|
Post by Josh Loretz on Jul 3, 2008 18:25:41 GMT 1
Klokken var ved at være 20, dog var det stadig lyst udenfor og det var dejligt i luften. Det havde været en solrig dag og perfekt vejr til at bade i. Døren til dyregården blev åbnet og ind trådte Josh, han åbnede døren på klem for at se om der var nogen derinde, mest af alt for at tjekke at deres dyr ikke smuttede ud. Josh f.eks. blev nødt til at lukke hans chinchilla ud så den kunne få noget motion, det var ikke nok for den bare at være i et bur. Han havde været i byen og købt noget plastic som han havde sat sammen i et bur udenfor, så han kunne sætte Mikito, der var navnet på hans chinchilla, ud i det så den kunne komme lidt udenfor og få noget friskt luft. Josh gik over til Mikitos bur der stod et sted så det passede til en chinchillas krav, f.eks. måtte en chinchilla ikke få træk. Josh fyldte madskålen op og lukkede derefter buret for at tage den lille vanddunk, der hang på siden af buret, for at hælde det gamle vand ud og fylde noget nyt i.
|
|
|
Post by Yo Faa on Jul 3, 2008 18:39:34 GMT 1
Yo trådte ind i dyregården, hun lukkede hurtigt døren efter sig. Uden at kigge sig om gik hun direkte hen til et stort bur i et hjørne. Der var ikke nogen dyr ved siden af det bur. Inde i buret sad 2 undulater på en pind og en Kanin i bunden. Den ene undulat fløj ned på kaninen og sad stille og roligt på ryggen. Yo åbnede buret og lod den stå åben. Hun vidste at der ikke var nogen af dyrene der ville hoppe/flyve ud uden at få lov. Hun smilte lidt for sig selv og kiggede ned på kaninen. "Godaften Tiger, Angel og Gomiz." sagde hun og satte sig på hug Hun aeet kaninen på hovedet og smilte. "Nå Angel sidder du der." sagde hun og tog en finger hent il undulaten. Den hoppede op på hendes fingere og pippede stille. Yo begyndte stille at fløjte til den og smilte. Hun tog en andne finger op imod den anden undulat og fløjtede. "Kom Tiger." sagde hun og stille fløj undulaten ned på hendes finger.
|
|
|
Post by Josh Loretz on Jul 3, 2008 19:20:46 GMT 1
Josh så over imod døren da den gik op, og han rynkede let panden da pigen der trådte ind ikke engang skænkede ham et blik. Josh så kort ned af sig selv og rystede svagt på hovedet. Han rømmede sig kort og hans opmærksomhed landte igen på den lille grå chinchilla i buret. Han så sig kort om efter noget han kunne sætte Mikito i indtil han fik skiftet høet, det var ret vigtigt at en chinchila hele tiden havde friskt hø, for hvis den åd noget der ikke var friskt kunne den blive dødeligt syg. Han fandt et stort tomt akvarium og nikkede godkendene. Han gik over og åbnede buret igen, tog fat helt nede ved roden af halen og hånden rundt om brystet på den og løftede forsigtigt og blidt. Han gik over og lagde den ned i akvariumet inden han gik over og begyndte at tømme buret for hø. Han så endnu engang ned af sig selv for at se hvilket tøj han egentlig havde på i dag. Hans blågrønne øjne søgte ned af ham og tjekkede hvilket tøj han havde på inden han fortsatte hvas han havde begyndt. Han havde en mørkegrå tanktop på, og udenpå den havde han en lyseblå åbenstående skjorte hvorpå han havde smøget ærmene op. Han havde et par sorte cowboybukser på, og et par sorte lacoste sko. Han havde en lys perlekæde om halsen, og et bredt sort læderarmbånd om håndledet.
