Sammy Reich
Elev
Evne: Skabe portaler
The cake is a lie!
|
Post by Sammy Reich on Jun 17, 2008 17:06:48 GMT 1
Sammy humpede op af trappen med en stor sportstaske i den ene hånd og en stok i den anden. Hun hadede stokken som pesten, men havde måtte erkende efter utallige forsøg, at hun ikke kunne gå med sin nye protese uden endnu. Sådan noget lort! Hun humpede op på det sidste trin, tog et par skridt ind i indgangshallen og smed sin taske op af væggen lige indenfor døren. Hun så sig omkring i rummet og sukkede. Hva fanden var det enlig for et sted? Günter og Olivia havde bare taget imod tilbudet med kyshånd, og sendt hende afsted, uden liiige helt at forklare hvad det var for en skole. De viste det sku nok ikke engang selv! Sammy lod blikket glide ned på gulvet, hen på hendes venstre sko. Hun løftet stokken og slog den hårdt imod sin venstre fod. Ingenting. Det gav bare lyden af stok mod sko. Hun kunne slet ikke mærke det. Lorte protese.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 17, 2008 17:11:19 GMT 1
Nightmare gik stille ind af døren bag hende, med en fjøltelyd, han var glad idag, da der ikke havde været noget billed og hjemsøge ham siden til morges. Da Nightmare kom ind af døren og lukkede den efter ham var der ikke længere nogen fløjten. Hendes lugt var klar. Hun var en ny mutant på skolen. Han tog sin hætte ned og hel lidt i sin trøje bag på. Der var to ører på hans hoved og en hale svingede bag på ham. "Velkommen til" sagde han roligt med et venligt smil.
|
|
Sammy Reich
Elev
The cake is a lie!
|
Post by Sammy Reich on Jun 17, 2008 21:06:20 GMT 1
Sammy vente sig om mod fløjtelyden og kigge skævt på drengen. "Tak.." sagde hun lidt tørt men med et skævt smil, der dog hurtigt blev til en halv underlig grimasse "Hva fanden er det du har på hoved?" sprugte hun ligeud da hun fik øre på ørene. En skole for 'særligt evnede' også var det første man mødte noget der kunne være spruget ud af en tegneserie?! Enten en freak, eller en mutant, og en der vist skulle passe på med hvor han gik til daglig! Hvordan fanden var han kommet ind her?
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 17, 2008 22:10:58 GMT 1
Nightmare så underligt på hende. Hun kunne da se det var katteører? Var hun blind? Nej, så ville hun aldrig set dem overhovedet. "Ører?" svarede han, som var det det meste almindelige i verden. Hun havde nok bare aldrig set en med så anderledes udseende. Katte-ører, hale og øje. Elicia havde jo også været overrasket over det.
|
|
Sammy Reich
Elev
The cake is a lie!
|
Post by Sammy Reich on Jun 17, 2008 22:32:25 GMT 1
Sammy gloede dumt på ham "Ja, det have jeg sku gættet mig til!" sagde hun og gjorde store øjne da hun fik øje på resten af sættet "What the...". Hun stod et øjeblik blot og gloede på de tilsyneladende temmelig ægte øre, hale og øjne, uden et ord. Det der var alligevel mere end hvad plastik kirugi kunne udrette! Ingen kunne få en hale til at bevæge sig sådan! Ergo, måtte lortet altså være ægte. Det var fandme noget dybt lort det der!
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 25, 2008 9:50:24 GMT 1
Det var muligt at se noget af hans blå halsbånd om halsen, men det var lidt dækket fra hans jakke. Hans ører reagede på hendes kommentare, så sad det ene øre skævt, mens det andet stod lige op. Hvor efter det skiftede side. Hans halespids bevægede sig roligt, men det var en bevægelse i den. "Jeg gætter på du aldrig har set en mutant som mig før" sagde han roligt og kunne ikke lade vær med at smile. Det er var virkelig få som havde reageret sådan på hans udseende. Fordi det her var og blev en mutant skole. Intet var umuligt havde han selv regnet ud ved den tid han har haft været på skolen.
|
|
Sammy Reich
Elev
The cake is a lie!
|
Post by Sammy Reich on Jun 25, 2008 15:43:53 GMT 1
Sammy hævede et øjnebryn "Du er godt nok skap hva'?" sagde hun sarkastisk og stak en hånd i lommen på sin hættetrøje for lige efter at trækker en pakke smøger og en lighter op. Hun stak en halv smøg i munden, en hun halve røget på før, og tændte den med et skævt sideblik til gutten. Hun tog et sug og pustede langsomt ud "Ku' du ikke peger mig i retning af hvor fan' nye elever nu skal hen af?" sprugte hun så og tog endnu et sug. Hun gad ikke stå der og blomstre hele dagen og hun skulle vel møde rektor eller en lære eller et eller andet crazy.
|
|
Cessily Flynn
Elev
Evne: Kviks?lv + overmenneskelig styrke.
