|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 9, 2008 15:35:15 GMT 1
"undskyld, jeg har bare aldrig hørt nogen sige undskyld over at se på mit mærkelige udseende" sagde han og holdte stille op med at grine og smilte venligt til hende.
|
|
Elicia Hawkins
Elev
Evne: Skygge Manipulation
I'm never alone. I have my brother with me
|
Post by Elicia Hawkins on Jun 9, 2008 15:40:03 GMT 1
Nu så Elicia endnu mere overrasket ud. "Har du ikke??" Hvad var det dog for nogle uhøflige og kolde personer der ikke sagde undskyld efter at have stirrit på den måde?? Man kunne efter Elicias hoved ikke gøre andet end undskylde for den slags opførelse. Det var jo ikke fair at stirre efter folk, bare fordi de ser en smule anderledes ud.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 9, 2008 16:48:31 GMT 1
Nightmare smilte bare. Denne pige mindede en smule om Yuki, selvom hun havde taget i hans ører for at mærke om de var rigtige. Det glemmer han aldrig, der havde aldrig været nogen som rørte ham som normal, men når han var kat, stod de fleste i kø efter at få lov.
|
|
Elicia Hawkins
Elev
|
Post by Elicia Hawkins on Jun 9, 2008 17:06:00 GMT 1
Elicia betragtede stille Nigthmare. Lige nu sad han bare og smilte. *Gad vide hvad han tænker på…* undrede hun sig, men sagde ikke noget. Hun viste ikke hvad hun skulle sige. Så derfor blev stilheden ikke brudt fra hendes side af.
|
|
|
Solskin
Jun 10, 2008 10:42:07 GMT 1
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 10, 2008 10:42:07 GMT 1
Nightmare smilte venligt til hende. "Hvad er din evne så?" spurgte han venligt og så lidt på hende igen for at se om han kunne regne den ud. Hun ville nemt kunne regne hans ud med hans ører, hale og øje. Hans ører vippede op og ned enkel gang, mens halespidsen bevægede sig stille og roligt, som lå han holdte øje med en mus.
|
|
Elicia Hawkins
Elev
|
Solskin
Jun 10, 2008 13:10:45 GMT 1
Post by Elicia Hawkins on Jun 10, 2008 13:10:45 GMT 1
"Jeg kan manipolere med skygger." svarede hun med et smil. "Hvad er din??" Han havde katte øre og hale, så måske havde han også resten af en kats egenskaber. Der var i hvert fald hvad Elicia gættede på.
|
|
|
Solskin
Jun 10, 2008 13:20:23 GMT 1
Post by Kira Angel on Jun 10, 2008 13:20:23 GMT 1
((huske på at en post minimum skal fylde 3 linjer.. XD))
|
|
Elicia Hawkins
Elev
|
Solskin
Jun 10, 2008 14:05:17 GMT 1
Post by Elicia Hawkins on Jun 10, 2008 14:05:17 GMT 1
((Skal nok prøve at gøre mig mere umagen XP))
|
|
|
Solskin
Jun 10, 2008 15:52:43 GMT 1
Post by Kira Angel on Jun 10, 2008 15:52:43 GMT 1
((det lyder rigtigt godt. XD))
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 16, 2008 9:29:18 GMT 1
Nightmare nikkede over hendes evne. "Det er nemmer at bruge et ord for min evne: Kattefury.. Jeg går rundt med kattens egenskaber plus jeg kan forvandle til en" forklarede han stille ud og hans ører gav to korte vink og hans halespids vippede forsigtigt op og ned, som var han på vagt efter noget. Hvilket han ikke var, han var bare lidt nysgerrig.
|
|
Elicia Hawkins
Elev
|
Post by Elicia Hawkins on Jun 16, 2008 9:58:38 GMT 1
Elicia nikkede stille. Hun havde haft ret, selvom hun ikke havde gættet det hele af hans evne. Hans øre og hale bevægede sig hele tiden, og hun gættede på, at folk der kendte ham kunne bestemme hans humør ud fra det. ”Hvordan er det?? spurgte hun uden at tænke sig om. ”Jeg mener, hvordan er det at være kat.” Spørgsmålet lød dumt i hendes egne øre. Men nu var det for sent at trække det tilbage.
|
|
|
Solskin
Jun 17, 2008 12:50:45 GMT 1
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 17, 2008 12:50:45 GMT 1
Nightmare så på hende med et forvirret blik og rejst øjenbryn. Det var første gang han havde hørt det spørgsmål, så han så på hende som havde hun spurgt hvad 2+2 eller andet let regnstykke var. Han klørede sig lidt tænkende på håret og så lidt på hans ører. "Det er vel okay.. Men lidt irriterende med en forstærket hørelse, smag og lugte sans 24 7" sagde han med et lille smil. Da det kunne være meget irriterende at kunne høre hvad andre hviskede om de forskellige, smage hans smøger når han røg og lugte hvad de forskellige havde fået til aftens mad eller haft i munden sidst.. føj..
|
|
Elicia Hawkins
Elev
|
Solskin
Jun 17, 2008 16:00:15 GMT 1
Post by Elicia Hawkins on Jun 17, 2008 16:00:15 GMT 1
Han blik hjalp ikke på det, overhovedet! Nu følte hun bare at spørgsmålet var endnu dummere. "Ja, det kan jeg godt forstille mig." Nu hvor hun tænkte over det havde hendes evner i sig selv ikke ret mange ulemper. Noget hun burde prise sig virkelig lykkelig over, men bare havde taget som en selvfølge.
|
|
|
Solskin
Jun 17, 2008 16:52:22 GMT 1
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 17, 2008 16:52:22 GMT 1
Nightmare smilte og nikkede over hendes kommentar. "Har du egentlig nogle ulemper?" spurgte han med et venligt smil, da han mente at alle på et eller anden plan havde en form for ulempe ved deres evne. Selv han havde nogle problemer, men også pga. det billed som hjemsøgte ham i hovedet i øjeblikket.
|
|
Elicia Hawkins
Elev
|
Solskin
Jun 17, 2008 16:55:31 GMT 1
Post by Elicia Hawkins on Jun 17, 2008 16:55:31 GMT 1
Elicia tænkte sig om. "Det tror jeg faktis ikke." sagde hun så. "Jo," tilføjede hun hurtigt, "Der er det at jeg kun har styrke når der er nogle skygger omkring mig. Om natten har min evne ikke den store effekt. Men ellers har jeg vist ikke nogen rigtig ulempe. Gætter på at jeg har været heldig" sagde hun og smilede
|
|