|
|
|
Post by Yo Faa on Jul 3, 2008 19:36:06 GMT 1
Yo vendte sig om da der blev rømmet. Hun smilte venligt til drengen. "Godaften." sagde hun med et smil og gik ud af buret og smilte kort til undulaterne. "Så er i frie i et stykke tid Tiger og Angel." sagde hun med et smil. Undulaterne fløj væk fra hendes fingre og hun tog hænderne ned af siden og gik ind i buret igen. Tiger fløj hen imod Josh og satte sig på hans skuldre. Yo der havde vendt sig om så ikke noget. Hun rakte en hånd op til vandskålene der var og smilte kort. "Det er da altid noget at Stasiya nåede at spørge mig om at jeg ville tage mig af dyrene." sagde hun med et kort smil og gik ud af buret med vand skålene. Hun kiggede over til drengen og så Tiger sidde på hans skuldre. "Tiger. Kom her." sagde hun og fløjtede kort. Fuglen baskede med vingrene og fløj hen på Yo's skuldre. "Det må du undskylde. Det var ikke med vilje. Men han er meget opmærksomheds krævene nogen gange." sagde hun med et smil og fløjtede kort. Tiger pippede kort og sad bare stille på hendes skuldre. Angel som sad på et bur med klørene kiggede lidt rundt men kravlede tættere hen imod Josh. Den var meget nyskerrig men hvem var ikke det? Yo gik hen til et vindue og åbnede det stille. Hun hældte vandet ud og lukkede vinduet igen. Hun kiggede hen på Josh og så rundt i rummet for at finde Angel. Hun fløjtede kort. "Angel kom her." kaldte hun og kiggede lidt rundt. Hun rystede kort på hovedet og kiggede hen imod Gizmo som sad ved udgang af buret og kiggede på Yo. "Så gå ud da." sagde hun med et smil. Med små hop hoppede den ud af buret og kiggede hen imod Josh
|
|
|
Post by Josh Loretz on Jul 3, 2008 19:50:16 GMT 1
Josh havde ikke følt at det var ham der skulle starte samtalen, da han følte at det måtte være pigens "job" at hilse når hun kom ind i et rum hvor der var andre, og hvis hun ikke hilste måtte hun vel ikke gide. Så Josh havde besluttet sig for at det var pigen der skulle henvende sig til ham. Da hun sagde godaften vendte han sig kort og og smilte skævt til hende. " Buenos Noches. " Hvilket betød godaften på spansk. Josh havde spanske forældre, og talte derfor også spansk. Han tog sig ikke af at hun snakkede til fuglene efter han havde vendt ryggen til, men da hun begyndte at snakke om at det var godt vendte han sig om og rynkede panden en smule. " Undskyld.? " Han forstod ikke hvad hun mente og hvem hun snakkede til, så i stedet for at ignorere det, hvis det nu var til ham, vendte han sig om imod hende. Han førte hans hånd op til fuglen og knyttede alle fingerne bortset fra pegefingeren som han blidt og forsigtigt lod strejfe fuglen på brystet og maven. Da hun kaldte på fuglen og den baskede med vingerne vendte Josh hovedet den anden vej og lukkede øjnene, han ville ikke risikere at få en vinge i øjet, det kunne han ikke forestille sig ville være behageligt. Han grinte kort over det hun sagde og svarede roligt. " Det er okay.. Dyr har deres egen vilje, den kan man ikke ændre. " Josh sendte hende bare et skævt charmerende smil og vendte sig om imod Mikitos bur igen for at fortsætte med at tage hø ud, han lagde høet ned i en pose og ville hurtigt være færdig, da buret ikke var så forfærdelig stort. Josh var rimelig høj, og var ret godt sammensat, han var ikke pumpet, men havde svage anmærkninger. Da han var færdig med at tømme buret for "gammelt" hø tog han en pose der lå under et bord og begyndte at putte friskt hø ind i det lille bur. Josh havde nu været her i 4 dage, og han var ved at falde rigtig godt til.
|
|
|
Post by Yo Faa on Jul 3, 2008 20:22:43 GMT 1
Yo kigged epå ham og løftede det ene øjnbryn. "Undskyld hvad sagde du?" spurgte hun og kiggede på ham. Hun anede ikke hvad det var han sagde. Det måtte være et eller andet sprog hun ikke fattede noget af. Hun kiggede på ham med et smil og gik hen til en vask for at fylde vand i skålen. "Undskyld at jeg ikke har præssenteret mig selv. Jeg hedder Yo Faa og er leder af......" hun bed sig i læben og rullede med øjne. *Din idiot det skal du jo ikke sige.!* tænkte hun og stod med ryggen til ham heldigvis. Hvis hun sagde at hun var leder for den gode klan som ville beskytte menneskene så var hun færdig.! Tænk nu hvis han var en ond og han ville dræbe hende nu og her? Hun ville næsten ikke have en chance for at komme ud og bruge sin evne. Hun åbnede for vandet og kiggede bare blankt ind i det. Hun rystede på hovedet og tog noget vand. Hun vendte sig om og smilte til Josh. "Ja dyr har deres egen natur." sagde hun med et smil og kiggede ned på Gizmo som hoppede lystigt rundt på jorden og kiggede hen på Josh og så på Yo. "Du må gerne sige hej hvis han vil have det." sagde hun med et smil og kiggede på Kanine og trådte ind i buret. Hun satte vandskålen op i et lille hus og vendte sig om imod Josh igen. Hvad er det for et dyr der er der inde?" spurgte hun og kiggede på ham.
