|
Post by Yo Faa on Jun 19, 2008 11:32:09 GMT 1
Yo sad i pigernes opholdsstue og kiggede på det brev som hun holdte i håndne. Nu havde hun læst det op til flere gange men hun troede ikke rigtig på det. Havde hun virkelig en halv bror eller halv søster? Dem der havde sendt hende dette brev vidste ikke om det var en halv bror eller halv søster. De vidste bare at hun havde en halv ting. Hendes far havde så været hendes mor utro eller hvad? Hun kunne bare ikke fatte det. "Det er underligt at tænke på." mumlede hun og kiggede bare på brevet. Først finder hun ud af at hun har arvet flere milioner af sine forældre og nu finder hun ud af at hun har en halv bror eller halv søster. Hun oplever godt nok meget i det her liv.
|
|
Sammy Reich
Elev
Evne: Skabe portaler
The cake is a lie!
|
Post by Sammy Reich on Jun 19, 2008 12:18:36 GMT 1
Sammy humpede ind i opholdsstuen og smed sig i den første og bedste stol og skuppede stokken ind under stolen. Hun sad med godt spredte ben, helt tilbagelænet og med en elendig holdning. Hun var, som næsten altid, i hængerøvsbukser, skatersko og hættetrøje. "Hvad er underligt at tænke på?" sprugte hun så pigen. Der var ikke andre i lokalet lige nu, de var vel til time, så det måtte jo havde været henvendt til hende. Hun gloede lidt over på pigen med brevet, der vist også havde været hende der havde talt.
|
|
|
Post by Yo Faa on Jun 19, 2008 12:25:03 GMT 1
Yo kiggede på hende med et kort smil. "At jeg har en halv bror eller en halv søster." sagde hun og kiggede på hende med et kort smil. "HVad har du lavet med benet?" spurgte hun med et smil, og kiggede på benet, brevet og så op på hende.
|
|
Sammy Reich
Elev
The cake is a lie!
|
Post by Sammy Reich on Jun 19, 2008 12:37:49 GMT 1
Sammy trak lidt ned i bukserne ved skridtet. "Det er sku lidt af en overraskelse!" sagde hun med et skævt smil mens hun trak en pakke smøger op af lommen på sin hættetrøje. Hun trak en halv smøg op af pakken og lagde den tilbage i lommen. Da hun trak hånden ud igen havde hun istedet en lighter som hun tændte smøgen med inden hun lagde den væk igen. Hun tog et sug og sendte en sky af røg ud inden hun så på pigen igen "havde en ulykke" svarede hun blot kort og satte smøgen for munden igen.
|
|
|
Post by Yo Faa on Jun 19, 2008 12:49:45 GMT 1
Yo kiggede på smøgen og så på hende og så hen på vinduet. "Ja det er det. Først starter det med at jeg har arvet flere milioner af mine forældre og nu har jeg også en halv søster eller halvbror." sagde hun og kiggede på hende. "Det er usundt at ryge og du må heller ikke ryge her inde. Så gør det heller henne ved vinduet eller jeg flår smøgen ud af hånden på dig med vinden." sagde hun med et kort smil men var ret så alvorlig. Hun ville nødig have røg i hovedet eller at huns kulle lugte af røg. "Det er synd. Hvad skete der da?" spurgte hun som om at der ikke var noget galt.
|
|
Sammy Reich
Elev
The cake is a lie!
|
Post by Sammy Reich on Jun 19, 2008 13:23:04 GMT 1
Sammy begyndte at hoste kraftigt "Milloner?! Ja det er sku da noget!" sagde hun og fik hostet det sidste røg op. Hun tog endnu et sug og fik et udtryk der meget tydeligt sagde what the fuck. "Noget skal jo slå mig ihjel, og hvis røgen genere dig kunne du sku da spørger pænt i stedet for det pis der!" sagde hun irriteret. Hun fik fat i stokken igen, rejste sig og gik over til vinduet som hun åbnede og putede ud ud igennem. Sammy fnøs "Hvorfor? Vil du skyde lyn efter mig hvis jeg ikke fortælle det?". Okay, måske ikke lyn, men hva skete der lige for den agassive adfærd!
|
|
|
Post by Yo Faa on Jun 19, 2008 14:08:49 GMT 1
Yo smilte kort. "Ja milioner. Jeg har givet 2 milioner væk." sagde hun og kiggede ned af sig selv og så op på pigen igen. "Hvis man vil dø så kan man lige så godt begå selvmord. Det er næsten det samme. Alt det tjære og sådan noget det nedbryder altså en meget hurtig og man ænder med at få alle mulige sygdomme." sagde hun og kiggede på hende. "Og jeg er slet ikke sur jeg siger bare det der er rigtig. Man må ikke ryge inden for. Og godt nok kan jeg manipulere med vejret men jeg skyder aldrig med lyne efter andre uden der er en grund til det." sagde hun med et kort smil.
