|
Post by Shiri Appleby (Nightmare) on Jul 12, 2008 21:42:23 GMT 1
Dagen var noget sit midtpunkt og Shiri kom stille ind af døren. Hun var lige ankommet, da hendes værge ville kører hende til dette nye sted. Hun rystet på hovedet. Hvad skulle dette sted gøre ved hendes liv? Hendes værge, Chris havde tydeligt sagt: 'Det er stedet til at få nye venner.. Dette er stedet hvor du kan møde nogen som dig..' Shiri lavede en grimmasse og sagde tydeligt og højt, mens hun ramsede det op som Chris havde sagt: "Dette er stedet hvor du kan møde nogen som dig.." hvor efter hun lavede nogle fedtmule grin og sukkede dybt. Hun ville hellere være i sin gamle by, selvom hun var hadet. Hendes skoletaske på ryggen var hendes bevis. Unwanted and Unknown.
|
|
|
Post by Darcy O'Breen on Jul 12, 2008 21:59:17 GMT 1
Darcy kom gående efter pigen i selv samme samme øjeblik som hun begyndte at tale til luften. Det første Darcy lagde mærke til denne pige var hendes rygsæk med teksten på, og hun tænkte ved sig selv: *Det' sjovt som vi mennesker bliver ved med at hænge i mindernde.. og det uanset hvor dårlige de er. Vi burde kigge fremad mod horisonten og fremtiden istedet for at blive ved med at gå og kigge tilbage over skuldren på det der er fortid .. Men på den anden side: man kan jo altid sige hvad vi mennesker bør gøre - det er bare sjældent at vi rent faktisk gør det vi bør gøre.* Endelig skulle Darcy ikke være den der holdt sig hellig fra dette - hun havde jo trods alt en meget grim og barnlig rygsæk liggende oppe på sovesalen med sine ting i, og hun blev da også enig med sig selv om at skaffe sig af med den ved den først givne lejelighed. Hun kiggede igen på pigen foran sig og bestemte sig for at indlede en samtale: "Hej.." sagde hun venligt og afventede den anden pigen reaktion. At dømme ud fra hendes lille "tale" før kunne det også godt virke som om at hun var ny her på stedet, men så meget desto bedre.
|
|
Mitch
Elev
Evne: Halv menneske og halv albino tiger
I alone, the great white hunter, i march untill the dawn brings me rest!
|
Post by Mitch on Jul 12, 2008 22:07:31 GMT 1
Tunge hårde skridt lød ned af trappen imens en stor skikeklse formummet i tøj og fuldstændig skjult fra omverdenens blikek af store læder handsker o en hætte trøje og sine enorme jeans og de alt for store træsko roligt bevægede sig frem af, imod den sidste trappe og så frme for sig, ikke langt væk stod en pige han da kraftigt mente at have set før ved døren stod der en eanden pige der muligvis (ret tænkeligt) var ny på stedet " Hej " røg det næsten ud af uden han egentlig selv tænkte over det. Han utrolig dybe stemme gav et svagt ekko i hallen
|
|
|
Post by Shiri Appleby (Nightmare) on Jul 12, 2008 22:13:07 GMT 1
Shiri så underligt skiftede på dem begge to. *Okaaay, velkommen til plante Weirdo* tænkte hun for sig selv, men smilte bare venligt til dem begge to, så hendes tanker ikke var til at læse. "Hejsa.. jeg er ny her" sagde hun bare kort og skiftede på dem, med sine mørkebrune øjne, som næsten var lige så mørkt som hendes hår. *hvad har du dog roddet mig ud i Chris?*
|
|
|
Post by Darcy O'Breen on Jul 13, 2008 10:33:32 GMT 1
Darcy kiggede over på Mitch da han kom gående. Hun mente bestemt også at hun havde set ham før, eller rettere sagt hun var helt og aldeles sikker på det - han var jo ikke en man bare sådan lige glemte igen. "Hey Mitch" sagde hun med et smil og kiggede over på ham. Det var sandt at han var noget for sig hvad angik udseende, men det var jo på den anden side ikke noget han kunne gøre for. En uvenlig kold vind blæste ind igennem hallen fra den åbne dør, og Darcy vendte sig derfor om for at få den lukket så varmen ikke forsvandt. Da det var gjort vendte hun sig om mod de andre igen. Da pigen nævnte at hun var ny på skolen kiggede Darcy med voksende nyskerighed på hende. "Jeg er også ny her, sådan da.." svarede hun med et smil. "Men jeg er nu sikker på at du nok skal falde til her når du vender dig til stedet" igen blev det sagt med et smil. Hun fejede lettere iriteret en tot af det lange blonde hår væk fra sit ansigt da den blev ved med at falde ud foran hendes ansigt.
