|
Post by Micke H. Devilmann on Jul 3, 2008 18:07:00 GMT 1
Micke kiggede på hende og var lidt forviret. "Bander?" spurgte han og kiggede på hende. Var der bander på skolen. Hvis der var det så ville han da slet ikke være på skolen. Han kunne ikke fordrage vold.
|
|
A. Nicole Mind-Angel Lauritzen
Elev
Evne: udvidedet Psysiske evner/Telepati (medlem i Nightwalkers)
?Don't think that you know? ~Jeg er Ikke s?dere end jeg ser ud~
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jul 6, 2008 19:11:38 GMT 1
Angel kiggede på ham, og kiggede så ned i hendes hænder som hun stadig havde stille i hendes skød. hun sukkede næsten lydløst og holdte hendes blik nede i jorden. "okay, ved ikke om man kan kalde dem bander, men der er grupper som kun går sammen" sagde hun stille og holdte hendes blik nede. hun kiggede så stille frem for sig, men stadig uden at kigge på ham,. hun vidste ikke hvorfor hun ikke havde lyst lige nu, det havde hun bare ikke.
|
|
|
Post by Micke H. Devilmann on Jul 21, 2008 17:54:48 GMT 1
Grupper der går sammen? Holdt en gang. Jeg hørte godt nok noget om at den andne gruppe der var ville dræbe den anden rektor. Men om det er det de har gjort ved jeg ikke. Men når man kun går sammen med de samme hele tiden så er det da åbentlyst hvem der holder med hvem. Hvor klogt er det lige? Nå ja det kan jeg jo ikke sige om jeg er neutral selvom det er frygteligt det der er sket med de stakkels mennesker."[/b] sagde han og sukkede kort. Hvis alt ikke bare skulle ende i vold og krig så havde det da været meget bedre. Men han kunne ikke stille sig op og sige noget uden at han ville blive dræbt. Han knyttede bogen ind til sig og lukkede øjne. Hvis han bare kunnefå noget víden fra et eller andet. Noget som kunne få ham til et gøre et eller andet. Men det kunne han ikke. Han havde en dum evne som ikke var hver at have. Han hade når det skulle ske. Der var ikke noget der ville gøre det hele bedre ved bare at sige stop så eller jeg bruger mine evner på jer. Hans evner kunne ikke gøre noget som helst. Han kan skabe elektrisitet nej det er da også en stor evne. Det er lige meget hvad han ville gøre der var ikke noget der kunne ændre på det. Han sukkede kort og åbnede øjne igen stadig med bogen knyttet ind til sig.[/color]
|
|
A. Nicole Mind-Angel Lauritzen
Elev
Evne: udvidedet Psysiske evner/Telepati (medlem i Nightwalkers)
?Don't think that you know? ~Jeg er Ikke s?dere end jeg ser ud~
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jul 21, 2008 19:33:46 GMT 1
Angel sad bare stille, hun lyttede til hans tanker men sagde intet til dem, det var bedst at han var alene om dem lige nu mente hun. så Angel sad bare og stirrede ned i gulvet og vippede lidt med fødderne. Angel sad bare og vidste ikke hvad hun skulle sige og begyndte så selv at tænke på det med Night, hun vidste godt hvor han hørte til, hun brød sig bare ikke om at tænke på det.
(sorry for kort hed men har ingen ide lige nu)
|
|