|
Post by April LaRoux on Jun 10, 2008 13:55:03 GMT 1
Dav..
Jeg tænkte på om det ikke kunne være lidt mere fikst at nedlægge hele ideen med sovesale, så man kunne lave værelser i stedet? Personligt holder jeg meget af at man, også i RPG'er, har sin egen lille plads, hvor man kunne invitere sin karakters venner på besøg elller lignene.
Ikke fordi at det ligefrem er et problem, mere en tanke.
|
|
|
Post by Kira Angel on Jun 10, 2008 15:35:14 GMT 1
Idéen lyder rigtig god i sig selv, men hvis vi skal til at lave værelser til alle her, bliver siden altså for lang i det.. XD Det ville desværre blive for voldsomt. Men ellers en ret god tanke..
|
|
|
Post by April LaRoux on Jun 10, 2008 16:43:08 GMT 1
Værlser til alle? oO hvert individ kan da bare oprette en tråd de kalder "*****'s værelse" og så bare køre derfra oO På den måde kan hvert individ har deres egen lille tråd, som de kan forlde og kommetilbage til som det passer dem.. Det er set på utroligt mange rpg'er..
|
|
|
Post by Kira Angel on Jun 10, 2008 17:14:10 GMT 1
når på den måde. Jamen det kan da da bare gøre, hvis du gerne vil.. XD
|
|
|
Post by Cedric Antropolitus on Jun 22, 2008 22:24:56 GMT 1
Hvis vi skal havde individuelle værelser syntes jeg det med en enkelt tråd er alt alt for besværligt og alt for nedern.. Så skulle der et board til, men det behøver heller ikke at gøre siden længere og træls at se på ud ad til, for der er gudskelov noget der hedder Sub-boards xD
|
|
|
Post by Rektor (Angel) on Jun 22, 2008 22:49:12 GMT 1
hehe ja, men er du klar over hvor mange medlemer der er her efterhånden.. Det bliver da virkelig dødens pølse at skulle til at ordne det..
|
|
|
Post by Cedric Antropolitus on Jun 22, 2008 23:39:38 GMT 1
Det er jo så ikke os uskylde medlemmers problem xD?
|
|
|
Post by Kira Angel on Jun 22, 2008 23:49:30 GMT 1
hehe nej det er jo det..
Men hvad er der galt med det system vi har nu..? XD
|
|
|
Post by Kyrie Eleison on Jun 22, 2008 23:55:15 GMT 1
For mit vedkommende? Intet.. Har intet imod fælles sovesale osv.. Det var bare lige det at hvis der kom individuelle værelser er jeg stærk modstander af en enkelt tråd til hvert værelse fremfor sub-boards ;D
|
|
|
Post by Kira Angel on Jun 23, 2008 0:25:48 GMT 1
hehe ja det ville fylde alt alt ALT for meget.. XD
|
|
A. Nicole Mind-Angel Lauritzen
Elev
Evne: udvidedet Psysiske evner/Telepati (medlem i Nightwalkers)
?Don't think that you know? ~Jeg er Ikke s?dere end jeg ser ud~
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 25, 2008 13:53:00 GMT 1
Angel jeg vil gerne sidde og lave værelser til de folk der gerne vil have værelse XD
ser også gerne at vi får hver vores værelse, men kan godt se at det bliver svært for Rektors at skulle sidde og lave alle trådene, men det der med at lave EN tråd og så folk må genbruge den, sys jeg altså er ok ^_^
|
|
|
Post by Cedric Antropolitus on Jun 25, 2008 20:14:55 GMT 1
Neeeej.. Ikke en tråd ó_ò det er meget nemmere med et sub-board til hvert værelse..
Men ved i hvad der er meget nemmere ;D
At havde det som det er nu ;D
|
|
|
Post by April LaRoux on Jun 25, 2008 21:03:14 GMT 1
Aww.. nu sidder jeg her og føler mig dum.. Bare glem alt om det her foreslag - det er bare mig der ikke er vant til måden det her board er bygget op på ^^"
|
|
|
Post by Kyrie Eleison on Jun 26, 2008 12:46:14 GMT 1
Haha - der er ingen grund til at føle sig dum Det er jo et fint nok forslag som sådan xD Bare folk der er alt for dovne til at gide at føre det ud i livet
|
|
A. Nicole Mind-Angel Lauritzen
Elev
Evne: udvidedet Psysiske evner/Telepati (medlem i Nightwalkers)
?Don't think that you know? ~Jeg er Ikke s?dere end jeg ser ud~
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 26, 2008 13:54:01 GMT 1
Neeeej.. Ikke en tråd ó_ò det er meget nemmere med et sub-board til hvert værelse.. Men ved i hvad der er meget nemmere ;D At havde det som det er nu ;D Ja Sub board er vidst nemmere, men har du tænkt dig at sidde og lave et sub board til alle medlemmerne?? så for at gøre det nemmest for admin(ene) så er en tråd nok det der skal til XD
|
|