak for alt! hun var tydeligt blevet lige så træt som før igen. Hun ville bare sove her i hans trygge arme og så vågne op i morgen og tage alle bekymringerne til sig igen. Men for nu ville hun bare slappe af, ville bare føle sig uskyldig og beskyttet her i hans varme arme..
|
|
|
Post by Dane Xanders on Aug 6, 2008 23:33:51 GMT 1
Dane blev liggende sådan med Kate og nød bare hendes nærvær lige nu. han ville ikke bekymre sig om andet end nuet indtil dagen efter når de begge var ædru igen. han svarede hende roligt "det var så lidt... og jeg vil også gerne takke for alt min kære Kate" han håbede bare ikke de ville være alt for akavede omkring hinanden dagen efter for det ville ikke være lige så rart som nu hvor de bare lå og nød at være tæt på hinanden på den her måde som de gjorde nu for det var skønt
|
|
|
Post by Rektor (Angel) on Aug 6, 2008 23:46:08 GMT 1
Kate smilte roligt frem for sig, trykkede sig ind til ham og lå så bare helt stille og nød momentet. Hun mærkede hendes øjne der blev tungere og tungere jo flere sekund der passerede. Hun mærkede sit sind der blev omsluttet af mørke og intethed. Hun smilte svagt, hendes vejrtrækning blev langsommere og så faldt hun ned i mørket hvor kun drømme og mareridt herskede. Men for første gang i meget lang tid havde hun ikke mareridt om elever der blev hængt og slået ihjel på grufuldeste måder. Hun mærkede ikke store smerter ved da hun selv skulle stå for skud, men havde derimod en sød drøm om kærlighed og fred i sind og verden Hun drømte om vidunderlige ting, ting man kun kunne drømme om. Hun smilte lykkeligt frem for sig..
SLEEP//
|
|
|
Post by Dane Xanders on Aug 6, 2008 23:50:44 GMT 1
Dane lå og lyttede roligt til Kate som hendes åndedræt blev mere og mere roligt indtil hun endeligt sov. han nænnede ikke at rykke sig væk fra hende så han blev liggende og til sidst fald han selv i søvn og drømte gode og rolige drømme imens han i sin søvn smilede og bare holdte hende roligt og blidt ind til sig hele natten igennem
//sleep
|
|
|
Post by Rektor (Angel) on Aug 7, 2008 10:46:18 GMT 1
Kate vågnede roligt ved hans ånde i nakken, hun kunne huske det hele og smilte derfor bare roligt frem for sig. Hun fjernede forsigtigt hans arme og slangede sig så ud af hans favn og ned på gulvet. Hun listede hen til badeværelset og skyndte sig så derind. Hun kiggede sig tilfældigt i spejlet og blev så mødt af et monster med hår i alle retninger og sorte streger helt ned over kinderne. Hun gispede forskrækket, men genkendte så sig selv og rystede muntert på hovedet. Hun trak tøjet af, tændte for bruseren og gik så ind under de varme stråler. Hun skulle helt klart have et bad og klare sine tanker, inden hun skulle konfronteres med Dane. Bare tanken gjorde hende både glad og bange. Hun frygtede de pinlige øjeblikke og.. åh gud, hvad havde hun ikke alt lavet dagen før? Hun havde danset rundt på torvet og været ved at blive kørt ned flere gange. Hun tog hånden for munden og sukkede. Hvor pinligt. Efter bad tørrede hun håret og fik igen tøj på. Tanken om at skulle krybe den i det samme festtøj som dagen før, var skrækkelig. Især nu hvor hun skulle ud til ham. Men der var ikke andet. Hun satte håret nogenlunde og satte lidt makeup med noget hun havde haft gemt i sko og tøj hist og her. Hun smilte roligt, tog en dyb indånding og vandrede så ud i rummet igen. Ud til Dane..
|
|
|
Post by Dane Xanders on Aug 7, 2008 12:55:22 GMT 1
Dane vågnede ikke da Kate slangede sig væk fra ham og gik ud på badeværelset for at få et bad. han vågnede først da vandet lød derinde fra og det eneste han gjorde var at strække sig og lige sikre sig at hans hår og tøj sad som det skulle. han rettede nogle folder ud og sørgede for at håret sad som det plejede. han var udemærket klar over hvad der var sket dagen før og var glad for det ikke var blevet til andet end kys lige foreløbig. han sad på senge kanten da hun kom ud fra badeværelset og sagde varmt "godmorgen" imens han smilede til hende
|
|
|
Post by Rektor (Angel) on Aug 7, 2008 13:01:54 GMT 1
Kate smilte glad til bage, lod blikket dale kort og sagde så da hu igen kiggede på ham "godmorgen... sovet godt?" hun sagde det sidste imens hun var på vej hen imod sengen. Hun satte sig ved siden af ham. Mærkede sit våde hår der lå ned over hendes hud, det føltes dejligt og afkølende. Hun mærkede at hun rødmede svagt, smilte genert og sagde så med en stemme der tydeligt var sand, men meget genert "øhm, jeg hyggede mig i går, det var.. hyggeligt!" hun vendte ansigtet op imod ham og smilte varmt. Hendes hår røg ned over hendes ansigt og indhyllede det i rødlige farver..
|
|
|
Post by Dane Xanders on Aug 8, 2008 10:52:32 GMT 1
Dane smilede varmt til Kate og svarede ærligt "meget godt" han syntes virkelig hun var smuk og kunne bare ikke lade være med at smile til hende. han blev selv lidt genert da han svarede "jeg hyggede mig også... det var rart" han var lidt nervøs for det hele virkede så akavet nu helt anderledes fra tidligere men han håbede det kun var meget midlertidigt
|
|