|
|
Sammy Reich
Elev
The cake is a lie!
|
Post by Sammy Reich on Jun 19, 2008 14:36:27 GMT 1
Sammy rullede med øjnene "jeez sukkede hun og røg videre "Jeg kan vel selv bestemme hvad jeg fylder mine lunger med, eller er der også regler for det frk. politibetjent?" sagde hun uden så meget som at kigge på hende. Hun tog et sug mere af smøgen inden hun vendte sig om "Hvem har du så givet pengene til?" sprugte hun lettere nysgerrigt og drejede hoved så hun kunne puste røgen ud igennem vinduet.
|
|
|
Post by Yo Faa on Jun 19, 2008 14:44:29 GMT 1
Yo kiggede på hende og løftede det ene øjnbryn. "Politibetjent. Ikke lige frem. Ung pige på snart 17 år ja." sagde hun og kiggede på hende. Hende pigen var da underlig, men nå ja Yo var jo også undelrig på en eller anden måde. "Til Kira." sagde hun kort og kiggede på hende. Hvad kom det egentlig også andre ved hvem hun havde givet nogle penge ud til?
|
|
Sammy Reich
Elev
The cake is a lie!
|
Post by Sammy Reich on Jun 19, 2008 15:43:12 GMT 1
Sammy kigge afventende på hende et øjeblik, men da hun ikke uddybede måtte hun jo selv spørger "Og hvem fanden er Kira så?" sprugte hun og tog endnu et sug. Denne gang holdt hun røgen i sig en tid, inden hun sendte den ud som små ringe der langsomt opløste sig i luften. Den pige var da ualmindelig dum at høre op, og hun fattede tydeligvis ikke et hint, om hun så faldt over det!
|
|
|
Post by Yo Faa on Jun 25, 2008 14:04:18 GMT 1
Yo kiggede kort på hende og så ned i bordet. "Kira er min bedste veninde som ikke har haft nogen penge til nyt tøj eller noget andet. Hun bruger aldrig de penge hun har. Da jeg lå syg og var på sygestuen der brugte hun næsten alle sine penge bare på at købe noget chokolade til mig." sagde hun og rystede kort på hovedet da det ikke rigtig var noget hun helst ville snakke om. "Kira er faktisk næsten lige som en søster for mig." sagde hun og smilte ganske kort.
|
|
Sammy Reich
Elev
The cake is a lie!
|
Post by Sammy Reich on Jul 1, 2008 14:17:01 GMT 1
Sammy tog et sug af smøgen og pustede roligt ud i små ringe "sødt" sagde hun ligegyldigt uden overhoved at kigge på pigen, og lod smøgen hænge i mundvigen. My my, åh triste historie. Hvad forventede hun? Sympati og krokodille tåre? Helt æligt, get over it! Hvis hun ville smide rundt om sig med sine penge til folk der ikke havde noget, skulle hun måske have sendt dem til afrika hvor de samme penge kunne havde hjulpet, hvad? 200.000 mennesker?
|
|
|
Post by Yo Faa on Jul 1, 2008 14:20:46 GMT 1
Yo smilte ganske kort til hende og kiggede ned på brevet igen. Hun kiggede på Sammy og sagde så. "Jeg akn næsten se hvad du tænker. Men det er ikke lige nemt at give nogen penge væk som man slet ikke kender Og detsuden så har jeg andre ting at tænke på end børn fra afrika, asien eller andre steder." sagde hun kort og kiggede på hende.
|
|
Sammy Reich
Elev
The cake is a lie!
|
Post by Sammy Reich on Jul 1, 2008 14:34:26 GMT 1
Sammy fnøs. Hvordan kunne man være så dum at høre på? "Du er da godt nok fuld af lort... later" sagde hun ligegyldigt. Hun skodede smøgen i vinduskarmen, tog sin stok og humpede mod sovesalene. Det var sku mere interessant at sove end at høre på det pis der. Wah wah, tør øjnene og tag en tudekiks, mens du overbeviser dig selv om at du gøre det rigtige.
|
|
|
Post by Yo Faa on Jul 1, 2008 14:54:04 GMT 1
Yo kigged epå hende og rystede på hovedet. *Hvis det arme barnd og bare vidste hvad der er ved at ske* tænkte hun og kiggede på hende. "Hvis jeg er latterlig at høre på så har du vidst ikke læst avisen godt nok og så skal du heller ikke komme op at skædes med mig det ville være synd." sagde hun med et kort smil og kiggede på hende.
|
|