|
|
|
Post by Josh Loretz on Jul 4, 2008 9:13:11 GMT 1
Josh tænkte kort over hvad det var han havde sagt, da det gik op for ham at han havde snakket spansk begyndte at smile. ” Godaften. ” Han havde ikke tænkt over at han havde snakket spansk, og det var også derfor han ikke helt forstod hvorfor hun spurgte om hvad han sagde. Han fortsatte bare med at fylde hø ind i det lille bur og da hun præsenterede sig selv smilte han skævt og så sig over skulderen. ” Josh Loretz. ” Han ville ikke spørge hvad det var hun var leder af, for det virkede ikke som om hun havde lyst til at snakke om det da hun havde afbrudt sig selv. Josh nikkede da hun sagde at dyr havde deres egen natur, ja det havde de, og de var ikke noget man kunne kontrollere. Josh så ned på kaninen som hun sagde at han godt måtte sige hej til, han rystede lidt på hovedet, han ville bare blive færdigt med Mikitos bur, og så tage Mikito med ud i den lille indhegning han havde lavet. Da hun spurgte hvilket dyr han havde så han på akvariumet hvori Mikito var. ” Det er Mikito.. Min chinchilla.. ” Han smilte skævt til hende og tog derefter fat om roden af Mikitos hale og om hans brystkasse. Han tog ham ind til hans brystkasse og smilte skævt til Yo. ” Vil du med ud.? ” Hans blågrønne øjne hvilede i hendes og han lagde hovedet lidt på skrå. Mikito skulle ud en smule inden Josh smuttede ind.
|
|
|
Post by Yo Faa on Jul 4, 2008 18:54:17 GMT 1
Yo kiggede på ham og smilte så kort. "Ahh.. Godaften. Det kunne man jo næsten gætte sig til når jeg lige havde sagt det." sagde hun med et kort grin. Hun gik hen og tog en rive for at tage fjerne det gamle hø. Hun begyndte at rive det sammen og smilte bare kort. "Det tager lang tid det her." sagde hun kort og kiggede på Josh og så på buret igen. Hun gik hen og stilte riven igen. Hun kiggede på Tiger og Angel og rystede på hovedet. Hun gik hen og åbnede et vindue og kiggede så på buret igen. Tiger fløj væk fra hendes skuldre og satte sig hen på et bur. Yo trådre nogen skridt tilbage og løftede en hånd. Stille vendte hun den og pegede med en finger ud på nogle træere og lavede en "kom her" bevægelse med en finger. Lidt efter kom en vind ind af vinduet og holdte op. Yo pegede hen på buret og begyndte at feje, med hænderne i den frie luft. Lidt efter begyndte vinden at feje det gamle hø sammen ud af buret og hen i et rum hvor alt mødding blev lagt. Vinden gjorde lige nøjagtig som Yo gjorde. Yo lukkede hænderne og vinden forsvandt. Det var ikke noget at høre eller noget som helst ind i huset. Vinden hade ikke været kold eller varm. Den havde været rimlig lun. Yo kiggede på Josh igen. "Det er hyggeligt at møde dig Josh." sagde hun og kiggede på ham igen."Nurh en chinchilla. Hvor sødt." sagde hun og smilte stort. Hun tog Gizmo op i hænderne og tryggede den lidt ind til sig. Hun kunne mærke klørene i hendes hud men hun tog sig ikke af det. "Tiger Angel smut ind i buret med jer." sagde hun med et smil. Begge fugle kiggede på hende men fløj lidt efter ind i buret. Nu skulle Yo bare tage rent hø ind i buret og puste skaller ud af fuglenes madskål. "Ja skal vi?" sagde hun med et smil og gik hen imod døren og åbnede den. "Åh. Jeg glemte at lukke buret. Nej ved du hvad det er lige meget de flyver ikke nogen steder." sagde hun med et smil og kiggede på Josh og smuttede ud af døren.