Sparkling Angels
|
Post by Cessily Flynn on Jun 25, 2008 15:46:44 GMT 1
Det var eftermiddag og klokken nærmede sig fire, det havde regnet udenfor og lugten af fugtig natur var i luften. Generelt et fint vejr hvis man altså kunne lide den friske natur eller ikke var blevet fanget ude i regnvejret. For Cessily var netop dette tilfældet, hun var ikke ligefrem en stor tilhænger af at vade rundt ude i natur når den var klam og våd og hun havde tilbragt det sidste kvarter med at blive meget meget våd grundet regnvejret. En behandsket hånd skubbede døren op og trådte ind i hallen, hvor h Cessily kort stod og orienterede sig imens der dryppede vand af hendes store frakke, samt kasket. Hendes råd hår klistrede sig ind til hendes ryg og var samlet i en hestehale omme på ryggen så der var bare lidt styr på fortagenet. Herefter lagde hun sin rejse taske fra sig med et lille bump inden hun rettede opmærksomheden imod de to andre person i ankomsthallen. ”Undskyld mig, men er det her Whasington ”Skolen” ”.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 25, 2008 15:53:31 GMT 1
(( Haha xD Kunne du ikke godt ha givet en lille advarsel først ))
Nigle rejste sig øjebryn. Hun var ret flabet. "For det første forgår rygning udenfor og for det andet så snak pænt " halv væste han af hende inden han opdagede den ny ankommet bag ham. Han kiggede bare lidt på dem begge to og sagde ingenting. Intet. Han vidste ikke han skulle sige. Han kunne jo godt svare på spørgsmålet. "Øh, ja?" sagde han, mens hans ører stod til begge veje og hans hale svingede ikke en eneste lille smule.
|
|
Sammy Reich
Elev
The cake is a lie!
|
Post by Sammy Reich on Jun 25, 2008 16:11:08 GMT 1
Sammy rullede med øjnene "Jeez..". Hun tog et ordenligt sug inden hun knipsede smøgen af helvede til, så den lå og røg videre et sted på gulvet "Glad? Ka du så fortælle mig, Holy shit!" hun afbrød sig selv mit i sætningen da hun fik øje på den anden nyankomne. Okay gutten med øre og hale var en ting, men hende her lignede kraft edme noget fra en dårlig helte film! "Okay, nevermind! Jeg finder det selv" sagde hun og trådte et skridt tilbage, inden hun begyndte at humpe over mod trapperne. Det her var sku et underligt sted!
|
|
Cessily Flynn
Elev
Sparkling Angels
|
Post by Cessily Flynn on Jun 25, 2008 16:23:49 GMT 1
Cessily nikkede bare og lavede et lille ”tak” som svar på at hun var ankommet til det rette sted før hun helt fik øje på at ham der havde svaret hende faktisk havde katte ører. Han var mindst ligeså underlig som hende selv hvis det ikke var værre. Nah... han kunne jo dække det til eller sige det var en bøjle. Cessily skulle lige til at tage sig selv i at stå og stirre da den tredje person valgte at gøre sig selv bemærket med sin meget diplomatiske udtalelse: ”Holy shit!”Cessily så forfærdet på den anden tøs, så meget for en ny begyndelse, hvor folk ikke var forudindtagede. Cessily stod kort og prøvede at finde et svar men kunne ikke selv finde noget at bide igen, med så hun tog bare sin kasket af med en arrig bevægelse ”Det var jo ikke fordi jeg selv valgte det vel!” snerrede hun hårdt, en klar ”væske” var ved at samle sig som en tynd film over hendes spejlblanke øjne.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 26, 2008 16:41:36 GMT 1
Nightmare stod og kløret sig lidt forvirret på sit ene øre. *Kvinder! Jeg forstår dem aldrig* tænkte han og så skitfende på de to nyankommet og fortryder at han ikke bare havde været ude og tag en ekstar smøg inden han gik ind. Men sådan var det, nu var godt og grundt rodet ind i det. Han var den eneste person til stede, som havde lært skolen at kende, næsten lige så godt som sin en bukselomme.
|
|
Sammy Reich
Elev
The cake is a lie!
|
Post by Sammy Reich on Jun 27, 2008 15:08:20 GMT 1
Sammy stoppede med et irriteret suk og drejede hoved for at se tilbage på hende den anden nye "Det har han sku da heller ikke" sagde hun og lavede et hovedkast mod katte-freaken "Men han flipper sku da i det mindste ikke ud over det". Hun tog et sug af sin smøg og pustede langsomt ud. Den smøg der havde ligget på gulvet og ulmet før var væk. "Seriøst, ta' da en chill pill tøs!" sagde hun og rullede med øjnene inden hun vendte sig og gik videre. Hvem fanden havde pisset på hendes sukkermad, siden hun skabede sig sådan som et lille barn? Var regnen sivet ind igennem det der sølv-agtige hud, og druknet hendes hjerne?
|
|
Cessily Flynn
Elev
Sparkling Angels
|
Post by Cessily Flynn on Jun 27, 2008 21:44:55 GMT 1
Et fornærmet ”Uhn…” undslap Cessily da tøsen svarede hende igen, ikke nok med hun startede så kløede hun fandeme også på! ”NEJ og det er måske fordi han faktisk kan skjule det! Det er jo ikke ligesom fordi jeg kan prøve at bilde folk ind det er en hårbøjle, eller bare tage en hat på og så PUF! Er jo normal!” rasede Cessily.”Og hvis du da skal have knægten ind i det så lad ham da tale for sig selv!” Dog var der noget i tøsen opførsel der fik det til at slå helt klik for Cessily da den fremmede tøs svinede hende for derefter bare at vende hende ryggen, ingen havde nogensinde været så ligeglad med hende ”Jeg tager en slapper den dag du lukker kæften, krykke kælling!” svarede Cessily med et selvtilfreds, dog overlegent smil. Nu skulle hun fandeme jorden hende striglen.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jul 1, 2008 19:06:12 GMT 1
Nightmare klørede sig igen på øret og var ved at være godt irriteret over denne nye rapkæftet person. Han holdte igen for sin vrede. Han var ikke ret vild med at blive mindet om hvordan han så ud. Billedet kom bare op i hans hoved og hans klør begyndt at ville ha' blod spildt over det hele. Dræbe mennesker. Han sagde intet mens han så på de to kinvdfolk der skændtes.
|
|