|
|
Mitch
Elev
|
Post by Mitch on Jul 13, 2008 11:35:20 GMT 1
" Hej Darcy " hilste han tilbage da han kom i tanke om hvem hun var og smilte stilel selvom det ikke kunen ses da hans ansigt var skjult i skyggen fra hætten. Han betragtede stille den tilsyneladende nye pige " Jeg er også ny " sagde han stille, der var ikek lagt skjul på hans tvivl på om han skulle blive eller gå fors om sedvanligt følte han sig ret akavet placeret
|
|
|
Post by Shiri Appleby (Nightmare) on Jul 13, 2008 19:14:44 GMT 1
Shiri så smilende på dem begge to, selvom hendes tanker var et helt andet sted.. *"Jeg er nu sikker på at du nok skal falde til her når du vender dig til stedet".. Tro om igen søster* tænkte hun for sig selv. "Mit navn er Shiri" sagde hun med et venligt smil og pillede ved hendes hjrte halskæde om halsen, som virkede hun nervøs eller genert. *De er sikkert nemme at manipolere med* tænkte hun og smilende til dem begge endnu, mens hendes blik skiftede på dem og kiggede på den person som snakkede.
|
|
|
Post by Darcy O'Breen on Jul 14, 2008 9:29:16 GMT 1
Darcy kiggede lidt på den anden pige - på trods af hendes facade virkede hun ikke særligt glad for at være på skolen, men det var der jo ikke rigtig noget at gøre ved. Hun vidste faktisk ikke rigtig hvad hun skulle sige, så det endte bare med at hun stod og kiggede ned i gulvet som hun stort set altid gjorde når der var fremmede omkring hende - det var ubehageligt med alle disse nye mennesker som man pludselig blev tvunget til at forholde sig til. I det mindste kunne hun da trøste sig med at hun kendte Mitch, ihvertfald en lille smule, og det hjalp lidt på hendes humør.
|
|
Mitch
Elev
|
Post by Mitch on Jul 17, 2008 18:28:47 GMT 1
Hans katte øjne gav en spøgelses agtig genspejling imens han betragtede pigen det præsenterede sigselv, der var noget over hende, noget hans dyriske side kunne fornemme som en fært der trak gennem rummet til hans udviklede sanser, noget skummelt der diskret fik hans sanser op og køre men for nu forholdt han sig tavs.
|
|
|
Post by Shiri Appleby (Nightmare) on Jul 20, 2008 19:59:57 GMT 1
Shiri var overrasket over deres stilhed. Normalt når man præsenterede sig ville de andre af ren høflighed gøre det samme, selvom hun hørte deres navne da de sagde hej til hinanden. Igen kunne hun høre ordene i hendes indre: Dette er stedet hvor du kan møde nogen som dig fra hendes værge og ordene var Darcy: Men jeg er nu sikker på at du nok skal falde til her når du vender dig til stedet. Ja tak, kendte de folk måske ordet høflighed? Hun havde stadig et smil på og hendes tone holdtes stadig venligt, selvom hendes tanker var et andet sted. "Hvor er det rektors kontor er? Jeg skal vel melde mig?"
|
|