|
|
|
Post by Josh Loretz on Jul 4, 2008 19:18:53 GMT 1
Josh nikkede lidt og rynkede kort panden, ja det kunne hun. Han lavede et enkelt træk med den ene skulder og fortsatte med buret, han var snart færdig og det var dejligt. Så skulle Mikito bare med udenfor en tur, og så kunne han gå op på sovesalen og ligge sig til at lave et eller andet, hvad vidste han ikke, men han skulle nok finde på noget at lave. Josh så sig kort over skulderen da hun åbnede et vindue, det var eddermanme tamme fugle at de ikke fløj ud af vinduet! Josh rystede lidt på hovedet, det skulle han selvfølgelig ikke blande sig i. Da vinden tog fat i høet og fejede det ud af buret lagde han spørgende hovedet på skrå og hævede det ene øjenbryn en smule, han rystede på hovedet, så enten havde hun noget med vinden, eller noget med vejret.. Hendes evne var stadig ikke sikker. Han blev færdig og gik over og hældte det gamle hø i plasticposen ind til møddingen. Han var færdig med det hele nu, og han vendte sig om imod Yo. ” I lige måde da. ” Han bukkede en smule med overkroppen og tog så Mikito op fra akvariumet og holdte ham tæt ind til sig. Han så på de små fugle der fløj ind i buret og rystede svagt på hovedet, de var godt nok tamme. Han smilte skævt til hende og lavede med den ene hånd en bevægelse over imod døren. Han tog hånden ind til Mikito igen og holdte om hans brystkasse for at holde ham oppe. Han så sig over skulderen da han stod ag Yo, og kiggede over imod buret hvori fuglene sad og rystede endnu engang på hovedet, det var faktisk ret vildt. Han gik med hende ud af døren og over til den lille indhegning af plastic han havde sat op, det havde været ret pinligt da han var gået herned med nogle plasticplader under armen, men han overlevede, han ville sætte dem ind i dyregården bagefter så han ikke skulle slæbe dem med herned hver dag.
|
|
|
Post by Yo Faa on Jul 4, 2008 19:40:14 GMT 1
Yo kiggede på ham med et smil Hun trådte ud af døren og satte Gizmo på jorden. Den hoppede stille rundt og spiste lidt græs. "Nå Josh. Hvad er så din evne? Du må have gennemskuet min" sagde hun med et smil og kiggede på ham. Hun kiggede lidt ned på Kaninen og så på Josh igen. Yo gik stille hen til en lygtepæl hvor der var en bænk. Hun satte sig på den og tog et ben over det andet. Hun rettede lidt på sin hvide kjole og tog den lidt op ved brysterne. Man skulle jo nødig skulle se noget. Og hvis man gjorde så var det bestemt ikke med vilje. Hun tog hænderne ned på sit skød og kiggede på Josh. "Kom og sæt dig." sagde hun med et smil og kiggede ned ved siden af sig og så op på ham. Det var ingen skam at sidde ned man blev jo ikke højre af at stå op.
|
|
|
Post by Josh Loretz on Jul 4, 2008 20:45:18 GMT 1
Josh satte forsigtigt Mikito ned på græsset inde i indhegningen, han skulle ikke risikere at Mikito løb væk, selvom Josh godt ville kunne nå at stoppe ham, hvis han altså lagde mærke til det. Hans blågrønne søgte over på Yo efter han blidt havde strøget Mikito over hovedet der begyndte at udforske området. Josh smilte skævt til hende og gik over til hende. ” Telekinese.. Det forklarede Lillith i hvert fald det hed. ” Josh gik med rolige skridt ved hendes side og havde stukket hænderne i lommerne på de sorte cowboybukser. Da hun begyndte at rette på hendes kjole løftede Josh det ene øjenbryn og slog blikket væk for ikke at føre opmærksomheden ned imod hendes bryst. Da hun sagde han skulle sætte sig trak han hænderne op af lommerne inden han satte sig ned ved hendes side. Han lænte sig frem og lod hans albuer støtte imod hans lår. Han lod blikket glide rundt på omgivelserne.
|
|
|
Post by Yo Faa on Jul 4, 2008 21:26:50 GMT 1
((HAHA omgivelserne. Vil det sige hende bryster da han løfter det ene øjnbryn xD?))
Yo kiggede på ham med et smil. "Ahh.. Lillith. Det er lang tid siden jeg har set hende. Nå men Telekenise. Og det indebær? Der er jo mange former for det af dem jeg kender." sagde hun og kiggede på ham med et smil. Hun fulgte ham med øjne og lod blikket gå hen på kaninen som hoppe lystigt rundt men løftede hovedet nogle gange for at se på Yo og så på Chinchillaen. Yo smilte kort og kiggede så på Josh igen. "Som du nok har gættet så kan jeg manipulere med vejret. Men jeg lader nu altså mest vejret gå sin egen gang." sagde hun med et smil og kiggede på ham.
|
|
|
Post by Josh Loretz on Jul 4, 2008 22:08:28 GMT 1
Josh spærrede øjnene en smule op, det virkede som om alle kendte alle her, han rystede dog tanken ud af hovedet og spurgte. ” Hvad mener du? Hvad det indebærer.? ” Han forstod ikke spørgsmålet og vidste derfor ikke hvad han skulle svare? Han så en smule uforstående ud, dog smilte han stadig et skævt charmerende smil. Josh lod endnu engang hans blik vandre og tjekkede omgivelserne ud, skolen lå godt. Da hun sagde at som han nok havde gættet kontrollerede hun vejret, og han slog kort blikket op imod himmelen inden han så på Yo igen med et bredt smil på læberne. ” Så skal jeg vel takke dig for det gode vejr, og så ved jeg også hvor jeg skal brokke mig hvis det ikke er godt vejr. ” Han havde skam godt hørt at hun lad vejret gå sin gang, det var nok også det smarteste, dog kunne han ikke lade være med at sige som han gjorde, og det var egentlig bare for at sige noget sjovt.
|
|
|
Post by Yo Faa on Jul 4, 2008 22:26:36 GMT 1
Yo kiggede på ham og smilte kort. Hun kiggede hen på kaninn og blikket belv stift. "Ja altså. Kan du få andre folks tanker væk eller hvordan?" spurgte hun uden at fjerne blikket fra kaninen som spiste nogle mælkebøtter. "Der er jo nogen som kan ændre folks tanker og sådan noget. Det er jo også en slags telekinise." sagde hun med et smil og kiggede på ham. Hun grinte kort ved hans kommentar. "Dette vejr er dog ikke mig. Det er vejret selv. Men hvis du mener at det har regnet for meget eller sådan noget så kan du jo bare sige det til mig. Så skal jeg se om jeg vil ændre vejret. Det er dog ikke sikkert, men man skal aldrig sige aldrig." sagde hun med et kort grin. Hun kunne dog godt ændre vejret for hendes egen skyld men så var det jo hende der bestemte hvordan vejret skulle være og det ville hun ikke. Markerne skulle jo gro og det samme med græs. De skulle jo ikke få tørke. "Men når det har skindet i flere dage så lader jeg det altså regne. Vi skulle nødig få tørke." sagde hun med et kort grin og kiggede blankt ud i luften. Får en gangs skyld var der nogen der ikke havde hørt om hende selvom alle på skolen var så meget oppe at køre over hendes evne og får hendes personlighed. Hun var en populær pige på skolen ja men hun var ved at være træt af det.
|
|
|
Post by Josh Loretz on Jul 6, 2008 15:26:57 GMT 1
Josh rystede lid på hovedet over hendes spørgsmål, var det også telekinese? ” Jeg kan flytte ting med tankens kraft. ” Svarede han så en smule undrende, han vidste ikke telekinese også indebar at ’få andres tanker væk’. Hans blågrønne øjne så kort over imod det store bur af plastic og han nikkede svagt. Da Yo grinte over hans kommentar så han igen på hende og lagde hovedet lidt på skrå, så det syntes hun var sjovt? Han kunne ikke lade være med at smile bredt og han lod hende snakke færdig inden han selv sagde. ” Så kan det jo være du ser mig.. ” Hans blågrønne øjne hvilede i hendes og han smilte skævt til hende. Selvfølgelig kunne hun ikke bare lade solen skinne konstant, så ville alt jo dø fuldstændig ud, så det var jo meget logisk.. Selv Josh kunne tænke så langt. Josh lænte sig tilbage på bænken og lagde armene om maven, han så sig roligt omkring og prøvede at huske hvor de forskellige ting var, han havde ikke været så længe på skolen, men han havde dog set nogle ting allerede, og han skulle lære at placere de ting så han ikke kom for sent til timer og sådan noget.
|
|